• Anonym (Nu räcker det!)

    Är så jävla trött på Sveriges sjuka invandring!!!

    Räcker det inte nu!? Vi är ju för fasen mer invandrare än svenskar snart om vi inte redan är det!! är så jävla less! hur kommer Sverige se ut om 10 år.. Jag tycker synd om nästa generationerna som tvingas växa upp i ett arab land, vårat vackra Sverige håller på att försvinna helt. Vi alla måste sätta stopp för detta o sätta ner en fot att.nu räcker det! Säger inte att vi Ska sluta ta emot invandrare.men vi borde minska invandringen rejält innan det blir krig. Ni får gärna kalla mig "rasist " eller vad ni vill. Men jag säger bara sanningen. NU RÄCKER DET!!

  • Svar på tråden Är så jävla trött på Sveriges sjuka invandring!!!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (df)

    Hahahah, skrattar som fan åt alla som överreagerar såhär. "SVERIGE ÄR FÖRSTÖRT, VI MÅSTE FLY FÖR ALLA JÄVLA INVANDRARE SOM KOMMER HIT MED SINA MOSKÉER! DET GÅR INTE ATT RÄDDA SVERIGE! DET KOMMER BLI KRIG!" Chill the fuck out. Jag håller med om att Sverige inte kan vara enda landet som tar emot folk och att invandringen måste stoppas nu. Men lägg ner för i helvete.

  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Nerfherder
    ninasord skrev 2015-11-11 12:17:48 följande:
    Jag skrev att du ska lämna tråden då du inte gör annat än förstöra för andra.
    Fast... det var du som började. Och förresten, det där jag skrev om finska invandrare, det var inte riktat till dig. Om du nu trodde det.  Hånpinnen.
Svar på tråden Är så jävla trött på Sveriges sjuka invandring!!!