Inlägg från: Palestrina |Visa alla inlägg
  • Palestrina

    Halloween! Filmtips.

    Hej Aniiee! Hur har du burit dig åt för att få din avatarbild att synas i trådarna? Jag har lagt till en ny bild, men den syns bara på min presentation.

    För att hålla sig till tråden, här är mina Halloweentips: Suspiria, A Nightmare on Elm Street, samt The Uninvited (1944).

  • Palestrina
    Palestrina skrev 2015-10-10 16:14:26 följande:

    Hej Aniiee! Hur har du burit dig åt för att få din avatarbild att synas i trådarna? Jag har lagt till en ny bild, men den syns bara på min presentation.

    För att hålla sig till tråden, här är mina Halloweentips: Suspiria, A Nightmare on Elm Street, samt The Uninvited (1944).


    Nämen kolla, där är den ju! hahaha, ignorera min OT-fråga.
  • Palestrina
    Aniiee skrev 2015-10-10 19:32:28 följande:
    Solig
    Palestrina skrev 2015-10-10 16:14:26 följande:

    Hej Aniiee! Hur har du burit dig åt för att få din avatarbild att synas i trådarna? Jag har lagt till en ny bild, men den syns bara på min presentation.

    För att hålla sig till tråden, här är mina Halloweentips: Suspiria, A Nightmare on Elm Street, samt The Uninvited (1944).



    Bra filmtips =P
  • Palestrina

    Puffar för den här tråden! Nu börjar det suga lite i halloweenmagen efter några kusliga filmtips. Jag är framför allt nyfiken på om någon kan tipsa om en klassisk spökhistoria som jag kan ha missat.

Svar på tråden Halloween! Filmtips.