• Anonym (LL)

    Kan inte killar stoppa sprutet?

    Normala killar utan att ha gjort något ingrepp eller tränat på något sätt. 

    Kan man verkligen inte när man får orgasm stoppa sprutet som blir? Kommer sperman ut varken man vill eller ej? 

    Är det verkligen sant? Kan man inte göra något för att stoppa det själv?

  • Svar på tråden Kan inte killar stoppa sprutet?
  • Anonym (Mjo)
    Plazma skrev 2015-07-31 16:21:35 följande:

    japp det kan jag,, det är bara att bromsa.. men det krävs en hel del träning


    Men vadå, så du kan stoppa sprutet medan du Är mitt uppe i orgasmen?

    För det var så jag uppfattade ts fråga..
  • Har gjort det

    Ja sperman kommer ut om man får orgasm. Väldigt få, om ens någon, kan stoppa det. Däremot så kan man om man knullat många tjejer träna upp så man kommer när det passar. Jag har knullat över 300 tjejer och nu kan jag i princip hålla på hur länge som helst och komma när det passar båda. Det kunde jag inte förut så träning är det som krävs för att kunna kontrollera sprutet.

  • Armageddon
    Har gjort det skrev 2015-07-31 19:01:14 följande:

    Ja sperman kommer ut om man får orgasm. Väldigt få, om ens någon, kan stoppa det. Däremot så kan man om man knullat många tjejer träna upp så man kommer när det passar. Jag har knullat över 300 tjejer och nu kan jag i princip hålla på hur länge som helst och komma när det passar båda. Det kunde jag inte förut så träning är det som krävs för att kunna kontrollera sprutet.


    Och det kan man alltså inte träna upp med samma tjej, utan man måste knulla olika?
  • Anonym (Mjo)
    The past is now skrev 2015-08-01 15:47:04 följande:

    Jo min man kan! Skitläckert. Han väntar på mig..:-P


    Men inte mitt uppe i sin orgasm va?
  • Har gjort det
    Armageddon skrev 2015-08-01 14:59:46 följande:
    Och det kan man alltså inte träna upp med samma tjej, utan man måste knulla olika?
    Nejdå det måste man inte. Antar att man skulle kunna det med samma med.
  • The past is now
    Anonym (Mjo) skrev 2015-08-01 16:34:11 följande:
    Men inte mitt uppe i sin orgasm va?
    Ingen aning..vet bara att han måste klämma åt med handen för att inte spruta ut. Sen börjar han om och sen låter det gå hela vägen..
  • Anonym (how?)
    Anonym (Kille) skrev 2015-07-29 23:07:44 följande:

    Tryck med ett finger mellan pungen och anus när det är på väg att spruta så kommer det ingen sperma.


    Funkade inte för mig.

    Har försökt stoppa sprutet otaliga gånger under många år, men vet man inte hur man skall bära sig åt så är det ju lika lönlöst som att försöka flyga genom att flaxa med armarna.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (how?) skrev 2015-08-01 19:11:42 följande:

    Funkade inte för mig.Har försökt stoppa sprutet otaliga gånger under många år, men vet man inte hur man skall bära sig åt så är det ju lika lönlöst som att försöka flyga genom att flaxa med armarna.


    Endera trycker du för löst eller på fel ställe. Gör om, gör rätt! :)
  • Gotlänning

    Mycket skitsnack i denna tråd.

    Ja, man kan hålla sig. Träningen man kan göra handlar enbart om att känna sina egna signaler. Ibland tar det fyra sekunder och andra dagar kan man hålla på i timmar.

    Däremellan så är man i fin synk med den man är med, som man är det svårt att hålla sig, så jävla enkelt är det bara.

    Hemligheten om man nu skall vara en Tarzan är att om man kommer fort så SÄGER man det innan; "ikväll så är jag en laddad kanon, lär komma fort men skit i det, ge mig 30 minuter så laddar jag om, under tiden så har jag fingrar och tunga som bara är dina".

    Det finns med andra ord hur många alternativ som helst.

    Klart det finns karlar som kan köra i timmar men det är ju deras problem, de lindar in det på sitt sätt.


    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Efraim Barkbit

    För de flesta män är sprutet kopplat till orgasmen och likt ett flygplan som skall lyfta kan man styra mycket men till viss gräns och har man passerat "point of no return" så lär det komma ett sprut.


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Mjo)
    Gotlänning skrev 2015-08-03 01:06:22 följande:

    Mycket skitsnack i denna tråd.

    Ja, man kan hålla sig. Träningen man kan göra handlar enbart om att känna sina egna signaler. Ibland tar det fyra sekunder och andra dagar kan man hålla på i timmar.

    Däremellan så är man i fin synk med den man är med, som man är det svårt att hålla sig, så jävla enkelt är det bara.

    Hemligheten om man nu skall vara en Tarzan är att om man kommer fort så SÄGER man det innan; "ikväll så är jag en laddad kanon, lär komma fort men skit i det, ge mig 30 minuter så laddar jag om, under tiden så har jag fingrar och tunga som bara är dina".

    Det finns med andra ord hur många alternativ som helst.

    Klart det finns karlar som kan köra i timmar men det är ju deras problem, de lindar in det på sitt sätt.


    Jag vet inte om ts uttryckt sig rätt, men jag förstår frågan som att; kan inte killar stoppa sprutet när man är mitt uppe i orgasmen!? Alltså bara stoppa själva sperman från att komma ut mitt uppe i det.. Inte om killar kan hålla sig från att få orgasm..
  • Armageddon
    Anonym (Mjo) skrev 2015-08-03 08:49:03 följande:

    Jag vet inte om ts uttryckt sig rätt, men jag förstår frågan som att; kan inte killar stoppa sprutet när man är mitt uppe i orgasmen!? Alltså bara stoppa själva sperman från att komma ut mitt uppe i det.. Inte om killar kan hålla sig från att få orgasm..


    Precis, att ligga på gränsen till att komma är inga konstigheter, men när man väl kommer, då sprutar det också!
  • Anonym (AB)

    1. En man kan komma utan att spruta under förutsättning att man slutar t ex runka och då rinner sperman utan sprut.
    2. En man/kille som har kommit i puberteten får alltid utlösning i samband med orgasm.
    3. Det finns olika metoder och övningar att fördröja en utlösning.
    4. Det finns även spray som bedövar känseln och fördröjer utlösning.
    5. Och till sist men inte minst, enda sättet att stoppa det är i munnen, vaginan eller 2 an.

    Lycka till.

  • Anonym (Plop)
    * Full orgasm utan utlösning är någon sorts yogatricks som är ganska osannolikt att uppnås för vanliga dödliga

    * Genom att hålla paus så kan själva utlösningen fördröjas. Om pausen tas för sent så blir det lätt en "halvorgasm" där sperman rinner långsamt ut. Frustrerande eftersom det inte känns nåt extra men kräver ändå ny uppladdning

    * Kontroll av orgasm är lättare med bekant partner. Om ni vill så kan ni intala att det är för att ni är bättre i sync men sorry, det är bara för att det är undermedvetet mer tändande för en man att para sig med en ny kvinna

    * Om man fördröjer orgasmen för länge så kan det lätt hända att man domnar bort såpass mycket att det blir svårt att komma överhuvudtaget. Lagom är bäst.

    * Du kan inte säga åt en kille på slutrakan att "vänta lite". Kommunicera i vilket skede du är så att han själv kan reglera hur han pausar
  • Maltemånsson

    Tänk att en kvinna inte har en aning om hennes man får orgasm när han stoppar sprutet, då är man inte speciellt närvarande och omtänksam i akten. Well well. 

    Om jag uppfattar TS rätt så är frågan om män kan stoppa sprutet, mao när orgasmen kommer. Inte att kunna hålla på länge och komma på beställning (för det kan alla öva upp, att kontrollera när man ska komma genom stopp-start metod).

    Jag har vid några tillfällen stoppat sprutet när jag har fått orgasm, genom att trycka 2 fingrar på den "osynliga" penisroten (mellan punk och anus). Tycker dock att det känns något obehagligt och gör det därför väldigt sällan. 

Svar på tråden Kan inte killar stoppa sprutet?