• riktigtjävlaless

    Varför i helvete kommer ni män så jävla fort??

    Hej. 
    Jag är en tjej född 94, som har ett problem.
    Sedan jag fyllde 15, så har mina sexpartners alltid kommit fort. Har väll haft en sisådär, 10 sexparners efter jag fyllde 15, alla födda ifrån 91-79. De äldre har varit när jag varit vuxen

    De jag haft sex med har verkligen alltid kommit fort, och deras ursäkter är alltid "du är för sexig", "du är för tight" och liknande. Och precis alla dessa säger också att de absolut "bara är med mig" de kommer fort. JAG ÄR TRÖTT PÅ ERA LÖGNER.

    Jag vill uppleva vaginala orgasmer, och hur fan ska man kunna de ifall ni män inte kan hålla er. Finns tillochmed män som kommit efter 2 "juck", och bara av att vara inne i fiffi. 

    Så min fråga är, till er kvinnor, hur hittar man män som INTE kommer fort? Har träffat äldre akademiker, elitidrottare och studenter. Men alla kommer fort, vad göra? Gråter

  • Svar på tråden Varför i helvete kommer ni män så jävla fort??
  • Sajavlaless

    Hej. TS här!

    Majoriteten av mina "ligg" har ej varit ONS. Som folk frågat här.

    Killarna har ju såklart brytt sig om mig, men jag tycker om att få den hårt och det känns mycket, och det känns verkligen som att jag skall komma, men då kommer killarna.

    Jag har haft sex flera gånger om dagen med de flesta och den största lögnen någonsin är att en berusad kille inte kan komma. För den killen är den som har kommit allra fortast.

    Självklart är det smickrande, att man är "så sexig" och "tight". Men jag vill i varjefall ha 5-10 minuter penetrering. Vilket jag inte får. Och ja, vi har kört efter de kommit, men även då har de kommit fort.

  • Anonym (Stobbe)
    Sajavlaless skrev 2015-07-13 16:29:26 följande:

    Hej. TS här!

    Majoriteten av mina "ligg" har ej varit ONS. Som folk frågat här.

    Killarna har ju såklart brytt sig om mig, men jag tycker om att få den hårt och det känns mycket, och det känns verkligen som att jag skall komma, men då kommer killarna.

    Jag har haft sex flera gånger om dagen med de flesta och den största lögnen någonsin är att en berusad kille inte kan komma. För den killen är den som har kommit allra fortast.

    Självklart är det smickrande, att man är "så sexig" och "tight". Men jag vill i varjefall ha 5-10 minuter penetrering. Vilket jag inte får. Och ja, vi har kört efter de kommit, men även då har de kommit fort.


    Olja. Pröva. Nu. :)
  • Anonym (Kille 34 år)

    Jag kommer relativt fort om jag inte kommit på några dagar och är uppkåtad. Ibland under 10 sekunder. Ofta så brukar jag säga till tjejen att jag är nära och då tar vi det lite lugnt ett tag. Har hon runkat mig och så ett tag så blir jag lite mer "oöm" och kan då hålla på lite längre vid penetrerande sex. Ibland när jag druckit alkohol kan jag knappt komma men gränsen är hårfin. Ibland lyckas man med konststycket och hålla på typ 20-30 min och då brukar min tjej bli less och gör allt för att jag ska komma. Ett exempel är att hon masserar pungen när jag knullar henne. Att känna hennes naglar mot pungen brukar göra att jag skjuter på beställning. :)

    Ofta vill jag inte komma så snabbt och då drar jag mig ur henne och fingrar eller skickar för att sen penetrera henne en stund igen. Efter hon fått orgasm blir det så att hon gärna vill att jag kommer så fort som möjligt så endera så runkar hon av mig på ett väldigt effektivt sätt eller så masserar hon pungen och då kommer jag inom någon minut. Sen är både hon och jag rätt nöjda när vi fått orgasm så vi försöker inte igen efter det. Jag har provat massera henne efter några minuter för att få henne komma en andra gång men inte lyckats. Hon säger sig vara för känslig för att det ska gå.

    Jag tror dock att om du inte lyckats med studenter eller elitidrottare ska du försöka med andra studenter eller elitidrottare. Jag tror det är slumpen som avgör om han presterar. Alternativt är du väldigt sexig, porrig och väldigt tight så att det blir någon form av blockad och hjärnspöke för de som ska knulla dig. Du kanske måste tona ner dig lite om så är fallet för att killarna inte skjuter för tidigt.

  • Ronga

    Lätt att låta så TS när tjejer generellt har mycket svårare att komma.Vare sig du är erfaren inom sex eller inte så kan tjejer hålla ut mycket, mycket längre. För killar gäller det att träna och hitta sina 'metoder'.


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (Repris)
    Sajavlaless skrev 2015-07-13 16:29:26 följande:

    Hej. TS här!

    Majoriteten av mina "ligg" har ej varit ONS. Som folk frågat här.

    Killarna har ju såklart brytt sig om mig, men jag tycker om att få den hårt och det känns mycket, och det känns verkligen som att jag skall komma, men då kommer killarna.

    Jag har haft sex flera gånger om dagen med de flesta och den största lögnen någonsin är att en berusad kille inte kan komma. För den killen är den som har kommit allra fortast.

    Självklart är det smickrande, att man är "så sexig" och "tight". Men jag vill i varjefall ha 5-10 minuter penetrering. Vilket jag inte får. Och ja, vi har kört efter de kommit, men även då har de kommit fort.


    Vi får väl hoppas att du kommer få penetration tillräckligt länge, så att du får komma under akten med någon. Det är ju dock många kvinnor, som aldrig får det av enbart penetration dock!
  • Anonym (Repris)
    Sajavlaless skrev 2015-07-13 16:29:26 följande:

    Hej. TS här!

    Majoriteten av mina "ligg" har ej varit ONS. Som folk frågat här.

    Killarna har ju såklart brytt sig om mig, men jag tycker om att få den hårt och det känns mycket, och det känns verkligen som att jag skall komma, men då kommer killarna.

    Jag har haft sex flera gånger om dagen med de flesta och den största lögnen någonsin är att en berusad kille inte kan komma. För den killen är den som har kommit allra fortast.

    Självklart är det smickrande, att man är "så sexig" och "tight". Men jag vill i varjefall ha 5-10 minuter penetrering. Vilket jag inte får. Och ja, vi har kört efter de kommit, men även då har de kommit fort.


    Vi får väl hoppas att du kommer få penetration tillräckligt länge, så att du får komma under akten med någon. Det är ju dock många kvinnor, som aldrig får det av enbart penetration dock!
  • Tom Araya
    riktigtjävlaless skrev 2015-07-10 14:35:32 följande:

    Hej. 
    Jag är en tjej född 94, som har ett problem.
    Sedan jag fyllde 15, så har mina sexpartners alltid kommit fort. Har väll haft en sisådär, 10 sexparners efter jag fyllde 15, alla födda ifrån 91-79. De äldre har varit när jag varit vuxen. 

    De jag haft sex med har verkligen alltid kommit fort, och deras ursäkter är alltid "du är för sexig", "du är för tight" och liknande. Och precis alla dessa säger också att de absolut "bara är med mig" de kommer fort. JAG ÄR TRÖTT PÅ ERA LÖGNER.

    Jag vill uppleva vaginala orgasmer, och hur fan ska man kunna de ifall ni män inte kan hålla er. Finns tillochmed män som kommit efter 2 "juck", och bara av att vara inne i fiffi. 

    Så min fråga är, till er kvinnor, hur hittar man män som INTE kommer fort? Har träffat äldre akademiker, elitidrottare och studenter. Men alla kommer fort, vad göra? Gråter


    Varför skulle de ljuga?
  • Anonym (Plio)
    riktigtjävlaless skrev 2015-07-10 14:35:32 följande:

    Hej. 
    Jag är en tjej född 94, som har ett problem.
    Sedan jag fyllde 15, så har mina sexpartners alltid kommit fort. Har väll haft en sisådär, 10 sexparners efter jag fyllde 15, alla födda ifrån 91-79. De äldre har varit när jag varit vuxen. 

    De jag haft sex med har verkligen alltid kommit fort, och deras ursäkter är alltid "du är för sexig", "du är för tight" och liknande. Och precis alla dessa säger också att de absolut "bara är med mig" de kommer fort. JAG ÄR TRÖTT PÅ ERA LÖGNER.

    Jag vill uppleva vaginala orgasmer, och hur fan ska man kunna de ifall ni män inte kan hålla er. Finns tillochmed män som kommit efter 2 "juck", och bara av att vara inne i fiffi. 

    Så min fråga är, till er kvinnor, hur hittar man män som INTE kommer fort? Har träffat äldre akademiker, elitidrottare och studenter. Men alla kommer fort, vad göra? Gråter


    Men herregud, har du testat haft sex med tjejer? Kanske så att du inte är kåt alls på killar?
Svar på tråden Varför i helvete kommer ni män så jävla fort??