• Neol

    KviNna, är du sugen på oss män här på FL?

    Anonym (Ann O'Nym) skrev 2015-05-30 08:47:51 följande:

    [quote=75366110][quote-nick]Zarch skrev 2015-05-30 08:24:02 följande:[/quote-nick....Alla karlar här verkar bara ha fitta i huvudet ändå.[/quote]

    Fast om man är på sex och samlevnadsdelen i forumet så får man ha överseende med att både män o kvinnor verkar ha bara sex i huvudet. Folk verkar helt fixerade vid löpning på olika löparforum också.


    Good Point!! haha
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-06-01 10:03:47 följande:
    Så du tror av någon mystisk anledning att det inte finns en uppsjö kvinnliga vinkorkar som mer än gärna nappar på en raggreplik som den du föreslog här? 
    Känner över huvud taget inte igen den raggningsrepliken härifrån. Men det kanske är vad som händer i era inboxar som gör att ni har en väldigt annorlunda bild?
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-06-01 10:26:59 följande:
    Självklart finns det mänga män och kvinnor här som använder sig av språk som står i paritet med deras kapacitet och då kan det emellanåt låta så där, det kan väl ändå inte ha undgått dig? Det är väl inget större fel i det, man attraherar och attraheras oftast av människor som befinner sig på en liknande nivå som man själv gör. 

    Därav kan jag också svara nej på din fråga om vilka som kontaktar mig genom privata meddelanden. De män som med könet i högsta hugg signalerat sitt intresse för mig kan räknas på ena handen. 
    Håller med om att det kan vara låg nivå i forumen, eller åtminstone att det är många killar som verkar ha värderingar som jag kan tycka är rätt skumma. Men den uttryckliga frågan om någon vill knulla ser jag väldigt sällan. Därför antog jag att det är något som killarna kör till inboxen i stället om det är så vanligt.
  • Neol
    Anonym (Ann O'Nym) skrev 2015-06-01 10:54:11 följande:

    De förslag jag fått i min inbox har då varit hur ok som helst , vanliga trevliga killar som söker kontakt och kan ta ett nej. Kanske drar man till sej folk som liknar en själv.... Hur skulle folk nånsin lära känna varandra om ingen tar första steget till kontakt?


    Så sant! Skål
  • Neol
    K grrl skrev 2015-06-01 14:18:11 följande:

    ...Neol hade jag velat hänga med på ett axel- och bröstpass på gymmet, misstänker att det kunde vara lärorikt.


    Haha du hade varit så välkommen att träna med mig, men axel- och bröstpass existerar inte riktigt i min värld men du hade fått göra mycket kul som gjort att det garanterat ömmat både i axlar, bröst och på många andra sköna sällen...Oskyldig
  • Neol
    K grrl skrev 2015-06-01 14:42:53 följande:
    Din fysik skvallrar alltså felaktigt om träningsvanor? Hade inte tagit dig för en som tränade rumpa, men hade förstås hängt med på det också.
    Nej då, jag tränar mycket.... Du tog väl inte det där som en sexuell invit nu Tungan ute! Jag menade att jag tränar nästan bara "funktionellt", så det är sällan isolerade muskelgrupper. Så jodå, tränar också mycket rumpa men det är inte min starka sida har jag märkt.....
  • Neol
    K grrl skrev 2015-06-01 14:55:23 följande:
    HAHA! Nej då, det behöver du inte oroa dig för. Jag gillar bara att träna rumpa (det är min starkaste kroppsdel. Lyfter 1,5 gånger min kroppsvikt med den). Funktionell träning, menar du crossfit då?
    Japp, kör en del crossfit bland annat. Låter som att du också gör det när du har sån koll på squatsresultaten?? Då är din rumpa avsevärt mycket starkare än min ... Låter som att vi skulle komplettera varandra bra som träningskompisar med andra ord. Du fixar min rumpa så fixar jag dina bröst SkålOskyldig
  • Neol
    K grrl skrev 2015-06-01 15:06:46 följande:
    Nope, jag håller bara på med styrketräning/bodybuilding. Och jo, jag hade varit stark om jag kunde knäböja så mycket, men det kan jag inte (smala ben, långa lårben, svaga quads) - jag är starkare i isolerande övningar för gluteus, alltså hip thrusts och höftlyft. Meeeen, nu tror jag att jag börjar vara lite för OT.
    K grrl skrev 2015-06-01 15:53:14 följande:

    Felet med att vara en nörd, är att man ibland utmanövrerar sig själv. Ber om ursäkt för trådkapandet, TS, och Neol, kanske jag får chans att visa dig mina träningsresultat någon gång.


    Tycker det var en väldigt trevlig OT förvisso .  Tränar man isolerat blir man väl stark på de isolerade rörelserna men när kroppen skall göra en mer funktionell eller komplex rörelse som en knäböj krävs väldigt mycket samverkan mellan många muskelgrupperna, vilket kroppen får svårt att hantera om den inte tränat det mycket innan. Det är lite en smaksak vad man gillar, men tränar du mer knäböj kommer du säkert snart vara lika stark på det.

    Jag tar gärna del av dina träningsresultat vilken dag som helst ...Och nu var jag också lite OT-här... Kyss
  • Neol
    Anton Chigurh skrev 2015-06-01 15:03:50 följande:
    Hehe....du är fan underbar, NOEL....good
    Haha tack för det Anton... Du är ju en jäkel på det där med träning så du kanske skulle vara huvudcoach...Skål
Svar på tråden KviNna, är du sugen på oss män här på FL?