• Anonym (Rybak)

    Skulle du ligga med Alexander Rybak om du fick?

    Skulle du ligga med Alexander Rybak om du fick?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du ligga med Alexander Rybak om du fick?
  • Anonym (vet)

    Alltså, Alexander är rätt sötsnygg, och har rätt trevlig utrustning där nere.


    Men shit hans humör alltså. Han exploderar för minsta lilla. Kastar saker. Får omotiverade utbrott. Svär jämnt. Har underliga "rutiner" för sig, ska ha saker på sitt sätt osv. Han är inte helt klar i skallen.


    Så pga hans personlighet - nej tack.

  • Smecker

    Om jag fick en mille och en rohypnol så skulle jag nog kunna offra mig och sätta på honom.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • todo nada
    Smecker skrev 2015-08-31 15:27:33 följande:

    Om jag fick en mille och en rohypnol så skulle jag nog kunna offra mig och sätta på honom.


    Det var den käcka gymbilden som avgjorde, ellerhur..?
  • fluu

    Om vi var i ett stadigt förhållande och jag älskade honom. Och annat klaffade. Han verkar trevlig.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Zarch
    Anonym (vet) skrev 2015-08-31 11:54:31 följande:

    Alltså, Alexander är rätt sötsnygg, och har rätt trevlig utrustning där nere.

    Men shit hans humör alltså. Han exploderar för minsta lilla. Kastar saker. Får omotiverade utbrott. Svär jämnt. Har underliga "rutiner" för sig, ska ha saker på sitt sätt osv. Han är inte helt klar i skallen.

    Så pga hans personlighet - nej tack.


    Hur vet du det? Har du pillat på fiolen?

    Men som svar på frågan så absolut inte. Han är väl max 20 år gammal och norrman dessutom, det går inte.
  • Anonym (Monchichi)
    Zarch skrev 2015-08-31 15:57:04 följande:
    Hur vet du det? Har du pillat på fiolen?

    Men som svar på frågan så absolut inte. Han är väl max 20 år gammal och norrman dessutom, det går inte.
    Han är 29, tro't eller ej, med sovjetiskt urspung.
  • Smecker
    todo nada skrev 2015-08-31 15:29:14 följande:

    Det var den käcka gymbilden som avgjorde, ellerhur..?


    Nej jag har en grej för mercy-fucks. Och pengar. Men mest mercy-fucks. Och pengar.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Zarch
    Anonym (Monchichi) skrev 2015-08-31 16:00:32 följande:

    Han är 29, tro't eller ej, med sovjetiskt urspung.


    Okej, kunde man inte tro. Men mitt nej kvarstår, förstår iof inte varför just denna kille skulle vara så intressant att fråga om...finns ju betydligt kändare exempel?
  • Anonym (Monchichi)
    Zarch skrev 2015-08-31 16:04:26 följande:
    Okej, kunde man inte tro. Men mitt nej kvarstår, förstår iof inte varför just denna kille skulle vara så intressant att fråga om...finns ju betydligt kändare exempel?
    Jag tror det är Rybak själv som har bekräftelsebehov :D Synd att TS inte är närvarande i tråden. Tror jag ska starta en egen tråd "Vill du ligga med Monchichi om du får?".
Svar på tråden Skulle du ligga med Alexander Rybak om du fick?