Inlägg från: Anonym (förtvivlad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förtvivlad)

    han slutade höra av sig efter sexet

    Hej

    Jag träffade en kille för två veckor sedan när jag var utomlands. Vi har gemensamma kompisar och vi skulle tillsammans gå ut ett gäng. Under kvällen var killen extremt flörtig och det slutade med att vi kysstes på klubben och sov sedan ihop. Vi hånglade hela natten men varje gång vi var nära på att ha sex så stoppade han det och sa: vi sparar det.

    Efter den kvällen började vi skriva med varandra. Jag åkte bort men vi höll kontakten i 2 veckor tills jag kom tillbaka till Sverige där han också var. vi träffades kvällen jag kom hem och satt utomhus och kysstes och snackade. men när jag frågade om han ville följa med upp och sova hos mig sa han: en annan gång. 

    Efter två dagar skrev han till mig att jag skulle komma hem till honom och sova där, så det gjorde jag och så slutade det med att vi hade sex. 

    Jag skrev dagen efter utan något svar och nu verkar han helt och hållet tappat intresset, vad har jag gjort för fel? 

  • Svar på tråden han slutade höra av sig efter sexet
  • Anonym (förtvivlad)
    Sexet var inte dåligt. Jag förstår att jag inte skulle åka dit, men jag gillade (gillar) verkligen honom och ville så gärna ha honom så jag valde att bortse från de tecken som tydde på att han bara ville ha sex. 

    Just nu kan jag knappt andas, jag är så ledsen så jag får knappt i mig mat. Vad gjorde jag för fel...
  • Anonym (förtvivlad)

    vet inte om det hör till saken men jag är 16 år och han 21

  • Anonym (förtvivlad)
    neverpreggo skrev 2015-07-30 23:34:56 följande:

    När var det ni låg med varandra?


    det var natten till igår
  • Anonym (förtvivlad)
    Anonym (ta hand om dig själv) skrev 2015-07-31 13:44:26 följande:

    tyvärr är en del bara ute efter just sex, så bara tiden kan utvisa om det var så med just den här killen. 


    Men varför låg han inte med mig när vi träffades första gången? han hade ju chansen.. Varför dra ut på det och få mig att falla för honom?
  • Anonym (förtvivlad)
    lillis7964 skrev 2015-07-31 13:56:14 följande:

    Han kanske är bög?

    Han försökte ju inte första gängen o nu mår han skit när han väl släppte till


    det är han inte...
  • Anonym (förtvivlad)
    Jag frågade honom för någon vecka sen varför han inte låg med mig första gången och då skrev han: för jag ville att det skulle kännas rätt för dig. 

    Vad fan!!? vad spelar det för roll om han ändå ska lämna mig direkt efter sexet och aldrig höra av sig. Usch jag är så himla ledsen, det gör ont i hela mig. 
  • Anonym (förtvivlad)

    Fortfarande inte hört något från honom... Är det dags att ta bort honom från socialamedier? 

  • Anonym (förtvivlad)
    neverpreggo skrev 2015-07-31 20:31:45 följande:

    Jisses... nej.

    Du svarade inte på min undran, du har bara skickat ett sms?


    jag har skickat två.
  • Anonym (förtvivlad)
    neverpreggo skrev 2015-07-31 23:27:46 följande:

    När skickade nu nr 2?

    Som sagt... kan dykt upp vadsomhelst. Så var fallet i den förra liknande tråden som jag följde ;)


    skickade nummer 1 på dagen efter att det hände och nummer 2 senare på kvällen. 

    Jag har sett att han fortsätter leva sitt liv på socialamedier, lägger ut bilder på snapchat osv... så inget har akut har hänt.

    Jag tror bara jag måste förstå att det inte var mer än vad det var och försöka gå vidare. Dålig tajming bara... tre veckor kvar av sommarlov, inget att göra ,det vill säga ingen rutin att falla in i som kan få mig på andra tankar. Just nu känns det som jag aldrig kommer komma över det här. 
  • Anonym (förtvivlad)

    Dålig idé att höra av sig igen :S

  • Anonym (förtvivlad)

    Ville bara säga att jag fortfarande mår väldigt dåligt av detta men tror nog det är dags att gå vidare och glömma honom. Jag har tagit bort honom från allt, dels då det visar honom att jag tog illa upp men framförallt att jag har annars suttit varje sekund och kollat när han är online på fb, om han uppdaterar sin mystory osv..

    så jag hoppas att jag snart ska kunna ta mig över detta och i framtiden ska jag inte släppa till förrän jag verkligen vet vad killen är ute efter. tack för era svar, ni är fina. 

    godnatt 

Svar på tråden han slutade höra av sig efter sexet