Inlägg från: Allies |Visa alla inlägg
  • Allies

    någon som är duktig på "pottbilder" ultraljud? pojke eller flicka!

    Från vilken vecka är det här? Jag tycker inte att det ser ut som vår sons pottbild (Kan ses i mitt bildgalleri). Så kanske en tjej?

  • Allies

    De har gjort om den här sidan så jag vet inte längre hur man gör för att kolla i bildgalleri Ska försöka bifoga den här nedan:

  • Allies
    Josefine85 skrev 2015-11-24 12:39:21 följande:


    Nån som vill gissa på min pottbild? V 18+1!
    Svårt men pojke kanske? Har hört att på en flicka ska det finnas 3 streck eller att de ska se ut som en hamburgare. Vet du själv vad det är???
  • Allies
    Josefine85 skrev 2015-11-24 21:36:50 följande:
    Bellosanarb skrev 2015-11-24 21:06:32 följande:

    Ser ut som en flicka pådin sista bild! Har du fått reda på vad det är?


    Det är en flicka <3
    Grattis! Vad roligt, jag ser att ni har 2 killar sedan innan <3 Jag själv har 2 killar och väntar nu nr 3 och hoppas verkligen på en flicka den här gången
  • Allies
    Josefine85 skrev 2015-11-25 06:30:36 följande:
    Bellosanarb skrev 2015-11-24 21:46:43 följande:

    Grattis! ????????????


    Tack hörrni! Jag är helt överlycklig <3 jag vågar knappt tro det! Nu är vi påväg till Berlin på en weekend! Ja, ni kan ju gissa vad vi tänker shoppa! ROOOSAAA :) <3

    Håller tummarna för flicka för Er också Allies! Men det absolut viktigaste är ju att bebisen är frisk! Men jag förstår precis din önskan!
    Tack <3 
    Bellosanarb skrev 2015-11-25 11:47:45 följande:
    Ska du ta reda på vad det är? Hur långt gången är du? ????
    Ja vi vill veta Jag är i v. 16. Jag hoppas verkligen på en tjej...men läste någonstans att det är 70 % chans att om man har 2 barn av samma kön så blir även 3:an det  
Svar på tråden någon som är duktig på "pottbilder" ultraljud? pojke eller flicka!