• ninasord

    Jag kommer att sakna er någonting så fruktansvärt!

    Gråter Mitt liv går vidare utan er.
    Hur kunde det vara så illa timat med att just när ni fattat tycke för mig så väljer jag att lämna FL om dagarna, smygläsa om kvällarna och skriva på helgerna. Jag separerar inte enbart från er utan hela jävla datorn. Det här är en mardröm. Snälla säg att ni HATAR mig!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-04 22:22
    Blev värsta tjafs tråden av denna tydligen. Ville bara skoja lite samtidigt som jag meddelar att jag av ovanstående anledningen inte kommer att synas som innan. Så ni orkar.. och ja det ska bli skönt att slippa sådant med.
  • Svar på tråden Jag kommer att sakna er någonting så fruktansvärt!
  • ninasord
    Anonym (T) skrev 2015-10-04 21:52:28 följande:

    Varför slutar du om du trivs?


    Har annat jag måste göra. Sköta min hälsa framför allt.
  • ninasord
    Anonym (äntligen) skrev 2015-10-04 21:53:15 följande:

    Hejdå


    Haha skönt som faaan tänker du nu. Haha
    En idiot mindre eller hur var det nu?
  • ninasord
    Dixie skrev 2015-10-04 21:52:56 följande:
    vad är anledningen till denna mardröm!? 
    Det verkliga livet är läskigt, ingen tänker där ute som folk på FL.
  • ninasord
    Dixie skrev 2015-10-04 21:55:11 följande:
    du menar att FL upptar så mycket av ditt liv så du inte kan hantera att ta hand om din hälsa och samtidigt läsa några inlägg ibland? Ja, då är det väl sunt att du lämnar! 
    Nja, jag har läst och tagit del av mycket som skrivs både här som i nyheterna.
  • ninasord
    Anonym (äntligen) skrev 2015-10-04 21:58:29 följande:
    Jo, men lite så. Jag känner inte dig så jag tänker ju inte sitta och kalla dig idiot. Men dina inlägg är väldigt creepy och jag har aldrig riktigt förstått mig på dig.
    No hard feelings.
  • ninasord
    Dixie skrev 2015-10-04 22:05:23 följande:
    men du menar att du inte kan ta hand om din hälsa om du inte lämnar FL för gott!? För mig är det totalt ologiskt, men det är kanske bäst för dig! 
    Nej inte för gott, som jag skrev så ska jag kika in för att läsa om kvällarna och skriva på helgerna. Mer utrymme och tid än så vill jag inte att FL ska ta från mig.
  • ninasord
    Tecum skrev 2015-10-04 22:07:09 följande:

    Ja vi hatar dig om du smiter iväg och lämnar oss i sticket. Fy på dig, tänk om genast! Du behövs här


    Ööh nej
  • ninasord
    taquine skrev 2015-10-04 22:13:07 följande:

    Varför skulle någon hata dig? Du kanske tar detta forum på för stort allvar kanske .?Ingen dum ide dock att ta en paus och gå ut i "riktiga livet "
    Lev väl Nina ;)


    Lever alltid i det verkliga livet, nu var det bara frågan om omprioriteringar vilket innebär att jag inte kommer att vara speciellt aktiv här längre.
  • ninasord
    Anonym (äntligen) skrev 2015-10-04 22:15:03 följande:
    Får jag bara fråga varför du känner dig tvungen att meddela detta? Är det "åh nej, lämna inte oss" du vill höra? Det känns som att du hungrar efter lite bekräftelse. Under årens gång har jag haft totalt 2 konton här och jag har raderat när jag lessnat på forumet och har tagit längre pauser. Men inte har jag känt att jag behövt starta en ts för att berätta detta, för seriöst, vem bryr sig?
    Vad babblar du om. Jag bara skriver att from. imorgon kommer jag inte att synas till här typ.
  • ninasord
    Anonym (äntligen) skrev 2015-10-04 22:17:11 följande:
    Det var väl det jag anade... "protesterar" någon och inte vill att du ska lämna så ger du ett sådant svar för att få ännu mer bekräftelse... Jag har läst dina inlägg och kommentarer och jag får känslan av att detta forumet är ungefär det största i ditt liv.
    Äh gå o lägg dig.
  • ninasord
    Dixie skrev 2015-10-04 22:20:05 följande:
    ninasord skrev 2015-10-04 21:50:20 följande:
    Gråter Mitt liv går vidare utan er.
    Hur kunde det vara så illa timat med att just när ni fattat tycke för mig så väljer jag att lämna FL om dagarna, smygläsa om kvällarna och skriva på helgerna. Jag separerar inte enbart från er utan hela jävla datorn. Det här är en mardröm. Snälla säg att ni HATAR mig!

    du började med att skriva att du separerar från FL och även helt från din dator - men några inlägg senare så menar du att du inte kommer att spendera all din tid på FL, utan "bara på kvällar och helger".......... förstår inte poängen med detta meddelande - eller du tycker att vi alla ska skriva in ett schema vilka tider vi planerar att vara aktiva på FL kommande vecka
    Hahaha.. men herre gud.
    Jag kommer inte att vara lika aktiv här på ett tag framöver.

    Svårt att ta in det enkla?
    No big deal liksom.
  • ninasord
    Dixie skrev 2015-10-04 22:27:14 följande:
    jag kommer att gå och lägga mig om ca en 30 minuter, bara så att du vet!! Sedan ska jag jobba i morgon, så det blir nog först i morgon kväll jag logga in igen.  Tänkte att du ville ha koll på hur vi andra i tråden planerar vår FL tid. 
    Haha inte alls så det var tänk att ni andra ska svara... men god natt och på återseende (sen någon gång).
  • ninasord

    Jag har vid otaliga tillfällen tänkt att strunta i allt vad det heter aktivitet på Internet och lämna en del kontakter samt göromål bakom mig för att ägna mer tid åt mig själv och mina personliga intressen. Men jag har tyvärr insett att jag har plikter samt uppgifter som inte kan vänta. Jag kommer dock att sätta upp en deadline för mig själv kring jul. 

    Tills dess hoppas jag att så många som möjligt tagit del av vad jag skrivit, även om ni idag tvivlar på vad jag skriver samt inte tar mig på allvar då jag under stress och press formulerat mig helt obegripligt enligt en del.

    Meningen är inte att jag ska häcka här om dagarna.
    Det finns så mycket annat jag själv behöver få gjort för att kunna fungera och bidra med mer inför tider vi har framför oss.

    Jag ber om ursäkt för den irritation jag väckt samt ber om förlåtelse för den mängd inlägg jag behöver skriva för att komma till saken. Det är svårt att skriva under vissa omständigheter och jag hade önskat att det fanns andra sätt att göra det på.

    Målet är att inte vistas här mer än nödvändigt, dvs. kvällar och helger.
    Låt för den skull inte mig störa så länge jag är synlig utöver det.

    {#emotions_dlg.flower}


    I'm not your driver
Svar på tråden Jag kommer att sakna er någonting så fruktansvärt!