• thieese

    Testar Diet Shake, någon mer?

    Nu är det 11 veckor sedan vår son föddes och jag behöver verkligen bli av med några graviditetskilon! Har aldrig tidigare testat någon diet eftersom det aldrig har behövts men nu tycker jag det är bästa alternativet (kombinerat med motion och träning såklart) då jag vill se snabbt resultat samt inte har tid att planera för t.ex. LCHF eller GI eller liknande. Skönt att bara kunna ta en shake! :)

    Undrar om det är någon mer som kör med Diet Shake eller någon annan shake diet? Vi kanske kan följas åt och peppa varandra och se vilka resultat vi får? När började ni och hur mycket har ni tänkt att gå ner? Vill gärna höra vad ni tycker smakmässigt också. Eller om ni gjort denna diet tidigare, hur upplevde ni den och fungerade det?

    Jag startade dieten idag och kan tänka mig att man behöver en del peppning framöver! :)

  • Svar på tråden Testar Diet Shake, någon mer?
  • Lady1

    Har testat det ett par gånger, dock aldrig efter en graviditet. Blev väldigt trött och fick extremt dålig koncentrationsförmåga. Huvudvärk och lättirriterad också. Gick ner snabbt men upp lika snabbt igen när jag slutade. Du kanske kan byta ut en eller två måltider om dagen bara? :)

  • thieese
    Lady1 skrev 2015-10-01 21:47:08 följande:

    Har testat det ett par gånger, dock aldrig efter en graviditet. Blev väldigt trött och fick extremt dålig koncentrationsförmåga. Huvudvärk och lättirriterad också. Gick ner snabbt men upp lika snabbt igen när jag slutade. Du kanske kan byta ut en eller två måltider om dagen bara? :)


    Vad kul att få ett svar! :) Kan tänka mig att energin kanske inte kommer vara på topp men äter vitaminer, omega 3 och extra järn mm vilket kanske kan hjälpa något. Jag byter ut frukost och middag till shake men äter en riktig lunch. Tänkte köra på så i 4 veckor kombinerat med barnvagnspromenader och gym får se hur det går.

    Har hört att risken är att man går ner men sen går upp lika snabbt igen efter en sånhär diet men jag hoppas att jag inte kommer göra det eftersom dessa kilon inte beror på hur jag ätit utan att jag har varit gravid. Jag har aldrig haft problem med övervikt tidigare. Tror därför att jag måste göra en sånhär "kickstart" för att få bort de överflödiga sen hoppas jag att jag kan äta som tidigare och ha min "normalvikt" :)
  • Lady1

    Om du är noga med kosttillskotten och äter en riktigt lunch kommer det säkert gå jätte bra! Om du känner dig lite trött och irriterad har du alltid lunchen att se fram emot tror att det hjäper mycket. Lycka till!

  • thieese
    Lady1 skrev 2015-10-01 22:27:46 följande:

    Om du är noga med kosttillskotten och äter en riktigt lunch kommer det säkert gå jätte bra! Om du känner dig lite trött och irriterad har du alltid lunchen att se fram emot tror att det hjäper mycket. Lycka till!


    Ja precis, byta ut alla mål tror jag inte skulle fungera - man måste få tugga lite också. Plus att Diet Shake inte är sammansatt för att täcka alla mål utan endast ett eller två.

    Får jag fråga hur länge du höll på och hur mycket du gick ner?
  • mathildis

    Hejsan!

    Jag heter Mathilda Grennborg och är Återförsäljare av Forever Living Products.

    I sortimentet finns allt du behöver inom kosttillskott, kroppsvård och makeup. Produkterna är baserade på ekologiskt odlad Aloe Vera. Grund tanken är enkel: visa din kropp omtanke inifrån och ut!

    Jag vill gärna tipsa er om våra boxar vi har! Kanske kan vara nått för dej som vill få en liten kickstart, få hjälp att hitta träningen å gå ner i vikt, och för att till sist hjälpa er att forma kroppen!

    C9


    Lägg grunden till att må bättre, och att se bättre ut. CHANGE 9 är programmet som på nio dagar kan hjälpa dig att kickstarta din resa mot ditt smalare, hälsosammare jag. Det är effektivt, enkelt att följa och ger dig verktygen du behöver för att starta din förändring i dag!


    Med CHANGE 9 tar du det första steget mot att etablera livslånga vanor som kommer hjälpa dig att uppnå varaktig viktkontroll. C9 är grunden i Forever F.I.T.-programmet och kommer att placera dig i bästa möjliga position för att nå optimal hälsa och bygga ditt nya, slankare jag.

    F1


    Få ny inspiration och ta nästa steg mot att må bättre och att se bättre ut. Forever F.I.T. 1 kommer lära dig ett nytt sätt att se på kost och träning. Det ger dig också kunskapen du behöver för att få ny inspiration och förändra din kropp till det bättre! Du KAN gå ner i vikt, du KAN må bättre och se bättre ut än du någonsin gjort. Du KAN åstadkomma en permanent förändring. Forever F.I.T.1 visar dig hur.


    Forever F.I.T. 1 är ett 30-dagars kost- och träningsprogram framtaget speciellt för att ge dig verktygen du behöver för en hälsosammare livsstil. Verktygen som ger dig medvind på din viktresa.


    F2

    Bygg muskler, forma och förändra. Forever F.I.T. 2 tar dig till nästa nivå, genom att hjälpa dig att forma och förändra din kropp ? och att bränna kalorier. Muskelmassa är viktigt vid viktkontroll, Forever F.I.T. 2 hjälper dig att bygga upp den och att behålla den. Forma, förändra och förvandla med Forever F.I.T. 2.


    Steg tre i programmet, Forever F.I.T. 2, är ett 30-dagars kost- och träningspaket som drar nytta av allt du lärt dig och tar din kropp till nästa nivå genom att öka muskelbyggande träning och finjustera din kost.


    Verkar de intressant?
    Tveka inte till att kontakta mig så berättar jag mera :)
Svar på tråden Testar Diet Shake, någon mer?