• Anonym (Barnlängtan)

    Systrar!! Se bilden

    Jag gjorde ett graviditetstest imorse och egenligen är det väl solklart negativt, men ändå tycker jag mig se ett litet streck där. Min sambo tror jag blivit knäpp *fniss* vad säger ni?

    Jag ska vänta några dagar och ta ett nytt men jag är ändå nyfiken på vad ni har att säga.

    Bilden längst upp är redigerad och den andra inte.

  • Svar på tråden Systrar!! Se bilden
  • Anonym (Mamma14)

    Mitt tränade öga ser faktiskt ett svagt plus... :) hoppas!

  • Anonym (Barnlängtan)

    Är det sant?! Då kanske det jag inte är helt ute och cyklar! Åh jag hoppas hoppas!!

  • taquine
    Anonym (Mamma14) skrev 2015-07-07 12:28:14 följande:

    Mitt tränade öga ser faktiskt ett svagt plus... :) hoppas!


    Hur kan du skriva så när testet är totalt negativt? Det är väl elakt om något

    Ts man ska inte behöva mixtra med ett test för det ska positivt ut! Men hoppas du får de barn du vill ha. Bara att jobba på ;)
    Goodness me
  • Anonym (..)

    Jag ser faktiskt också två streck, tydligare på det nedre! Mitt test var ännu svagare och två dagar senare visade det positivt:) det är iaf exakt ett år sedan jag tog det första testet

  • taquine
    Anonym (..) skrev 2015-07-07 16:12:11 följande:

    Jag ser faktiskt också två streck, tydligare på det nedre! Mitt test var ännu svagare och två dagar senare visade det positivt:) det är iaf exakt ett år sedan jag tog det första testet


    Kan du inte göra en pil var det andra strecket är ? Annars får jag seriöst fundera på att gå till optikern .
    Goodness me
  • solros68

    Tycker oxå att jag ser ett väldigt svagt streck. Hoppas att du får ett starkare streck om ett par dagar!

  • Anonym (..)
    taquine skrev 2015-07-07 16:14:54 följande:

    Kan du inte göra en pil var det andra strecket är ? Annars får jag seriöst fundera på att gå till optikern .




    Inte det lättaste att lyckas rita exakt där strecket är men jo, jag ser faktiskt två streck.
  • lintu

    Jag tycker mig också se ett streck till men kolla igen om ett par dgr. Med mini dök fetingstrecket upp ur tomma intet när jag var uttråkad...? japp, jag var allvarligt missbrukare av gravstickor.

  • taquine
    Anonym (..) skrev 2015-07-07 16:27:55 följande:
    Inte det lättaste att lyckas rita exakt där strecket är men jo, jag ser faktiskt två streck.
    Ja då ser vi väldigt olika , men hoppas ju för ts skull det är som vissa av er tror.
    Goodness me
  • Anonym (Barnlängtan)
    taquine skrev 2015-07-07 16:09:32 följande:

    Hur kan du skriva så när testet är totalt negativt? Det är väl elakt om något

    Ts man ska inte behöva mixtra med ett test för det ska positivt ut! Men hoppas du får de barn du vill ha. Bara att jobba på ;)


    Nej det är dumt egenligen, men som sagt så syns det tydligare på det nedre och det är omixat. Visst är det så, men jag är så ivrig *skratt*
    lintu skrev 2015-07-07 16:30:15 följande:

    Jag tycker mig också se ett streck till men kolla igen om ett par dgr. Med mini dök fetingstrecket upp ur tomma intet när jag var uttråkad...? japp, jag var allvarligt missbrukare av gravstickor.


    Haha det blir lätt så! Va roligt att det kom så som en överraskning! Jag hoppas jag får ett starkare streck snart!
    Anonym (..) skrev 2015-07-07 16:12:11 följande:

    Jag ser faktiskt också två streck, tydligare på det nedre! Mitt test var ännu svagare och två dagar senare visade det positivt:) det är iaf exakt ett år sedan jag tog det första testet


    Ååååh du ger mig hopp!! Va roligt!! Räcker det om jag väntar 2 dagar tycker du? Jag vill ju helst göra imorgon men det kanske är säkrare att vänta?
Svar på tråden Systrar!! Se bilden