• Familjeliv

    6 sätt att förstöra familjesemestern

    6 sätt att förstöra familjesemestern
    Semestersabotörer kommer i många olika skepnader – från magsjuka till ficktjuvar och försvunnet bagage. Här är sex klassiska misstag på den efterlängtade familjeresan – och hur ni faktiskt undviker dem.

    Denna tråd innehåller kommentarer för ovantående artikel.

    Läs hela artikeln här
  • Svar på tråden 6 sätt att förstöra familjesemestern
  • Oldboy

    Man kan enkelt förebygga magsjukdomar genom att ordentligt avgifta och förstärka sin tarmflora i god tid öre resorna.
    Det bör man ändå ha bra koll på även resten av året.

    Genom att äta  fruktooligosackarider  en Prebiotika som nere i tarmen blir supernäríng åt samtliga av de goda bakteriestammarna tillväxer dessa och tränger ut dem som avger de skadliga ämnena.

    Man får en ordentlig förstärkning av immunförsvaret, tömda tarmfickor och irriterade tarmväggar avlastas genom det slemskikt som bilds och läger sig på insidan av tarmens väggar.

    Stabiliserar även blodsockret så den är lämplig även för diabetiker.
    Ni kan läsa betydligt mera om denna helt naturliga metod på en hälsblogg där det förklaras.
    Rulla ned till artikel 282
    http://metrobloggen.se/farmakologensblogg/

    Ha en skön sommar, använd solglasögon.
    Oldboy / morfar &  farfar.

  • Starka

    Vill bara tipsa om magvaccinet man kan få utskrivet om man ska på semester. Vi tog det när vi skulle tre veckor till dominikanska republiken funkade suveränt fick inte ens det vanliga "nya bakterier" magstrulet

  • SSL

    Jag har åkt utomlands 30 gånger och har inte vaccinerat mig en enda gång. Mina vänner och familj har heller aldrig gjort det. Se till att ta hand om er istället !

  • SSL

    Vad sprider du för skitsnack att vaccination är ett måste när man ska utomlands. Sluta skrämma upp föräldrar att ge sina barn onödiga sprutor. Herregud man tror inte att det är sant. Dagens okunniga människor finns det ingen brist på.

  • Johbod
    SSL skrev 2015-07-11 08:16:05 följande:

    Jag har åkt utomlands 30 gånger och har inte vaccinerat mig en enda gång. Mina vänner och familj har heller aldrig gjort det. Se till att ta hand om er istället !


    SSL skrev 2015-07-12 11:49:46 följande:

    Vad sprider du för skitsnack att vaccination är ett måste när man ska utomlands. Sluta skrämma upp föräldrar att ge sina barn onödiga sprutor. Herregud man tror inte att det är sant. Dagens okunniga människor finns det ingen brist på.


    Jag hoppas du driver, annars bör du spärras in!

  • Ursh

    Håller verkligen med, om du vägrar vaccinera innan du åker utomlands och ska dra med dig en massa skit tillbaks till Sverige bör du fan spärras in..

  • SSL

    Det är väl märkligt att varken jag eller någon jag känner har fått någon smitta. Marjoteten vaccinerar inte innan varje resa så sluta prata skit. Era skojare!

Svar på tråden 6 sätt att förstöra familjesemestern