Inlägg från: Anonym (Usch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Usch)

    NU RINGER JAG SOCIALEN

    Anonym (Mav) skrev 2015-10-07 09:02:38 följande:

    Hon har vart på han hel tiden hon har misshandlat han psykiskt. Hennes mål var att få han utslängd till varje pris han vägra först men till slut orka han inte mer. Hon ville att han skulle slå till henne så polisen kan ta han men han gjorde inget sånt dumt som tur är. Han jagar massa papper för att försöka få tag i en lägenhet. De va han som gick och betalade. Elen. Han hade inte pengae till obetalda hyran. De en hel soppa de här. Min bror är väldigt svag psykiskt och har alltid hadt svårt för räkningar osv hon tog alltid det ansvarer. Ingen av dom jobbar, han går på a kassa men hae nog ett jobb på gång som ja fixat hon "går" på komvux. Hon väntar tom på rättegång för hon slog en tjej i somras?????


    Ni verkar alla sjukt trashiga, inklusive du. Ring socialen pronto så de stackars barnen får komma bort ifrån er alla.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Mav) skrev 2015-10-07 17:48:06 följande:

    Ursäkta? Hur drar du slutsatsen att jag är trasig? Jävla idiot!!! Du har ibgen rätt att kalla mig trashig!


    Sättet du uttrycker och skriver på skvallrar om ett trashigt levnadssätt. Hela släkten verkar dysfunktionell. Men vad bra att allt är ordnat nu.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Mav) skrev 2015-10-07 22:44:45 följande:

    Jag har bara mobilen att skriva ifrån och de så trögt att skriaäva de mer utförligt med mobilen. Hade lite panik efterosm hon slängde ut min bror och talade om dör barnen hur dålig deras pappa/farmor är så barnen blev extremt ledsna. Han hade aldrig lämnat dom om hon inte hade slängt ut han. Plus så mår barnen jätte dåligt dom hsr jämt ont i magen & går knappt till skolan. Skolan kommer nog också att reagera snart .. Allt detta gick så fort och ja vill inte, inte anmäla o sen stt barnen lever vidare med dessa ostabila människor dom förtjänar bättre. Nu prstar ja även om min bror han e inte heller stabil dock mer stabil för barnen än deras mor i min åsikt men hon anser att han ska ut ur lgh. Ja har mest bara kollat på detta hela då ja e gravid och orkar inte med stress (riskgraviditet) men såklart så är

    Man orolig för barnen!!! J har iaf ringt.


    Det är väldigt tragiskt hur hon har betett sig. Men tycker inte att din bror är oskyldig i detta heller. Du ska ha en stor eloge för att du ringde. Jag tampas själv med ett liknande beslut. Förstår din oro.
Svar på tråden NU RINGER JAG SOCIALEN