• Anonym (ensam)

    ensam idag på min födelsedag

    Jag fyller år idag. 20. Ingen bryr sig. Inga vänner eller ens familj bryr sig, vet inte ens om de komer ihåg. fick några grattis från några på Facebook o det allt. Jag komer spendera dagen ensam med min 3månader son. Inte ens min sons pappa bryr sig, det tog slut nyligen men har känt den här killen i 5år. Slutar man bryr sig bara sådä? Vet att det finns värre grejer här i världen, jag dör säkert inte av att vara ensam idag men det är bara tanken att alla skiter fullständigt i som gör ont. Har inte så speciellt mycket glädje alls. Ville nog bara skriva av mig.. Känns otroligt ensamt

  • Svar på tråden ensam idag på min födelsedag
  • Anonym (JJ)

    bara halva dagen har gått, så man vet aldrig... Kanske någon som överraskar dig mot kvällen... Med takeaway mat och lite gott till Eurovision...

  • Anonym (ensam medet.)

    Vet hur det känns. När jag fyllde 40 så bjöd jag ca 20 vänner och ingen kom.

  • lövet2

    Jag tycker du ska ta med babyn ut och handla en present åt dig. En bakelse också, som du kan fira med i kväll. I bland får man fixa sitt firande själv, och det kan bli bra ändå. Grattis! {#emotions_dlg.flower}

  • Anonym (glädje)

    Glädjs åt att du har din 3 månaders son hos dig. INGET ANNAT är viktigt!

    Grattis!

  • helene 355

    Grattis! jag fyller oxå år idag :) är hemma sjuk emd en 3 åring, sambon ringde nyss för han kom på nu att jag fyllde år (han jobbar) Görsom ovan skrivit far ut och köp en present, kanske en ny tröja eller så frågar sambon kan  du säga att du köpte en present till dig själv för du fyller år. jag ska äta chipa och se eurovison ikväll, fastän jag inte äter onyttigheter egentligen :P

  • Anonym (ensam 2)

    Stackare! Gråter Grattis i alla fall! 

    (Vet hur det känns, har inga vänner & ingen familj).

  • Anonym (hm)

    Grattis TS, upp med hakan det är som vilken annan lördag som helst som nu råkade vara din födelsedag. Fundera inte mycket kring det utan du har ju barnet där, det räcker väl...

  • fröet2015

    Grattis, hörrö! Du är inte ensam om att vara ensam, vet om det. Sen är det mycket roligare när barnen fyller år, så fira sonen istället. :)

  • Anonym (R)

    Grattis på födelsedagen, hurra hurra hurra!!! :) Jag håller med de andra, gå ut och köp något till dig själv. Eller baka något gott. Segt att "Vänner" skiter i en. Pussa på lillen och mys och ha det trevligt! Puss på dig med.

  • Anonym (Vet hur de känns.)

    Grattis TS!

    Hoppas någon överraskar dig men oavsett tycker ja du ska göra som någon här ovan skrev. Ta en promenad, köp något du vill ha, gör nåt gott att äta ikväll o försök slappna av framför Eurovision eller nån favoritfilm.

    Du har den viktigaste personen i ditt liv närvarande o ditt barn kommer älska dig villkorslöst! Du har fått den finaste gåvan :)

    Ja satt som du när ja blev 25 fast med en treåring. Vi åt pizza o kollade på en tecknad film o trot el ej men dagen kändes bättre efter de. Tog även en skön promenad i solen. Fyller på sommaren.

  • Anonym (T)

    Grattis på din dag :D!! Vad tråkigt för dig att ingen uppvaktar dig, men som ovanstående skrivit så får du uppvakta dig själv. Köp present, lotter, bakelse till dig och fira med din lilla son. Om en halvtimme börjar ESC också :).

  • hon mot strömmen

    Jag har också firat mina födelsedagar själv. De gånger har jag gått ut och ätit god mat på en restaurang och läst en god bok eller tidning.

  • Ensammamma86

    Grattis på födelsedagen!! Jag hoppas att dagen artade sig bra för dig oavsett om det var du och ditt barn eller fler som firade den. Jag tror på föregående svar att du gör klokt i att köpa eller göra något för dig idag, något som gör att du mår bättre. Det kan låta lite hårt och krasst men jag brukar vägledas av att "man är sin egen lyckas smed" och det kan vara en tröst att veta att du verkligen inte är ensam i din situation. Kramar

Svar på tråden ensam idag på min födelsedag