Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

    Min man runkade till min släkting?

    Ja som rubriken säger så misstänker jag detta..

    Jag kom hem idag från jobbet och ser att min mans dator står öppen i köket, inget konstigt egentligen. Jag fixar i ordning hemma och går sedan förbi datorn och ser att en bild på min släkting är upptryckt. Tycker det verkar lite märkligt så jag sätter mig och kollar, ser att han ''sparat'' flera bilder på henne. Gärna lättklädda bilder i bikini osv. Jag mår illa av att se det, inte fan vill jag att min man sitter och kollar på min släkting.. Gråter

    Min man kommer hem senare ikväll och jag ska ta upp detta med honom då.

    Skulle ni tycka att det inte var en stor grej eller hur hårt skulle ni ta det om er partner gjort detta? Varför skulle han annars ha bilder på henne? Jag känner mig bara äcklad om det är så. Jag vet att hon är fin och skitsnygg och det gör mig ledsen Rynkar på näsan

  • Svar på tråden Min man runkade till min släkting?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (blä) skrev 2015-06-24 18:17:07 följande:

    Jag hade aldrig kommit över det...... ALDRIG!

    Jag hade packat hans saker och bett han dra!


    Anonym (Jolita) skrev 2015-06-24 18:26:35 följande:

    Jag hade heller aldrig kommit över det. Fy! Vad har ni för band du och tjejen? Ses de tillsammans på tillställningar?



    Ja, jag är verkligen äcklad men jag försöker hitta andra anledningar till att bilderna finns men jag är ju inte dum... 

    Vi ses ofta.. Både på större tillställningar och bara vi liksom. Vi är nära och det gör sjukt ont att han tänker så om henne Gråter
  • Anonym (Ledsen)
    taquine skrev 2015-06-24 18:30:49 följande:

    Men du kan ju inte veta om han runkar eller inte. Visst håller med det är äckligt men prata med honom först. 
    Hur gammal är karlskrället förresten  och tjejen ? Kanske den berömda 40årskrisen /gubbsjukan slagit till.


    Nej, jag vet ju inte säkert men jag kommer inte på andra anledningar till att han har bilder på henne. Han kanske bara kollar men ändå.. 

    Jaa... Hon är yngre. Vi är lite äldre. Det gör jävligt ont att ens tänka på att han tänker så om henne. Jag tänker bara på alla gånger vi setts. Nej, usch..
  • Anonym (Ledsen)
    taquine skrev 2015-06-24 18:46:54 följande:
    Nej att vara fluktare är ju inte så mycket bättre .

    Lider med dig  ts , har inga visa ord att ge dig men se till bilderna raderas och att tjejen slipper träffa honom igen . 
    Slutar aldrig att förvånas över alla dessa äckelpäckel till karlar
     .. 
    Anonym (Jolita) skrev 2015-06-24 19:55:05 följande:

    Lider också med dig förstår om det gör ont! Undrar vad hans försvar till bilderna blir..

    För mig är något sånt här verkligen mardrömmen så hur osannolikt det än kanske är just nu så håller jag ändå tummar och tår för en bra utgång och att det kanske är "mildare" än vi tror.



    Tack, önskar också att det skulle finns någon annan förklaring men ja.. Han kommer senare ikväll så jag ska ta upp det med honom då. Usch, känns så äckligt bara alltihop. Känner mig så dum bara, alla gånger vi träffats så har han tänkt så om henne och sett på henne så, jag känner mig bara ledsen.
  • Anonym (Ledsen)
    Miss Skywalker skrev 2015-06-24 21:20:23 följande:

    Hur stor ålderskillnad är det? Undrar bara hur pass gubbig han är..

    Oavsett så hade han varit rökt i mina ögon..


    Hon är 20 och vi är över 30.. 

    Jag har tagit upp detta med honom nu.. Han svar var att han bara kollat, jag frågade även om han tänder och tänker på henne vilket han svarade ja på. Han sa att det inte alls är som jag föreställer mig. Han har en massa tankar som inte betyder något säger han. Jag vet inte hur jag ska gå vidare liksom, allt äcklar mig bara. Enligt honom var det ingen stor grej, han var bara nyfiken, inget mer...

    Jag kommer aldrig kunna umgås normalt med henne och min man igen. Jag känner bara äckel. Har inget emot porr eller så, det är ju liksom film.. Det är något helt annat. Denna tjejen är en släkting till mig! Nej, jag vet inte. Är bara så ledsen just nu..
  • Anonym (Ledsen)
    SponsraVM skrev 2015-06-24 23:25:14 följande:

    Hur gammal är kärringen han kollade på och hur gammal är din man?


    ''Kärringen'' är 20 och min man är 34. 
  • Anonym (Ledsen)

    Jag vet inte vad jag ska göra.. Hade aldrig tänkt att vårt förhållande skulle sluta såhär! Jag är bara otroligt ledsen.. Hur kan han sitta och ha bilder på henne är helt vrickat. 


    Miss Skywalker skrev 2015-06-25 10:41:42 följande:
    Har han visat såna tendenser tidigare? Eller har han bortförklarat det oxå med "ingen stor grej"..
    Nej, aldrig. Vi har varit tillsammans i 8 år. Jag fattar inte alltså.
    Miss Skywalker skrev 2015-06-25 10:43:54 följande:
    Är du helt säker på att de inte har ngt ihop? Sparar man bilder på ngn så känns det som att det gått långt..
    Jag har verkligen funderat på detta och byggt upp en massa fantasier i mitt huvud.. Men jag tror inte det, det gör jag inte. Dessa bilder ligger på hennes fb etc så hon har ju inte skickat dom till honom eller så. Jag känner bara äckel och ilska, även på henne.. På att han hellre ''väljer'' henne liksom. Att hon är bättre. 

  • Anonym (Ledsen)
    Haskel skrev 2015-06-25 12:02:53 följande:

    Ojojoj!
    När jag läser den här tråden inser jag vilket fruktat äckel jag är, och hur dumpad jag borde bliFörvånad.
    Vid onani har jag fantiserat om betydligt "snuskigare" saker än min frus 10 år yngre släkting.
    Jag låter mig inte begränsas i fantasin utan tänker på det som gör mig upphetsad i stunden.
    Nu förstår jag i alla fall att kvinnor ENBART fantiserar om missionären med sin man/kille. Flört


    Jag förstår att tankar är tankar. Absolut. Men att ha bilder, skulle det vara okej? 
  • Anonym (Ledsen)
    Miss Skywalker skrev 2015-06-25 12:14:57 följande:
    Förstår att du är knäckt nu men du får nog ta och omvärdera den mannen och förpassa honom till slimehögen.. Trånar man efter ngn i sin närhet på det där stalkersättet tackar man knappast nej till att fantasierna förverkligas..
    Ja.. Jag känner också så. Han har gått för långt över gränsen och även om jag skulle be honom ''skärpa sig'' så är det ändå gjort, jag kommer inte glömma det. 
    Anonym (livserfarenhet) skrev 2015-06-25 12:48:09 följande:
    När runkade han till "henne" då?
    Han kan ju ha gjort det när och hur ofta som helst, jag upptäckte ju det igår. En gång är nog liksom. 


  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (livserfarenhet) skrev 2015-06-25 13:00:29 följande:
    Helt ärligt, hur många män känner du till som har sin dator står öppen i köket som visar bilden av den kvinnan de runkar till?
    Din man må vara en idiot, men så dum är inte ens han.
    Så, var fick du ifrån att han knulla din "släkting"?
    Jag vet! Jättekorkad att ens glömma sånt, men han har ju erkänt. Vad annars skulle han ha bilderna liksom. Jo enligt honom kollar han bara. Kan man inte bara kolla på hennes sida då eller varför spara bilderna..? 
  • Anonym (Ledsen)

    Självklart kollar jag på andra män, kan tycka dom är snygga etc. Det är inte det. Min man har en jättesnygg bror, men aldrig någonsin att jag skulle spara ner en bild på honom och onanera till! Eftersom det är min man bror! Som vi umgås med. Det är bara respektlöst. 

    Han får tycka att hon är snygg, vill han fantisera om henne okej, jag kan inte styra hans tankar men att sedan spara hennes bilder. Nej, jag tycker inte det är okej. Sedan säga till mig att han tänker och tänder på henne som om det inte vore något.. Det är något med just henne han gillar, varför annars sitta och spara hennes bilder..? 

  • Anonym (Ledsen)

    Många svar! Jag har läst alla och är tacksam för att ni tar er tid att svara!

    Jag förstår att man tänker på andra, det är inte det! Även jag gör det men inte på detta sättet. Att sedan spara bilder på henne är långt över vad jag tycker är okej. 

    Vi har pratat läänge inatt. Jag vet att han tänkt på henne länge, han har inte liksom huxflux sparat bilder på henne. Han har sagt att han kollat på hennes bilder innan. Och varför? Jo, för att han tycker att hon är snygg och det är av nyfikenhet. Inget annat enligt honom. Han förstår inte vad jag känner och jag kan inte förklara det tydligare, vet inte hur jag ska få honom att förstå. 

    Vi umgås ofta med denna tjejen, denna tjejen har inte blodsband till mig utan är ''ingift''. Vi har badat och bastat ihop med henne.. Och jag tänker bara på hur min man velat ha sex efter det och han då säkert bara tänkt på henne.. Jag får massa tankar i huvudet, när dom vart ensamma, när han gett henne komplimanger, han får mig att tycka illa om henne.. Jag vet att det är fel men jag känner så. Han har liksom sparat mer än 20 bilder av henne. Jag tvingade honom att visa mig. 

    För mig är detta jättejobbigt. Jag vill inte att min man ska vara så tänd på någon i vår närhet.. Jag vet inte vad jag ska göra, min man fattar liksom inte ens att detta är en stor grej för mig! 

  • Anonym (Ledsen)
    molly50 skrev 2015-06-26 15:23:49 följande:
    Till att börja med så vill jag säga att jag förstår hur du känner.
    Det han har gjort är inte ok.

    Och han gör det ju inte lättare för dig genom att vara så oförstående.
    Kanske finns det någon annan han lyssnar på som kan få honom att förstå?
    Eller om familjerådgivning kan vara ett alternativ?
    Han kanske behöver få höra från en utomstående att han har gått över gränsen för vad som är ok och att det har sårat dig rejält.
    Kanske är det så att han har svårt att erkänna inför dig att han har gjort fel.

    Kram och lycka till! Och berätta gärna hur det går!
    Fool skrev 2015-06-26 15:40:23 följande:
    molly50 skrev 2015-06-26 15:23:49 följande:
    Till att börja med så vill jag säga att jag förstår hur du känner.
    Det han har gjort är inte ok.

    Och han gör det ju inte lättare för dig genom att vara så oförstående.
    Kanske finns det någon annan han lyssnar på som kan få honom att förstå?
    Eller om familjerådgivning kan vara ett alternativ?
    Han kanske behöver få höra från en utomstående att han har gått över gränsen för vad som är ok och att det har sårat dig rejält.
    Kanske är det så att han har svårt att erkänna inför dig att han har gjort fel.

    Kram och lycka till! Och berätta gärna hur det går!
    Jag håller med molly här, jag hoppas att du ursäktar mig men din man verkar vara allmänt trög om han inte fattar att det känns sårande och respektlös för dig att han sitter och runkar till bilder på någon gemensam bekant. Du behöver hjälp av någon utomstående för att få polletten att trilla ner. Snacka med någon gemensam vän eller om du har bra kontakt med hans familj så prata med någon av dem. FR kan oxå fungera.

    Eller så skäms han och spelar dum, han kan ju inte slingra sig ur att han faktisk gjorde det, men han kan låtsas som att han inte aaaalls viste att det var fel.

    I båda fallen behöver du hjälp med att få honom att fatta allvaret i dethela


    Tack, jag håller med er. Känner inte ens igen honom. Han har alltid varit förstående och försökt komma fram till lösningar men nej, inte nu. Han ser det inte som en stor grej. Han tycker det räcker med mitt ''tjat'' nu men jag får liksom inget tillbaka och därför ''tjatar'' jag. Det är fruktansvärt frustrerande och känns som att prata med en 5-åring. Jag tror att han vet att han gjort bort sig, att han också tycker det är respektlöst. Precis som du skriver Fool. Men kan inte med att säga det. 

    Jag klarar inte av att ta upp detta med familj eller vänner. det går inte. Det känns som ett misslyckande för mig och bara äckligt. Då får dom ju reda på att min fina man kollar på en 15 år yngre släkting, att han sparat bilder.. Jag är rädd att hon får veta det också. Nej, jag skulle skämmas något fruktansvärt.. 

    Jag orkar inte mer. Han kan inte prata med mig om detta som en vuxen människa. Allt är jobbigt bara. Det är jag som är löjlig och dum. Nu ska han ut ikväll och bryr sig inte om att jag mår dåligt. Jag vill inte vara med en man som inte ens respekterar mig och när han gjort något som jag tycker är fel så kan han inte ens diskutera detta med mig. Nej, det går inte. 

Svar på tråden Min man runkade till min släkting?