• Svar på tråden Första gången
  • Pussan
    janne sprut skrev 2015-09-04 09:59:50 följande:

    Ni knulla menar han nog????


    Eftersom frågan ligger under rubriken sex och samlevnad förstod nog de flesta utom Kerstin och Tines det, ja.
  • Anonym (Hej)

    Har ej haft min ännu, är tjej på 21 år. Så skulle vara intressant & få höra andras berättelser :)

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Hej) skrev 2015-09-04 23:57:31 följande:

    Har ej haft min ännu, är tjej på 21 år. Så skulle vara intressant & få höra andras berättelser :)


    Anonym (Hej) skrev 2015-09-04 23:57:31 följande:

    Har ej haft min ännu, är tjej på 21 år. Så skulle vara intressant & få höra andras berättelser :)


    Första gången va ovant nervöst och lite stelt och taffligt.

    Hon var riktigt våt och jag hade inga problem att komma in. Den gled in av sig själv. Det var oerhört skönt..
  • Anonym (Kille)

    Knullade en liten stund ganska mjukt och inte alltför fort. Jag ville dra ut på det ich riktigt njuta av upplevelsen och "känna" till max eftersom det var första gången.

    Minns att jag var mycket koncentrerad och fokuserad. Vet inte om jag verkligen njöt så mycket men jag tyckte det va en spännande och otroligt häftig upplevelse. Jag var helt fokuserad på hur den rörde sig ut och in i tjejen.. Hur det kändes. Ville inte sluta eller att det skulle ta slut.

  • Anonym (Hej)
    Anonym (Kille) skrev 2015-09-05 00:49:07 följande:

    Första gången va ovant nervöst och lite stelt och taffligt.

    Hon var riktigt våt och jag hade inga problem att komma in. Den gled in av sig själv. Det var oerhört skönt..


    Jaha ^^ var hon med oskuld?
  • Anonym (Kvinna)

    Nervöst, typ. Inte skönt, inte bekvämt, men inte obekvämt heller. Kändes bara konstigt, minns att jag tänkte att det kändes som att vara bajsnödig i fel hål.
    Men det var värst efteråt när han grät och undrade om jag fortfarande tyckte om honom... Jag tyckte inte ens om honom före.
    Tyvärr skojar jag inte.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Hej) skrev 2015-09-05 00:58:29 följande:

    Jaha ^^ var hon med oskuld?


    Nej det var hon inte
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kvinna) skrev 2015-09-05 01:04:34 följande:

    Nervöst, typ. Inte skönt, inte bekvämt, men inte obekvämt heller. Kändes bara konstigt, minns att jag tänkte att det kändes som att vara bajsnödig i fel hål.

    Men det var värst efteråt när han grät och undrade om jag fortfarande tyckte om honom... Jag tyckte inte ens om honom före.

    Tyvärr skojar jag inte.


    Vad tycker du om sex nu för tiden?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Kille) skrev 2015-09-05 01:06:13 följande:
    Vad tycker du om sex nu för tiden?
    Snubbe nummer två revolutionerade min syn på det hela och sen dess har jag älskat sex.
  • Anonym (Kerstin)
    Pussan skrev 2015-09-04 23:50:48 följande:
    Eftersom frågan ligger under rubriken sex och samlevnad förstod nog de flesta utom Kerstin och Tines det, ja.
    Tråden ligger under kategorin "sex&samlevnad". Jag kan tolka frågan om "första gången" som:

    - Första gången du blev kär
    - Första gången du kysste någon
    - Första gången du hade sex
    - Första gången du hade sex tillsammans med någon annan
    - Första gången du hade en viss typ av sex... osv.

    Jag svarar gärna men på en lite mer precis fråga är det lättare.
  • hejnina

    Jag var inte det minsta våt, det sved så in i helvete, som tur var kom han jävligt fort o sen åkte jag hem. Jag låg med den här mannen vid ytterligare ett tillfälle.... samma händelseförlopp. Haha jag hade ju noll koll men han var, iaf enligt egen utsago, erfaren. Han kan ju inte heller ha tyckt det var bra tänker jag.. men han kom ju fort.. så det gjorde han väl. Hur som helst. Första gången - inte så bra.

  • Pussan
    Anonym (Kerstin) skrev 2015-09-05 08:48:28 följande:
    Tråden ligger under kategorin "sex&samlevnad". Jag kan tolka frågan om "första gången" som:

    - Första gången du blev kär
    - Första gången du kysste någon
    - Första gången du hade sex
    - Första gången du hade sex tillsammans med någon annan
    - Första gången du hade en viss typ av sex... osv.

    Jag svarar gärna men på en lite mer precis fråga är det lättare.
    Varför svara alls om man inte förstår frågan?
  • Anonym (Kerstin)
    Pussan skrev 2015-09-05 22:49:28 följande:
    Varför svara alls om man inte förstår frågan?
    Va?
Svar på tråden Första gången