Inlägg från: Anonym (Same shit) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Same shit)

    Hur ska vi göra nu? Bör vi skaffa barn trots att ingen av oss har jobb än?

    JA JA JA och åter JA. Jag är strax över trettio och har ett barn, kommer inte kunna bli gravid mer då jag har för få ägg, för dålig kvalité osv. Jag är så evinnerligt glad över sonen, hade jag vetat hur svårt det skulle bli för oss att bli gravida hade jag struntat i alla måsten, jag gick istället klart universitetet, skaffade jobb, köpte hus osv. Nu hann vi dock med ett barn men kommer inte kunna få fler (ja med äggdonation hade det väl varit möjligt).

    Kör bara kör, ni kommer inte ångra er

  • Anonym (Same shit)

    Jag som är på andra sidan, fertilitetståget har gått och jag har ett barn lovar att SGI och sånt löser sig, men skaffa barn behöver ni börja med nu, det kan ta tid. Ni har väl inte dragit allt för dyra kostnader som studenter heller?

  • Anonym (Same shit)
    Anonym (Valet och kvalet) skrev 2015-08-03 02:12:35 följande:

    Nä, vad hemskt. Hur gammal är du om man får fråga?

    Vi lever snålt, så vi är vana.


    Jag är 31. Fick barn när jag var 28 och utredde oss då vi inte blev gravida med syskon. Det är inget roligt besked att få och ålderskrisen kom som ett brev på posten. Men jag hann få ett barn, det är jag så sjukt tacksam för. Hade jag vetat hade vi börjat försöka direkt efter universitet, då är man ju dom sagt van att leva snålt ändå
Svar på tråden Hur ska vi göra nu? Bör vi skaffa barn trots att ingen av oss har jobb än?