GästenT skrev 2015-10-15 10:17:31 följande:
Jag försökte vara neutral mellan äl och bim, jag kände efter och funderade massor men försökte vara lite realistisk. Haha. Så sjukt va tankarna snurrar!
Haha jaa. Även fast det blir "påtvingat" sex mellan oss så jag vi ändå riktigt kul och har gjort det till en rolig grej. :) så det känns bra! Du får försöka förföra honom lite extra i smyg så han inte märker något. Haha! :) Det hade vart hemskt om han inte ville ha barn, men det vill han ju så då får man vara lite lurig. ;)
Jag är 25! Varför känns 25år gammalt helt plötsligt?! Hur gammal är du? :)
haha neutral finns inte i min hjärna tyvärr. Oavsett vad jag tänker på ett fokuserar på så går det alltid in på "gravid-bebis"-spåret.
Men asså hellre det, det är nog den enda nackdelen med min sambo att han inte är lika villig som jag. Utan mer "det får ta den tid det tar" tänket har han. Jag försöker, det funkar men ibland så genomsyrar han mig och då funkar det inte. Jag har försökt göra honom delaktig i hela äl-perioden men det gjorde inte honom mer intresserad. Har också sagt att det är vid ett tillfälle i månaden som man faktiskt kan bli gravid och då måste man försöka pricka in det om man nu planerar att bli gravida. Men han ger sig inte med att det får ta sin tid. Kan ta år och dar då ju! :P
Min sambo är 25, jag är 22 blir 23 i januari så inte så långt tills dess.
Asså jag har också en fråga om flytningar. Vet du hur de ser ut vid de olika tiderna i månaden? Jag hade mellan förra mensen och äl näst intill inga flytningar alls. Sen fick jag den tjocka geleaktiga flytningen som var lite rosa-aktig + mensvärk. Nu de senaste dagarna har jag fått jättemkt flytningar, vita. Alltså typ "äckligtmkt". Får byta trosor stup i kvarten och även mer mensvärk. Detta måste jag säga verkligen sticker ut sen jag sluta med mitt p-medel.