• Martensite

    Kvinnor, tycker ni om att få smisk på stjärten under sex?

    I många porrfilmer ser man att tjejen får smisk på stjärten under samlaget. Hur vanligt förekommande är detta i verkligheten? Tycker ni om att få smisk på stjärten. Varför/Varför inte?

  • Svar på tråden Kvinnor, tycker ni om att få smisk på stjärten under sex?
  • Anonym (Naah)

    Jag tycker om smisk, men inte under sexet, utan mer som "isolerad händelse".

  • Anonym (Hej)

    Hej!

    Tycker om att man kille spankar mig helt random utan att vi har sex men även under sexet kan det var mysigt. Nu är det inte smisk som man blir sådär röd & får ont av utan "vanligt" & sen efter att han smiskar så brukar han ta tag & klämma. Uppskattas enormt!

  • Pussan
    Martensite skrev 2015-08-03 19:08:15 följande:

    I många porrfilmer ser man att tjejen får smisk på stjärten under samlaget. Hur vanligt förekommande är detta i verkligheten? Tycker ni om att få smisk på stjärten. Varför/Varför inte?


    Oja! Det är helt enkelt upphetsande. Men inte för hårt, lite lagom röd ska man vara efteråt
  • Armageddon

    Frugan gillar det ibland. Inte min grej riktigt, men hon blir ju kåt av det, så det kan jag bjuda på...

  • Anonym (L)

    Verkligen! Lite snärtigt och skickligt skall det göras. Det är upphetsande i sig, sedan så tycker jag att det blir en bra diff mot det sköna i sexet.

  • Pentra

    Jag brukar göra klart för min partner att jag varken tänder på smisk eller att bli dragen i håret. Skulle någon ändå göra det så är mitt måtto: Smiska mig eller dra mig i håret när vi har sex och jag mejslar in min armbåge mellan dina revben! ... /Pentra

  • MammAmma

    Nej, jag ser varken meningen eller tjusningen i det. Får inte ut något alls av att bli smiskad och blir irriterad om det händer, så där så att jag känner för att sparka bakut på killen, som kor gör xD

  • Anonym (Annika)

    Inte så mycket under sexet men älskar det som förspel. Även att bli bestraffad med smisk om jag varit för kaxig.

  • CelineL

    Jag vill gärna ha lite smisk när vi kör doggy, kan vara otroligt upphetsande. Älskar när min kille daskar till mig lite lagom hårt precis när jag är på väg att komma. Som andra sagt, vill inte bli smiskad så hårt att man får röda märken men ändå ska det kännas ;) vill gärna känna att han har ett fast grepp om mina skinkor när han smackar på bakifrån eller när jag rider honom. Blir iofs plaskvåt bara man tar mig på rumpan haha! :)

Svar på tråden Kvinnor, tycker ni om att få smisk på stjärten under sex?