• teambe

Libero hudvård - EAN-koder

Någon som har lust att dela med sig av de fem sista siffrorna i streckkoden på någon babyvårdsprodukt från Libero? Tänkte vi kunde göra en liten lista i så fall. (De siffrorna kan man sedan lägga inför att samla poäng i liberos babyklubb)

• Svar på tråden Libero hudvård - EAN-koder
  • teambe
    lalasmama skrev 2009-04-16 11:29:50 följande:
    hmm... är inte de fusk
    Kanske lite ;) Men reklamjippon tycker jag är okej att fuska på, till skillnad från sällskapsspel :)
  • lalasmama

ska jag våga bjuda på en då.. hmm..
    finns de några fina saker att få?
    väntar på att de ska komma nåt fint till sommaren!
    jag har typ 2000 poäng, så.. hoppas hoppas!
    hur mkt har du, teambe? vad ska/vill du beställa?

babylotion: 61148

• teambe
    lalasmama skrev 2009-04-16 13:20:29 följande:
    ska jag våga bjuda på en då.. hmm.. finns de några fina saker att få? väntar på att de ska komma nåt fint till sommaren! jag har typ 2000 poäng, så.. hoppas hoppas! hur mkt har du, teambe? vad ska/vill du beställa? babylotion: 61148
    tack :)
    Jag har bara 250 poäng ännu, men så här långt är det egentligtn inget jag vill ha så de får gärna hitta på lite nya produkter!
  • Winglur

Kan man inte skriva upp några när man är i affären då? :P

Är detta för medlemmar i Libero klubben förresten?

• teambe
    Winglur skrev 2009-04-18 08:44:34 följande:
    Kan man inte skriva upp några när man är i affären då? :P Är detta för medlemmar i Libero klubben förresten?
    jo, det kan man ju faktiskt! det är för medlemmar (fast det kan alla bli om man har ett litet blöjbarn)
  • Winglur
    teambe skrev 2009-04-18 16:49:53 följande:
    jo, det kan man ju faktiskt! det är för medlemmar (fast det kan alla bli om man har ett litet blöjbarn)
    Ok, är det gratis? Jag kan förresten gå in på hemsidan och kika. :P
Svar på tråden Libero hudvård - EAN-koder