• Anonym (:))

    Sex i biosalong!

    Hej! Jag o min "friends with benefits" kompis har en lista på ställen vi vill ha sex på o börjat bocka av den, o nästa är i en biosalong! Sist bokade vi platser längst bak o längst in på raden av stolar, dock var det lite folk som satt framför o några på samma rad. Vi kom bara så långt att ha händerna innanför varandras byxor..men hur ska man göra för att få till det?! Haha. Tror vi får gå på en film som ska visas för sista gången så det är väldigt lite folk men om det är någon som fått till det? Har tjejen så satt sig gränsle över killen oså fått till en snabbis?;) hur har ni fått till det?! :)

  • Svar på tråden Sex i biosalong!
  • Anonym (Äckel)

    Nej men visa lite hänsyn! Fan vad äckligt! Hoppas ni åker fast isf!

  • Pussan

    Gud va gott, TS. Lycka till! 
    Nej har aldrig knullat på bion men man ska väl ha tur förstås och hitta ett hörn/en rad där det inte är allt för synligt. Inte för ens egen skull utan för att slippa bli anmälda. 
    Om tjejen rider med ryggen mot killen, det måste väl vara det bästa sättet att få till det - tror jag. Annars får ni väl försöka få till en avsugning i alla fall, det har jag gjort både på bio och många andra ställen. Men, det är förstås inte riktigt samma sak.

  • Anonym (sofia)

    Blev tvingad att suga en gubbes kuk inne i en biosalong när jag var 16. Men det är väl inte samma sak.

Svar på tråden Sex i biosalong!