• Anonym (TS)

    Ny kropp, tack!

    Hejhopp.

    Tar hand om mig, tränar varierat. Stel i kroppen.

    Knakar nästan. När kommer den sköna känslan av att ha en kropp? Bara vid sex och strax efter träning? En P.M vore kanon men finns ingen.

  • Svar på tråden Ny kropp, tack!
  • Anonym (TS)

    Jo, går på yoga men vill ha en stretch-tråd. Ålder har med att göra att du inte blivit speciellt stel och kan relatera. Det är minst lika viktigt att stretcha som att ha en sund vikt.

  • Anonym (TS)
    Anonym (Johannes) skrev 2015-09-04 17:42:34 följande:

    Hur stora bröst har du?


    Tror du att hon kommer nappa på dig med den kommentaren?
  • Anonym (TS)

    Vill du vara med i stretch-tråden? I samband med tandborstningen tänkte jag.

  • Anonym (Mumsss)
    Anonym (TS) skrev 2015-09-04 18:02:17 följande:

    Vill du vara med i stretch-tråden? I samband med tandborstningen tänkte jag.


    Inte i samband med avsugningen? Vad elak du är! Skäms.
  • HejPippi
    Anonym (TS) skrev 2015-09-04 17:53:12 följande:

    Jo, går på yoga men vill ha en stretch-tråd. Ålder har med att göra att du inte blivit speciellt stel och kan relatera. Det är minst lika viktigt att stretcha som att ha en sund vikt.


    Okej, du kanske måste hitta en annan lösning dock om ingen är intresserad av din stretch-tråd :)
  • Anonym (TS)

    Jo, men varför är ingen intresserad?

    Det verkar orimligt. Det är inte så kul att stretcha, är motigt. Man kan hjälpas åt.

  • Anonym (Johannes)
    Anonym (TS) skrev 2015-09-04 18:30:58 följande:

    Jo, men varför är ingen intresserad?

    Det verkar orimligt. Det är inte så kul att stretcha, är motigt. Man kan hjälpas åt.


    Lite naket så ökar nog inntresset?
  • HejPippi
    Anonym (TS) skrev 2015-09-04 18:30:58 följande:

    Jo, men varför är ingen intresserad?

    Det verkar orimligt. Det är inte så kul att stretcha, är motigt. Man kan hjälpas åt.


    Jag tror att de flesta tycker att det är en ganska okomplicerad och icke-jobbig grej att göra. Man behöver liksom inte stöd i att stretcha på samma sätt som vissa behöver för att gå ned i vikt.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Mumsss) skrev 2015-09-04 18:06:58 följande:

    Inte i samband med avsugningen? Vad elak du är! Skäms.


    Är det ok att testa på dig först? Stocken alltså.

    Avsugningen? Hur kom detta in i samtalsämnet.
  • Anonym (TS)

    Ok. Jag tycker tvärtom. Att gå ner i vikt är inte komplicerat. Menar du det o-jobbigt?

  • hellothere87
    Anonym (TS) skrev 2015-09-04 18:36:23 följande:

    Ok. Jag tycker tvärtom. Att gå ner i vikt är inte komplicerat. Menar du det o-jobbigt?


    Är du allmänt efterbliven, eller trollar du bara?
  • Anonym (TS)

    Du måste vara bra korkad om du tycker att jag är efterbliven för att man har svårt för olika saker.

Svar på tråden Ny kropp, tack!