Inlägg från: Anonym (ja ha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ja ha)

    Kvinna, Har du lätt för att få män?

    har aldrig haft tid att jaga killar alls under livstiden ,  fast det gör inget, förstår inte frågan lätt för att få män ?  Själv har jag jätte dåligt självförtroende när det kommer till ämnet, så inte inte så intresserad av det där ändå så av olika själ och en anledning .... 

  • Anonym (ja ha)
    Margaux skrev 2015-05-23 23:59:01 följande:

    Att hitta en random man är väl inte svårt men säkert värre att hitta någon man verkligen vill ha! Nu är jag gift men jag har möjligheten att ta upp telefonen och skaffa en manlig bekant inom kort! Känner flera gifta män med tvivelaktig moral via jobbet!

    Jag är ganska attraktiv och smal, det hjälper säkert!


    varför gifte du dig då`?? borde du vara skild så fall om han inte va rätt.
  • Anonym (ja ha)
    Margaux skrev 2015-05-24 08:56:10 följande:

    Vad menar du? Jag har valt rätt. Jag vill således inte ha någon annan man, men frågan var om jag kunde få.


    Men du sa som man verkligen vill ha , det vill man väl om man gift sig ??
  • Anonym (ja ha)
    Anonym (ja ha) skrev 2015-05-24 09:55:11 följande:

    Men du sa som man verkligen vill ha , det vill man väl om man gift sig ??


    Om inte det är nödvändigt måste bl.a. Med tvång ...(-:
  • Anonym (ja ha)
    nymedlem skrev 2015-05-24 10:03:04 följande:

    Hur kan du missförstå?

    Nu är hon gift, men Om hon varit singel hade hon haft lätt att hitta en man (typ vem som helst) men svårt att hitta nån hon verkligen vill ha.

    Tur att hon hittat en man hon verkligen vill ha och gift sig med honom!


    Tror hon ja men hon kan ju omöjligt veta det. Tur att va gift ja det är väl bra så länge det är på lika villkor och ömsesidigt och inte för sakens skull .(-:
  • Anonym (ja ha)
    Anonym (Rataren) skrev 2015-05-24 18:31:46 följande:
    Skulle jag ge mig ut på jakt utgår jag från att jag skulle få napp, men det har inte legat i mitt intresse på flera år.
    Jo det verkar med ligga i naturen att hyfsat snygga män springer runt med feta  feta tjejor ..
  • Anonym (ja ha)
    Anonym (Vacker) skrev 2015-05-24 18:48:34 följande:

    Jag drar lätt till mig både män och kvinnor, och kanske i synnerhet yngre män (ca 18-26), äldre raggar sällan på mig däremot. Jag är själv 37. Är dock upptagen sedan en tid tillbaka och är inte ett dugg intresserad av att få ragg, vilket jag också är duktig på att markera tidig. Jag har min 26-åriga hunk vid min sida.


    Han är ung kan hitta någon i sin egen ålder .
  • Anonym (ja ha)
    Anonym (Rataren) skrev 2015-05-24 20:20:07 följande:

    Antalet kilo fett på kroppen avgör inte ifall en person är snygg, inte för mig i alla fall.

    Gav mig ut på jakt efter den snyggaste killen jag någonsin hade sett för ett par år sedan och han blev min (och är det fortfarande).

    (Jag har blivit raggad på när jag har vägt 58 kg och när jag har vägt 82 kg. Alla bryr sig inte om kroppsmassan, you know. Och bryr en sig så behöver inte stort vara något negativt.)


    Vet någon sett många som faktiskt är snygga och vackra hänger med tjejer som inte ser helt normala ut samt tjocka som hus också undrade hur ?
  • Anonym (ja ha)
    Anonym (Rataren) skrev 2015-05-24 21:02:44 följande:

    Kan du omformulera dig?


    Finns och vet man / män som är vackra friskoch ser bra ut som sitter bundna med tjej/ tjejer som är feta och säkerligen har syndrome.??? Tänker man då .
  • Anonym (ja ha)
    Lilje skrev 2015-05-24 21:12:39 följande:
    Om dom är nöjda är det lugnt, eller? Har ärligt inte sett så många mismatchade par.
    Om den är nöjd, ja då bör den söka någon form av  hjälp till att börja med. Men å andra sidan hade den kanske bara en swinger eller syndrome att välja på , eller kass självkänsl .
  • Anonym (ja ha)
    Lilje skrev 2015-05-24 21:12:39 följande:
    Om dom är nöjda är det lugnt, eller? Har ärligt inte sett så många mismatchade par.
    Saken är de tar för lätt på saker sen blir de ju givetvis svårare att få en frisk och normal person efter at de hängt runt med sydrome partner.
  • Anonym (ja ha)
    Lilje skrev 2015-05-24 22:11:04 följande:
    Tja. Jag tänder inte alls på spinkiga killar, men tycker inte synd om dom som är ihop med en för det. :) Dom ser antagligen något du inte ser. Vilket inte är så överraskande.

    Du är själv singel, eller?
    Spinkiga vem sa något om spinkig, det är  vältränad , ser bra ut , spinkiga dom är hos er , och dom snygga hos syndromer....ja ja smaken va som baken iaf. Jag letar inga killar men jag har sett och jag vet, så allmän undran.
  • Anonym (ja ha)
    Anonym (ja ha) skrev 2015-05-24 22:50:15 följande:
    Spinkiga vem sa något om spinkig, det är  vältränad , ser bra ut , spinkiga dom är hos er , och dom snygga hos syndromer....ja ja smaken va som baken iaf. Jag letar inga killar men jag har sett och jag vet, så allmän undran.
    Men bara undrade, ser ju lite knepigt ut att välja så pass annerlunda skillnad som partner ...
  • Anonym (ja ha)
    Påven Johanna skrev 2015-05-25 09:53:21 följande:

    Ingen aning. Jag har fått de män jag velat ha, och det har varit huvudsaken för mig.


    Du velat men som andra velat att han ska ha .allt är sjukt i sånt här , en kille eller tjej ska inte nöja sig med det andra vill att den ska ha för att den ena vill ha den ...
  • Anonym (ja ha)
    Påven Johanna skrev 2015-05-25 10:56:42 följande:

    Hur mår du?


    Bra tack ... Förutom att jag är förbannad på. Ett och annat .
  • Anonym (ja ha)
    Anonym (Effie) skrev 2015-05-25 11:19:34 följande:

    Båda har fått det de velat ha alltså. Win-win.


    Anonym (Effie) skrev 2015-05-25 11:19:34 följande:

    Båda har fått det de velat ha alltså. Win-win.


    Anonym (Effie) skrev 2015-05-25 11:19:34 följande:

    Båda har fått det de velat ha alltså. Win-win.


    Freak plus freak ....lik med sant
  • Anonym (ja ha)
    Anonym (Effie) skrev 2015-05-25 11:19:34 följande:
    Båda har fått det de velat ha alltså. Win-win.
    Visst det händer men det händer även att det väljs åt andra eller bnågon annan är det då också win -win ???
  • Anonym (ja ha)
    Anonym (K) skrev 2015-05-25 12:57:07 följande:
    Men du vill inte bemöda dig med att svara på min fråga?
    sydrome  hör i hop med samma slag som dom själv inte för att de är mindre värda men för att det går inte kominera normalt frisk med syndrome folk inte som ett par.
Svar på tråden Kvinna, Har du lätt för att få män?