• Anonym (Kille22)

    Har ni tjejer någonsin?...

    Tja! :) Jag som kille på 22 år har fått för mig att det är rätt vanligt för tjejer i unga åren testar att ha lesbiskt sex med sin tjejkompis, bara för att testa hur det känns? 

     


    Stämmer detta? eller är det något jag bara fått för mig? Berätta nu, hur ligger det till? Vad gjorde du/ni om nu detta har inträffat. 

  • Svar på tråden Har ni tjejer någonsin?...
  • Anonym (Tjej24)
    Anonym (Tvekar) skrev 2015-10-13 18:13:43 följande:

    Lyckades ni tillfredsställa varandra trots att det inte var din/er grej?


    Det var ju naturligtvis skönt, hon var oerhört duktig på att slicka (hon hade haft sex med tjejer förut), men vi gick inte hela vägen till orgasm. Vi slutade bara och gick tillbaka till festen :) tycker absolut att man ska testa om man är nyfiken och vill, inte hela världen om man känner att det inte passar en! Då är det bara att avbryta :)
  • Anonym (Tvekar)
    Anonym (Tjej24) skrev 2015-10-13 19:12:38 följande:
    Det var ju naturligtvis skönt, hon var oerhört duktig på att slicka (hon hade haft sex med tjejer förut), men vi gick inte hela vägen till orgasm. Vi slutade bara och gick tillbaka till festen :) tycker absolut att man ska testa om man är nyfiken och vill, inte hela världen om man känner att det inte passar en! Då är det bara att avbryta :)
    Jo, men eftersom jag inte har haft sex känns det bättre att avstå. Om jag träffar en man vill jag inte säga till honom att sexdebuten och det enda sex jag har haft har varit med en kvinna. Och om jag inte träffar någon vill jag inte heller att min enda erfarenhet ska vara från tjejsex.

    Men du har inte haft lust att testa igen då efter ditt första försök?
  • Anonym (Tjej24)
    Anonym (Tvekar) skrev 2015-10-14 07:41:36 följande:

    Jo, men eftersom jag inte har haft sex känns det bättre att avstå. Om jag träffar en man vill jag inte säga till honom att sexdebuten och det enda sex jag har haft har varit med en kvinna. Och om jag inte träffar någon vill jag inte heller att min enda erfarenhet ska vara från tjejsex.

    Men du har inte haft lust att testa igen då efter ditt första försök?


    Vill man inte så vill man inte :) det går ju inte att tvinga fram ett försök i sådana situationer så då är det bättre att vänta och gör någonting man känner sig bekväm med!

    Jo det har jag! :) däremot så har jag pojkvän nu, och jag känner i dagsläget att om jag skulle prova igen så skulle det vara tillsammans med min sambo. Jag kanske skulle säga att jag är lite binyfiken, men jag tänder inte på tanken att jag skulle ha sex med en tjej, utan snarare att min sambo skulle ta hand om den delen.

    Sen att vi skulle prova med varandra i en eventuell trekant, visst! Men inte ensamma :)
  • Anonym (Kille22)
    Anonym (Tjej24) skrev 2015-10-14 09:36:43 följande:
    Vill man inte så vill man inte :) det går ju inte att tvinga fram ett försök i sådana situationer så då är det bättre att vänta och gör någonting man känner sig bekväm med!

    Jo det har jag! :) däremot så har jag pojkvän nu, och jag känner i dagsläget att om jag skulle prova igen så skulle det vara tillsammans med min sambo. Jag kanske skulle säga att jag är lite binyfiken, men jag tänder inte på tanken att jag skulle ha sex med en tjej, utan snarare att min sambo skulle ta hand om den delen.

    Sen att vi skulle prova med varandra i en eventuell trekant, visst! Men inte ensamma :)

    Jag och min flickvän har diskuterat om en trekant, hon säger att hon någon gång i livet vill testa med en tjej men med mig, men känns konstigt och säga till henne att jag vill också det? Hur säger man "vill också testa trekant med en till tjej" till sin nuvarande partner? 


     


    Tänk om hon tar illa upp? Haha! Dock så har hon sagt att hon vill det senare i livet då vi är kanske gifta och mer säkra i varandra. :P 

  • Anonym (Tjej24)
    Anonym (Kille22) skrev 2015-10-14 18:16:59 följande:

    Jag och min flickvän har diskuterat om en trekant, hon säger att hon någon gång i livet vill testa med en tjej men med mig, men känns konstigt och säga till henne att jag vill också det? Hur säger man "vill också testa trekant med en till tjej" till sin nuvarande partner? 

     

    Tänk om hon tar illa upp? Haha! Dock så har hon sagt att hon vill det senare i livet då vi är kanske gifta och mer säkra i varandra. :P 


    Haha jag sa att jag ville det och min sambo svarade lite försiktigt: Ehm.. Okej... Om du vill det så..
  • lillebror

    Jag tror jag inte har en enda tjejkompis som inte har haft sex med sina tjej kompisar Förvånad och dem träffar varandra hela tiden och är helt normala och har pojkvänner och ja.. verkar blivit en grej dem "måste" göra. Gör inte mig något, men det var bara lite förvånande att höra.

  • Celines Essence

    Ja, jag hånglade rätt ofta med en tjej när jag var runt 15...vi tungkysstes mycket, smekte överallt på kroppen och kysste brösten, men var knappt innanför trosorna.


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Kille22)
    Celines Essence skrev 2015-10-14 23:17:02 följande:

    Ja, jag hånglade rätt ofta med en tjej när jag var runt 15...vi tungkysstes mycket, smekte överallt på kroppen och kysste brösten, men var knappt innanför trosorna.


    Åfan! Jag _TROR_ att det är faktiskt mer vanligt att tjejer någon gång vill testa hur det är, än att det är likadant med killar. 

  • Anonym (Tvekar)
    lillebror skrev 2015-10-14 21:53:44 följande:

    Jag tror jag inte har en enda tjejkompis som inte har haft sex med sina tjej kompisar Förvånad och dem träffar varandra hela tiden och är helt normala och har pojkvänner och ja.. verkar blivit en grej dem "måste" göra. Gör inte mig något, men det var bara lite förvånande att höra.


    Är det tonåringar eller äldre tjejer? Är det någon förändring på gång i vanor och attityder?
  • Anonym (Tjeeeejjj 23)

    Hej!

    Hade sex med en tjejkompis när jag var omkring 18-19. Vi umgicks rätt mycket och jag kände någon slags attraktion av henne och var sjukt nyfiken på att få se henne njuta.

    Jag & en annan tjejekompis hade varit på fest när vi var ungefär 16 år och skulle sova hos henne (hon var ensam) & då blev det att vi började strula och sen tog på varandra.

  • Anonym (26år)

    När jag gick första året på gymnasiet så blev jag kompis med en tjej i 3an, ibörjan var det bara vänskap men tror hon var mer intresserad än jag. Men vi hade sex några gånger, var bästa sex jag någonsin haft, än idag! Haha. Men aldrig haft en tjej efter henne och är nu gift med en man och har barn :)

    Skulle dock aldrig ha en 3kant...

  • Asirna

    Lilla gubben, detta är en myt.

    Dock har jag hånglat med en tjej kompis, vi båda var singlar och dansade mot varandra, vi fick ALLA killars uppmärksamhet på den krogen o de blev verkligen till sig när vi hånglade, fick såå många ragg. 
    Men skulle inte göra det igen så nu när jag har partner ^^ 
    Behöver inte uppmärksamhet från andra små pojkar. :)

  • Anonym (Tvekar)
    Anonym (Tjej24) skrev 2015-10-14 09:36:43 följande:
    Vill man inte så vill man inte :) det går ju inte att tvinga fram ett försök i sådana situationer så då är det bättre att vänta och gör någonting man känner sig bekväm med!
    Kompisen var på igen och jag sa "kanske"! Jag tror att jag inte står emot länge till. Nu känner jag mig riktigt tänd på det.
Svar på tråden Har ni tjejer någonsin?...