• Anonym (torsken)

    Jag förlorade min oskuld till en prostituerad

    När jag var ung så hade jag inte så lätt att bli tillsammans med en tjej. hade haft en del flirtar och hångel men hade inte lyckats få någon i säng. Vilket mina kompisar hade haft och jag kände mig som världens sista oskuld. Var 19 år. Jag kände att jag inte ville träffa någon tjej och vara oskuld och bli nervös och fumlig. 

    Så jag bestämde mig för att jag skulle "lära mig" med hjälp av en prostituerad. 

    Träffade en och det gick väl hyfsat för mig. Kom inte på tre sekunder. Fast kände mig inte helt tillfreds för det var ett rätt kallhamrat proffs. Men det var ju skönt. 

    Träffade sen någon månad senare en annan. Hon var av utländsk härkomst och var nog en glad amatör. Hade man och son i sitt hemland. Det var en väldigt bra erfarenhet och det jag upplevde med henne är nog väldigt sällsynt man gör med en "glädjeflicka". Det var inte bara knull och sen iväg utan hon lät mig stanna hela natten. Hon verkade faktiskt njuta på riktigt (annars hade hon väl inte gett mig så mycket extra tid gratis). Jag testade att slicka och umm det var härligt och jag var nog lite naturbegåvning för hon verkade uppskatta det med. På morgonen väckte hon mig med smekning och sug.

    Väldigt bra var det och räknar det till min riktiga förlora oskulden. 

    Gav mig sexuellt självförtroende och det hjälpte mig när jag senare träffade min första riktiga flickvän.

    Det här skäms jag lite för är inget jag berättat för någon. Hur skulle ni reagera och tänka om någon ni träffat berättade något liknande?

  • Svar på tråden Jag förlorade min oskuld till en prostituerad
  • BengtH
    Anonym (Mia) skrev 2015-07-07 16:08:25 följande:

    Jag skulle vara tacksam för infon , och aldrig vilja träffas mer. Hellre en fumlig oskuld, för nöjet med sex är att båda är kåta och vill leka med varandra ,båda två.En kille som köpt sex har nog fel inställning till sex för att passa ihop med mej..


    Du vill ha en fumlig oskuld, men den fumliga oskulden vill inte vara fumlig oskuld.

    Prostitutionen uppstår pga att det finns en stor efterfrågan på sex som inte tillgodoses, då många män ratas eftersom de inte lever upp till kvinnornas förväntan, dvs vissa män är nervösa och vågar inte ta initiativ. De fåtal kvinnor som är intresserade av sex plockas snabbt upp av de dominanta alfahannarna som snabbt tar hand om det lilla utbudet på sex. Kvar står de fumliga nördarna som vill ha sex, men inte får. Vad göra ? Besöka bordell eller förbli oskuld?

    Sen efter bordellbesöket ratas killen för han var bekväm och tog den enkla vägen.
  • Smecker
    BengtH skrev 2015-07-07 19:58:54 följande:

    Du vill ha en fumlig oskuld, men den fumliga oskulden vill inte vara fumlig oskuld.

    Prostitutionen uppstår pga att det finns en stor efterfrågan på sex som inte tillgodoses, då många män ratas eftersom de inte lever upp till kvinnornas förväntan, dvs vissa män är nervösa och vågar inte ta initiativ. De fåtal kvinnor som är intresserade av sex plockas snabbt upp av de dominanta alfahannarna som snabbt tar hand om det lilla utbudet på sex. Kvar står de fumliga nördarna som vill ha sex, men inte får. Vad göra ? Besöka bordell eller förbli oskuld?

    Sen efter bordellbesöket ratas killen för han var bekväm och tog den enkla vägen.


    Och då bortser du från att den största andelen av klientelet inte består av fumliga oskulder eller nördar.

    Vill du prova igen?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker
    Anonym (daf) skrev 2015-07-07 19:41:36 följande:

    Det du skrev var dock:

    "På vilket sätt är det två människor som har kul för pengar?"

    Vilket antyder att det aldrig händer.


    Det var jag som skrev det, och det antyder inte att det aldrig händer, bara att jag ifrågasätter hur du VET att det är två människor som har kul för pengar.

    Men jag antar att du egentligen skiter i vilket. Du skall ha ditt knulla, kosta vad det kosta vill. Om den prostituerade lider eller inte är skit samma, precis som det är skit samma om ditt kött är producerat under vidriga förhållanden, för kött skall du ha och billigt som fan skall det vara, eller om din skjorta syddes av barn som kidnappats från sina föräldrar för att slava 20 timmar om dygnet, för det är minsann din rättighet att ha en snorsnygg barnarbetarskjorta.

    Men du är snäll mot katter iaf.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • j a d e

    Jaru TS, män som köper sex av prostituerade håller ingen högre position på the meat market, vilket du redan känner till. Tragiskt nog att det finns män som inte ser en annan utväg, än mer tragiskt att det finns kvinnor som det livet. Väldigt mycket mest tragiskt att det finns män som skiter i vilket. Rätten till ett ligg, nej förlåt, sexuell erfarenhet, är så mycket viktigare.

    Angående hypotesen om den lyckliga horan borde det som argument falla helt baserat endast på det faktum att hela den branschen är kantad av människors misär. Där borde det sätta in en inbyggd motvilja att delta, även om man nu lyckas intala sig att just ens egen sex-leverantör njuter hejdlöst av sin aktuella situation. Så till min känsla, sjukt jävla äckel kanske kommer nära.

  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-07-07 19:58:54 följande:
    Du vill ha en fumlig oskuld, men den fumliga oskulden vill inte vara fumlig oskuld.

    Prostitutionen uppstår pga att det finns en stor efterfrågan på sex som inte tillgodoses, då många män ratas eftersom de inte lever upp till kvinnornas förväntan, dvs vissa män är nervösa och vågar inte ta initiativ. De fåtal kvinnor som är intresserade av sex plockas snabbt upp av de dominanta alfahannarna som snabbt tar hand om det lilla utbudet på sex. Kvar står de fumliga nördarna som vill ha sex, men inte får. Vad göra ? Besöka bordell eller förbli oskuld?

    Sen efter bordellbesöket ratas killen för han var bekväm och tog den enkla vägen.
    Du tror att den fumliga oskulden blir mindre fumlig när han ska sex med någon som är upphetsad för att han haft sex med en prostituerad?

    Kvinnor är minst lika intresserade av sex som män för du kan väl inte tro att majoriteten av alla kvinnor tänker på kung och fosterland när de har sex med sina partners?
    Några få % av alla människor är asexuella så det verkar som du haft otur att råka på endast dessa människor som inte gillar sex eftersom du fått för dig att kvinnor inte gillar sex.
  • Loriyana
    j a d e skrev 2015-07-07 20:46:36 följande:

    Jaru TS, män som köper sex av prostituerade håller ingen högre position på the meat market, vilket du redan känner till. Tragiskt nog att det finns män som inte ser en annan utväg, än mer tragiskt att det finns kvinnor som det livet. Väldigt mycket mest tragiskt att det finns män som skiter i vilket. Rätten till ett ligg, nej förlåt, sexuell erfarenhet, är så mycket viktigare.

    Angående hypotesen om den lyckliga horan borde det som argument falla helt baserat endast på det faktum att hela den branschen är kantad av människors misär. Där borde det sätta in en inbyggd motvilja att delta, även om man nu lyckas intala sig att just ens egen sex-leverantör njuter hejdlöst av sin aktuella situation. Så till min känsla, sjukt jävla äckel kanske kommer nära.


    Håller helt med.

    Själv hade jag aldrig fortsatt ett förhållande med en man som tycker att hans sexuella njutning är viktigare än att behandla andra med respekt och kärlek. När man köper sex utnyttjar man en annan person, en person som troligtvis inte haft de bästa förutsättningar i livet. Man ser denna människa som ett objekt. Det är fruktansvärt! Och för vad? Jo för ens egna begär.

    Sedan visar det också på brist på självkontroll och tålamod, vilket är väldigt oattraktivt.

    Sex är INTE en rättighet
  • Anonym (daf)
    Smecker skrev 2015-07-07 20:18:28 följande:
    Det var jag som skrev det, och det antyder inte att det aldrig händer, bara att jag ifrågasätter hur du VET att det är två människor som har kul för pengar.

    Men jag antar att du egentligen skiter i vilket. Du skall ha ditt knulla, kosta vad det kosta vill. Om den prostituerade lider eller inte är skit samma, precis som det är skit samma om ditt kött är producerat under vidriga förhållanden, för kött skall du ha och billigt som fan skall det vara, eller om din skjorta syddes av barn som kidnappats från sina föräldrar för att slava 20 timmar om dygnet, för det är minsann din rättighet att ha en snorsnygg barnarbetarskjorta.

    Men du är snäll mot katter iaf.
    Eh ursäkta vem fan är du att slänga det där på mig utan någon som helst grund? 

    1. Jag skrev aldrig att jag VET att det är så. Jag skrev: "2 vuxna människor KAN ha kul för pengar". Många har garanterat tråkigt också, men det är fortfarande deras val.
    2. Nej jag "skall" inte ha något knull. Hade den prostituerade sagt ifrån eller jag märkt att något inte stod rätt till hade jag slutat, betalat henne och bett henne gå hem. Om du tror att jag inte har någon respekt för dem, så tror du jävligt fel. Testa träffa en eskort själv (ni behöver ju inte ha sex). Det är faktiskt en medmänniska du träffar, inte ett köttstycke. Första gången (hyfsat länge sen nu) var jag där för att jag var en ung man med noll självförtroende som inte ens kunde prata med tjejer. Köpte nåt sorts "paket" för oskulder och fick träffa en trevlig tjej och visade mig en massa saker. Andra gången var jag där med med min dåvarande och vi hade lugnt men roligt sex. That's it.
    3. Äter i stort sett bara egenskjutet vilt eller nöt från ett par vänners gård. Utöver det köper jag bara svenskt. Hur de förhållanden ser ut vet jag inte exakt. Men jag kan tänka mig att SLV skulle ha något att säga om de kom från icke godkända förhållanden.
    4. Har ingen jävla aning om var eller av vilka mina kläder tillverkas. Men jag har inte tid att åka till Indien eller Kina för att kolla upp deras förhållanden varje gång jag ska köpa en skjorta.
    5. Ja... jag tycker om katter

    Så tagga ner
  • Anonym (Mia)

    Anonym (H) skrev 2015-07-07 16:15:38 följande:[/quote-nick]Den var bra! Nästan! INGEN vill ha fumliga oskulder. I alla fall inte några som är äldre än 20-22.[/quote]

    Ok hellre en kille med erfarenhet. Men i valet mellan fumliga oskulden och sexköpare väljer jag oskulden.. Jag har "fått"" två killars oskulder och dom slutade snabbt fumla eller snarare så fumlade vi ihop på ett bra sätt.. Hellre kåt och fumlig än så dum att han tror den prostituerade tänder speciellt på honom..och äckligt att han haft sex med någon som haft massor av kunder .Den tungan skulle inte få slicka mej innan typ tio års karens.

  • BengtH
    Anonym (daf) skrev 2015-07-07 21:08:53 följande:
    Första gången (hyfsat länge sen nu) var jag där för att jag var en ung man med noll självförtroende som inte ens kunde prata med tjejer. Köpte nåt sorts "paket" för oskulder och fick träffa en trevlig tjej och visade mig en massa saker. ,
    Ung man med noll självförtroende som inte ens kan prata med tjejer pga blyghet, tunghäfta, nervositet osv. Hur ska han få sex på vanligt sätt ???

    Ung tjej med noll självförtroende får sex, för det är mannen som ska ta initiativet och våga uppvakta. Alltså männen har större krav på sig, därför tar vissa män den enkla vägen för de orkar inte vänta, gå på datingkurs, träna alfahanne-tekniker m.m
  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-07-08 12:57:44 följande:
    Ung man med noll självförtroende som inte ens kan prata med tjejer pga blyghet, tunghäfta, nervositet osv. Hur ska han få sex på vanligt sätt ???

    Ung tjej med noll självförtroende får sex, för det är mannen som ska ta initiativet och våga uppvakta. Alltså männen har större krav på sig, därför tar vissa män den enkla vägen för de orkar inte vänta, gå på datingkurs, träna alfahanne-tekniker m.m
    Den unge mannen får väl ta tag i sitt liv och lära sig att bli social. Det är inte unga män med noll självförtroende som köper sex utan främst höginkomsttagare i medelåldern som har familj som köper sex. Den unge mannen har ju inte ens inkomst att köpa sex eftersom han antingen lever på CSN eller bara precis börjat sitt yrkesliv och förmodligen precis startat upp ett eget hem vilket innebär stora kostnader för möbler, husgeråd, hemelektronik, bilinköp....
Svar på tråden Jag förlorade min oskuld till en prostituerad