• vio11

    Testar min "mediala" förmåga, fråga!



    Vill testa hur min medialitet fungerar över internet. Ställ din fråga, tanke eller fundering i den här tråden och jag skall försöka hjälpa dig.

    Skriv gärna i kombination med en hyfsat nytagen bild och nämn gärna namn.

    Svarar de jag får en "känsla" inför. Mina svar kommer vara ärliga i den mån det går men med hänsyn till tråden och dig som person. Ta det därmed en "nypa salt" och på "egen risk"... 

    Tråden är till för det som hoppas på ett svar och som har ett öppet sinne för det andliga. Skeptiker får skapa en egen tråd.

    Med all vänlighet,

    /vio
  • Svar på tråden Testar min "mediala" förmåga, fråga!
  • ymmmi

    Kommer våran ekonomi bli böttre, kommer jag och min man att hålla ihop? Eller gå andra vägar.

  • Anonym (hohoh)

    * Hur ser de ut på min kärleksfront?
    kommer jag träffa någon annan , leva ihop Jan eller blir ensam?

    var tror du?

  • ymmmi

    Kommer våran ekonomi bli bättre och ordna sig för oss.
    Kommer jag och min man hålla ihop eller gå åt helt annat håll.

  • MammAmma

    Kul experiment!

    Jag har en massa symptom på att det är något som inte står rätt till med hälsan, de mest påtagliga symptomen - och som jag mår mest dåligt av - är kraftig håravfall, känner mig svullen om ben och ansikte (speciellt näsan ser helt annorlunda pga detta) och ömma leder med förvärrad karpaltunnelsyndrom. Men alla prover jag hittills tagit har varit nästintill perfekta, så primärvården tar mig inte på allvar så jag får tydligen lära mig att leva med att jag snart är skallig. Var tror du orsaken ligger till mina besvär?

  • Anonym (Hoppfull)

    Vad roligt :)

    Jag och min Johan försöker bli gravida. Denna månad är det vårt fjärde försök och jag hoppas så innerligt att det har tagit sig. Johan är lite mer lugn. Funderar på att testa imorgon, men det är egentligen för tidigt. Vad tror du, har det blivit något?

  • Har gjort det
    border1 skrev 2015-07-02 21:56:14 följande:
    Så sant! Ja, sant!!! Det har, vetenskapligt, BEVISATS att sånt här inte existerar.
    Ja inte bara en gång utan massor av gånger. Faktum är faktiskt att det inte finns minsta tillstymmelse till bevis att såna här dumheter skulle fungera.
  • HäckHäxan
    MammAmma skrev 2015-07-02 22:26:40 följande:
    Kul experiment!
    Jag har en massa symptom på att det är något som inte står rätt till med hälsan, de mest påtagliga symptomen - och som jag mår mest dåligt av - är kraftig håravfall, känner mig svullen om ben och ansikte (speciellt näsan ser helt annorlunda pga detta) och ömma leder med förvärrad karpaltunnelsyndrom. Men alla prover jag hittills tagit har varit nästintill perfekta, så primärvården tar mig inte på allvar så jag får tydligen lära mig att leva med att jag snart är skallig. Var tror du orsaken ligger till mina besvär?
    Stress.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Testar min "mediala" förmåga, fråga!