• Anonym (Ts)

    Tips på sexuella uppdrag?

    Hej!

    Jag om min kille ska börja med att ge varandra sexuella uppdrag. Man har 1 v på sig att utföra dom. Det kan vara saker man ska göra ensam eller tillsammans. Typ när jag kommer hem ska du sitta naken på köksbordet med din dildo. Men jag har svårt att komma på idéer till honom. Så nu frågar jag er! Har ni några bra tips????? helst inga som att han ska fota sig naken framför en butik- utan sånt som är upphetsande. Så kom med alla förslag ni har! Här är nästan inget förbjudet ????

  • Svar på tråden Tips på sexuella uppdrag?
  • Voodoodoll

    Onanera på arbetet och sluta precis innan han kommer. Sedan måste han hålla sig ifrån att komma tills han är hemma och du ligger där redo på köksbordet, naken.

    Att ha en liten butplug inne under vistelsen ute nästa gång han ska ut.

    Sätt på en porrfilm och låt honom titta. Han ska därefter göra exakt samma med dig.

    Be honom att skriva ner en sexfantasi han har men inte berättat. Uppfyll den sedan.

  • Anonym (Ts)

    Tack för tipsen! Någon mer som har några förslag?

  • redstripe

    Ha sex med förbundna ögon

    Ha sex på tid, tex max 3 min,eller minst 2 timmar eller liknande

    Ha sex på ny plats, källaren, jobbet, bil, hiss, toa, garage, balkongen etc

    Skriv ner fantasier båda två och dra lott om vilken ni ska göra.

    Pröva nåt nytt, smisk , leksak, analt, etc

    Varje gång dom har sex på filmer/ serier ni tittar, måste ni göra likadant.

  • Anonym (Väntar på dig)

    Du ger plats och tid på en skön bar, skriv att du kommer utan trosor i en somrig klänning (lagom kort, så bara ett par halva snygga ben syns)

    Skicka små utmaningar via sms, mycket dirty talk här..

    låt honom känna väldigt diskret några gånger under kvällen. Väl hemma är han garanterat, sprängfärdig.

  • Anonym (Oj då.(kille))

    Ha sex på en offentlig toalett? Ska pulla dig när han är ute och kör bil. Sedan har du sommar aktiviteter. Ha sex i vatten på en offentlig badplats. Utan att det syns. Vi har tagit in på hotell med pool. Och prova den. Ingen ska märka något då blir man diskad. När ni sover ska klockan ringa varannan timme för att slicka dig. Eller du suga han. Det finns hur mycket som helst att hitta på.

  • Anonym (Hmm)

    Kjol utan trosor på stan
    Hon har ett fjärrstyrt ägg och han har fjärrkontrollen
    Hångla - grovhångla men sluta där och fortsätt senare med
    gemensam dusch o tvätt och sedan isäng ....
    Jävlar vad allt uppbyggt släpper då ....

Svar på tråden Tips på sexuella uppdrag?