GästenT skrev 2015-10-22 09:44:14 följande:
Så jäklans spännande ju!! Speciellt eftersom att den är sen nu!! Hur går det? Hur känns det?!
Jag kniper varenda tumme och tå för er skull!! :D
Du måste rapportera såfort något nytt händer! Haha
Själv väntar man på äl, tror den borde komma på lördag. :) men jag testar nog med cb äl-test runt alla äl tills den månad jag blir gravid.
Jag börjar bli lite uppspelt nu efter som min mens FAKTISKT är en dag sen. Men tankar som "den har aldrig varit regelbunden innan p-piller" kommer ju fram. Jag hade sån mensvärk igår att jag hade min värmekudde hela kvällen. La framför tvn och gjorde inget annat, ville inte röra mig. Min sambo sprang mellan micron och mig med den haha.
Imorgon, om mensen inte kommit kommer jag köpa test och testa. Om jag då är gravid, borde det väl visa bim+2 eller? Annars ger jag upp! Mensen får gärna komma annars liksom så nästa äl kan börja!
Min mensvärk ger sig inte, trodde den skulle komma igår eftersom jag hade sån överdriven mensvärk, och då brukar mensen va på g. Nu är den tillbaka till det molande stadiet.
Det låter som en superbra plan! Jag lovar att hålla tummarna för er hela helgen och två veckor framåt!