• lisandra

    Liberokoder?

    Hej kan någon ge mig några liberokoder så att jag kan beställa hem en tigerdräkt tills min dotters födelsedag? :)

  • Svar på tråden Liberokoder?
  • viseversa
    lisandra skrev 2015-10-03 07:16:48 följande:

    Hej kan någon ge mig några liberokoder så att jag kan beställa hem en tigerdräkt tills min dotters födelsedag? :)


    Tigerdräkten är slut.
  • viseversa
    viseversa skrev 2015-10-03 07:21:57 följande:
    Tigerdräkten är slut.
    Finns elefantdräkt kvar. Men ingen tigerdräkt. Tyvärr.
  • viseversa
    lisandra skrev 2015-10-03 08:02:19 följande:
    Finns tigerdräkt i finland. Jag är med i libero kerho
    Aha men dåså. Men funkar samma koder då? Har både tigerdräkt och elefantdräkt till min dotter dock=)
  • annasv1980

    Tycker det är whitetrashigt att hålla på så och utnyttja systemet om det nu finns brister i det. Sååå dyrt är det inte att handla utan rabatt och sakerna i poängshoppen är egentligen inget att ha.

  • viseversa
    annasv1980 skrev 2015-10-03 14:36:46 följande:

    Tycker det är whitetrashigt att hålla på så och utnyttja systemet om det nu finns brister i det. Sååå dyrt är det inte att handla utan rabatt och sakerna i poängshoppen är egentligen inget att ha.


    Jaha du tycker så. Vänta ska genast springa och hämta mitt intresseblock och anteckna din åsikt om vad du anser om liberokoder och sakerna man kan få för dessa koder.
  • viseversa
    annasv1980 skrev 2015-10-03 14:36:46 följande:

    Tycker det är whitetrashigt att hålla på så och utnyttja systemet om det nu finns brister i det. Sååå dyrt är det inte att handla utan rabatt och sakerna i poängshoppen är egentligen inget att ha.


    Så du menar att ts utnyttjar systemet om hon skriver in en kod jag väljer att ge henne? Hur kan det vara att utnyttja systemet? Att riva upp blöjpaket i affären och ta koderna är att utnyttja systemet men att få koder av andra är det inte.
  • lisandra
    Nerfherder skrev 2015-10-03 15:06:33 följande:

    Samma TS igen, Förra året öppnade hon cola flaskor och snodde koderna innifrån skruvkorkarna


    Nerfherder skrev 2015-10-03 15:06:33 följande:

    Samma TS igen, Förra året öppnade hon cola flaskor och snodde koderna innifrån skruvkorkarna


    Ursäkta men jag har inte ens varit medlem ett år? Vad ska jag med cola flaskor till?

    Och anna1980 tycker det är ganksa wt att gnälla över andras frågor om hjälp i ett familjeformum faktiskt. Tala är silver men tiga är guld.

    Jag tyckte tiger dräkten var söt och min dotter fyller år på halloween så vi ska ha barnkalas med maskerad och tyckte om den så därför undrade jag om någon råkade ha överlopps koder det är väl inte hela världen? Klart jag köper en annan dräkt åt henne om det inte räcker men nu är jag bara 500 poäng ifrån + att dräkten skulle vara rätt storlek så då är det väl ekonomiskt att tänka såhär.
Svar på tråden Liberokoder?