• Anonym (nyfiken)

    Vad kan vi tjejer göra för att vara grymma i sängen?

    Jag vill veta vad alla ni anser att vi tjejer kan göra för att vara bäst i sängen?! Jag har inte fått klagomål hittills men jag är en nyfiken sak som vill ha så många tips som möjligt att testa :D

    Hur anser ni att tjejer ska rida för att det ska vara skönast? Hur ska man suga? Och vad kan tjejer göra i andra ställningar där mannen jobbar för att underlätta och göra det skönare?

  • Svar på tråden Vad kan vi tjejer göra för att vara grymma i sängen?
  • vargveum

    Visa ditt intresse för sex, för honom och gärna för hans kuk. Där har du 95% av vad de flesta män skulle kalla för ett kanonknull. Resten är teknik och personkemi ;)

    (Ja jag spetsar till det lite men allvarligt så är brist på intresse/visad kåthet den största avtändaren)

  • micromat

    För det första, ÄLSKA det du gör.

    För det andra ska man VÅGA!!

    Våga testa saker, det behöver inte vara något extremt utan mer att man vågar testa att kyssa upp för mannens ben eller våga ha lampan tänd. Är man redan där kan man testa något annat.

    För det tredje, ta INITIATIV.

    Vill du ha sex, låt mannen få veta det. Vänta inte på honom utan förför honom du. Ta första steget själv.

    För det fjärde, var AKTIV!

    Ligg inte bara på rygg tyst och stilla som en död sill. Möt upp stötarna, lägg benen runt mannen, föreslå en annan ställning, kyss honom och smek över hans rygg.

  • vargveum
    micromat skrev 2015-11-05 11:37:45 följande:

    För det första, ÄLSKA det du gör.

    För det andra ska man VÅGA!!

    Våga testa saker, det behöver inte vara något extremt utan mer att man vågar testa att kyssa upp för mannens ben eller våga ha lampan tänd. Är man redan där kan man testa något annat.

    För det tredje, ta INITIATIV.

    Vill du ha sex, låt mannen få veta det. Vänta inte på honom utan förför honom du. Ta första steget själv.

    För det fjärde, var AKTIV!

    Ligg inte bara på rygg tyst och stilla som en död sill. Möt upp stötarna, lägg benen runt mannen, föreslå en annan ställning, kyss honom och smek över hans rygg.


    Det där med att ta initiativ och vara aktiv gäller dock inte i specialfallet dominant/undergiven ;)
  • Tom Araya
    vargveum skrev 2015-11-05 13:27:43 följande:
    Det där med att ta initiativ och vara aktiv gäller dock inte i specialfallet dominant/undergiven ;)
    Funkar där med, det går att vara aktiv och ta initiativ på ett undergivet sätt.
  • Haskel

    Öppensinnad, nyfiken, vågad. (Du behöver ändå inte berätta för vänner och släkt, vad du/ni har för er i sänghalmen).
    Våga visa din lust, våga vara sexig, våga vara kåt.
    Ta initiativ, och se det INTE som hans plikt att se till att sexet blir bra för båda.
    Använd slidmusklerna, och tro inte att slidan "bara är ett hål".

    Sex ska dessutom vara kul. Det ska inte vara en tävling, eller prestation.

  • Har gjort det
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-10-28 18:58:40 följande:

    Jag vill veta vad alla ni anser att vi tjejer kan göra för att vara bäst i sängen?! Jag har inte fått klagomål hittills men jag är en nyfiken sak som vill ha så många tips som möjligt att testa :D

    Hur anser ni att tjejer ska rida för att det ska vara skönast? Hur ska man suga? Och vad kan tjejer göra i andra ställningar där mannen jobbar för att underlätta och göra det skönare?


    Vara intensiv och verkligen leva sig in i knullet. Ta initiativ till många olika ställningar. Suga hårt och intensivt varvat med mer soft sugande. Gärna på knä. Ha sexiga underkläder och/eller skor. Mycket ögonkontakt särskilt vid oralsex. Ta emot mannens sprut på ett bekvämt sätt, helst i ansiktet. Grymt sexigt med dom säger som ber om att få det i ansiktet när dom märker att killen närmar sig. 
  • micromat
    vargveum skrev 2015-11-05 13:27:43 följande:

    Det där med att ta initiativ och vara aktiv gäller dock inte i specialfallet dominant/undergiven ;)


    Jag håller inte riktigt med..
  • RK man

    Tjejer som är stolta över sin kropp är det sexigaste som finns.

    Sen skrev någon högre upp i tråden en viktig sak - närvaro. Det är du och jag, här och nu till bådas njutning.

  • Anonym (man)

    Känn dig sexig och du ska uppträda som om du är sexig. Ta initiativ, ta för dig och kanske framförallt visa att du är kåt och visa att du tänder på din kille och att du tänder på hans kuk.
    De flesta killar tänder väldigt mycket på att kunna göra det skönt för dig.

    Visa honom hur han ska göra med dig, visa vad och hur du gillar. 
    Alla killar och män är osäkra, har mer eller mindre prestationsångest och vet inte om de gör rätt.
    Undvik ordet nej och undvik att säga "du gör fel" och liknande.
    Använd i stället positiva styrmedel: T ex "jag älskar när du gör ...", "du gör jätteskönt för mig så du kan också pröva om det blir ännu skönare om du gör lite försiktigare och lite långsammare; ja såja ännu skönare, du är toppen!" etc, etc...
    När han känner att han har förmåga att göra dig alldeles vansinnigt kåt på honom då tycker han garanterat att du är grym i sängen!

    Det är egentligen skitenkelt att styra en kille i rätt riktning och att tända en kille om man bara använder sig av lite kvinnlig list... T ex ta reda på vilken del av hans kropp som han själv gillar allra mest och vilken av hans egna egenskaper som han själv gillar allra mest. Se till att ge honom bekräftelse och älska just den delen på honom så är han beredd göra allt för dig. Och han kommer tycka att du är grym i sängen!

    Hur du rent tekniskt ska rida honom och suga honom är individuellt och ganska underordnat. Se till att ni klarar av att kommunicera med varandra och/eller läsa hans signaler så kommer du inte ha något problem att hitta den bästa tekniken.

  • Anonym (Oja)
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-10-28 18:58:40 följande:

    Jag vill veta vad alla ni anser att vi tjejer kan göra för att vara bäst i sängen?! Jag har inte fått klagomål hittills men jag är en nyfiken sak som vill ha så många tips som möjligt att testa :D

    Hur anser ni att tjejer ska rida för att det ska vara skönast? Hur ska man suga? Och vad kan tjejer göra i andra ställningar där mannen jobbar för att underlätta och göra det skönare?


    Är det här något som tjejer brukar Oja sig om. Tycker ni det är viktigt  
  • Anonym (NaughtyNils)

    Jag gillar när en tjej njuter av sex, att hon är lika aktiv helt enkelt.

  • LuciferIV

    Deep throat!

    Är helt magisk när tjejen tar in exakt hela kuken så man kännet att man är nere i svalget.

    Annars är väl tips initativ och äventyrslusta.

  • Anonym (Grabbar_är_grabbar)

    Äh, öppna alla 3 hål på vid gavel så ordnar det sig.

  • LuciferIV
    Anonym (Grabbar_är_grabbar) skrev 2019-08-06 16:16:19 följande:

    Äh, öppna alla 3 hål på vid gavel så ordnar det sig.


    Helt klart en fördel också!
  • Nicke989

    Gammal tråd, men några tankar från min sida.

    För att det ska bli bra i sängen underlättar det med bra förarbete. Kyssar, hångel, att känna på varandra, en god stund innan det är dags, gör att jag känner mig både  efterlängtad och får mig att längta efter kvinnan. Gå gärna utan BH under tröja eller blus. 
    I sängen handlar det mest om sådant som flera redan tagit upp: närvaro, visa att du vill. Det rent tekniska brukar lösa sig bara man kommunicerar, men det kan aldrig ersätta känslan av vilja till sex. Låt mig få utforska din kropp, med händer, mun och alla sinnen. Det är sådant som har betydelse.
    Inget trams om att skämmas för någon kroppsdel. 

Svar på tråden Vad kan vi tjejer göra för att vara grymma i sängen?