• Anonym (Vad göra?)

    Min sambo försökte sätta eld på mig.

    Detta är så sjukt så att man ens inte tror det.

    Jag vaknade precis av att min sambo försökte tända eld på mig. Eller jag tror det i alla fall.

    Jag vaknade av att han hällde bensin över mig.

    Jag började skrika på honom och undrade vad fan han höll på med.

    "Ingenting" svarade han då, samtidigt som han log.

    Jag sprang till duschen och duschade snabbt som attans. Nu kan jag inte sova med idioten.

    Han ligger i sängen och stirrar på mig hela tiden. Känns som om det inte är samma person längre helt plötsligt.

    Vad göra? Gråter

  • Svar på tråden Min sambo försökte sätta eld på mig.
  • HäckHäxan

    Hm underförutsättning att detta är på riktigt. Klä på dig och lämna lägenheten och gå till närmsta polisstation gärna i sällskap med en god vän eller familjemedlem om du har någon sådan i närheten.

    OCH jo man får ringa vilken människa som helst vid denna okristliga tid om man vaknat av att ens sambo hällt bensin på en!


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Orkide
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 05:26:47 följande:

    Hm underförutsättning att detta är på riktigt. Klä på dig och lämna lägenheten och gå till närmsta polisstation gärna i sällskap med en god vän eller familjemedlem om du har någon sådan i närheten.

    OCH jo man får ringa vilken människa som helst vid denna okristliga tid om man vaknat av att ens sambo hällt bensin på en!


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Håller verkligen med! Hoppas du gått därifrån nu..
  • Anonym (Lämna)

    Men Gud, lämna omedelbart! Om du fortfarande luktar bensin trots att du duschat (bensin är ju ganska inträngande doft) så kan det vara bra som bevis. Ta dig till polisstation och som annan skriver bra om du kan få med dig någon vid din sida, men koncentrera dig på att ta dig till polisen, alt kvinnojour. Styrkekramar

  • Anonym (Sant??)

    Är detta verkligen sant? Isåfall anmäler du såklart detta. Om det inte är sant är det bara ett extremt osmakligt skämt. Har svårt att tro på detta tyvärr. Men vet också att det finns många djupt störda människor där ute(tex din sambo)

  • Anonym (gå över bron)

    Är naturligtvis inte sant. Mata inte sommartrollen!

  • Alvina

    OM nu detta är sant, VARFÖR är du kvar i lägenheten och inte springer ut fortast möjligt? Hade detta varit sant har jag väldigt svårt att förstå hur du kan vara kvar med honom.

  • Smecker

    Spring. Efter att du startat en ny tråd på FL, uppdaterat din status på FB och twitter och instagrammat din stortå.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • emliz
    Anonym (Vad göra?) skrev 2015-07-02 04:49:48 följande:

    Detta är så sjukt så att man ens inte tror det.


  • Ascendere

    Vi tar det steg för steg:
    1. Klä på dig
    2. Ta din mobiltelefon
    3. Lämna bostaden snarast
    4. Använd din mobiltelefon för att ringa 112 och berätta vad som hänt

  • Anonym (loppan)
    Anonym (Vad göra?) skrev 2015-07-02 04:49:48 följande:

    Detta är så sjukt så att man ens inte tror det.

    Jag vaknade precis av att min sambo försökte tända eld på mig. Eller jag tror det i alla fall.

    Jag vaknade av att han hällde bensin över mig.

    Jag började skrika på honom och undrade vad fan han höll på med.

    "Ingenting" svarade han då, samtidigt som han log.

    Jag sprang till duschen och duschade snabbt som attans. Nu kan jag inte sova med idioten.

    Han ligger i sängen och stirrar på mig hela tiden. Känns som om det inte är samma person längre helt plötsligt.

    Vad göra? Gråter


    Nja du ska inte kontakta ett förlag och tro att dina historier blir publicerade.

    Vad ska vi göra då, tycker duFlört
  • Anonym (Fake)

    Detta är ju så fake.
    Din man häller bensin på dig och du fråga fl om rådSkål

    Seriöst hade detta varit sant hade man sprungit fortare än fan och ringt 112

  • Anonym (kls)

    Koncentrationen av fårskallar är verkligen tät på den här delen av internet som kallas FL. Vilken människa skriver ett inlägg på FL och frågar om råd efter att ha fått bensin hällt över sig i sängen? Men visst, fortsätt med era oumbärliga råd i stil med ring poliiiiiisen. 

  • Anonym (agda)
    Anonym (kls) skrev 2015-07-03 17:43:17 följande:

    Koncentrationen av fårskallar är verkligen tät på den här delen av internet som kallas FL. Vilken människa skriver ett inlägg på FL och frågar om råd efter att ha fått bensin hällt över sig i sängen? Men visst, fortsätt med era oumbärliga råd i stil med ring poliiiiiisen. 


    Hoppsan hoppsan......tråden ligger i "känsliga rummet". Jag har blivit avstängd ett dygn pga att jag inte visat tillbörlig respekt för trådar i nämnda rum. TS fruktar för sitt liv...........................detta är inget skämt....mannen har hällt bensin på henne och nu ligger han och stirrar på TS.....................! VAD SKA TS GÖRA?
Svar på tråden Min sambo försökte sätta eld på mig.