Inlägg från: Anonym (svartsjuk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (svartsjuk)

    svartsjuka efter trekant

    Jag är bi och har både flickvän och fästman. De vet om varandra och har träffats så det är ingen särskild svartsjuka mellan dem. Vi hade druckit vin och var flamsiga och det ena ledde till det andra och vi hamnade nakna i soffan alla tre. Just då kändes det som jag gick på autopilot och bara flöt med och njöt men nu är det jobbigt.

    Min flickvän skall tydligen vara lesbisk men trots det  tog hon verkligen för sig av min man och han av henne. Jag var inte utanför eller så eller kände att det var jobbigt just då snarare tvärtom men nu är det jobbigt. Jag ser dem framför mig hela tiden, vad de gjorde med varandra, hur de gjorde det och framför allt: Jag har inte fått någon av dem att låta så och se ut så som de gjorde med varandra.

    Hon är ju förfan lesbisk och har knappt vart med en man innan men ändå fick hon honom att låta så? Han behöver i vanliga fall tydliga instruktioner, karta och kompass för att hitta rätt men på henne var han som en jäkla målsökande missil som hittade rätt direkt:( 

    Det känns faktiskt skitjobbigt. Jag vet att det låter störtlöjligt att jag skulle kunna vara svartsjuk men jag är svartsjuk. Sen vi träffades har han aldrig vart med någon annan än mig och det svider, jag känner mig bedragen av honom. Dessutom känner jag mig besviken på henne hon säger ju sig vara lesbisk men ändå kastar hon sig över min fästman utan tvekan? Dessutom låter hon som någon i en dålig porrfilm så mycket stönade och skrek hon?

    Tänk om de vill göra det igen? Vad gör jag då? Vad gör jag om de börjar ****** bakom min rygg?

  • Svar på tråden svartsjuka efter trekant
  • Anonym (svartsjuk)
    Anonym (vem va vad) skrev 2015-11-26 16:50:47 följande:

    Har du känt din tjejkompis länge?...låter inte som om hon var enbart lesbisk med den beskrivningen...hon kanske är bi hon med!?...eller så är hon osäker på vad hon är eller inte är!?...har hon inte haft en man i sig tidigare kanske hon såg chansen till det just då. Verkligheten som blir är ju svårt att väja sig för, tyvärr. Pratar ni om det eller känns det jobbigt att ta upp en sådan sak?


    I många år har jag känt henne, hela livet nästan, gick i samma skola osv. Vi var inte BFFs som barn men vänner 
    Anonym (M) skrev 2015-11-26 17:00:18 följande:

    Håller med att hon var nog inte helt oerfaren. Vad säger din fästman? Har du sagt vad du känner? 


    Han säger att hela saken var helt fantastisk och en fantasi som gick i uppfyllelse. Det var första (och förhoppningsvis sista) gången han hade trekant. eller var med någon annan än mig för den delen. Två killar kan jag tänka mig eller trekant med en tjej och en annan kille men han skulle vägra att jag var med en annan kille och det får jag väl försöka acceptera då han accepterar mina behov av att vara med honom och min tjej på samma gång. 

  • Anonym (svartsjuk)
    Anonym (vem va vad) skrev 2015-11-26 17:16:02 följande:
    Ajdå :/...o vad säger din kompis!?...
    Att det var "mysigt"...vilket jäkla uttryck egentligen? Att titta på tv och se Ernst bygga sommartorp är mysigt, att stöna så att grannarna måste trott att vi torterade en get och komma femtioelva gånger(minst) är väldigt mycket, men inte borde det få kallas "mysigt".
    Anonym (M) skrev 2015-11-26 17:22:29 följande:

    Tror det är bäst, för din egen skull, att du i framtiden inte utsätter dig för något liknande igen. Håll dina partners för dig själv. Din fästman blev nog överkåt av stunden samt det faktum att han fick en "ny" att knulla helt fritt fram...  och pga. det så lät det mycket både från honom och henne. De blev helt out-of-control. 


    Ja, det var nog så. Skall absolut följa ditt råd.


     
  • Anonym (svartsjuk)

    Jag tänker på en sak till som stör mig, det var inte bara när de hade vanligt sex som de verkade njuta mer utan även när han gick ner på henne och vice versa. Som jag berättade innan behöver han karta och kompass för det och även om han är flitig så är han inte särskilt duktig på det. Men hon lät på ett helt annat sätt än med mig. Då liksom stönar hon tyst, hon är ganska blyg men nu lät hon och det rejält. Det tar ganska lång tid för mig att få henne dit hon vill...men med honom var det snabba ryck. Hon vred och ormade sig på ett sätt jag inte sett innan också.

    Hon är ju dessutom lesbisk hävdar hon och han njuter inte så mycket när jag går ner på honom som han tydligt gjorde när hon gjorde det. Hon kan ju inte vara särskilt duktig på det men ändå verkar han ha gillat det extremt mycket.

    Jag var ju i högsta grad delaktig och just då var det bara härligt men när jag går igenom minnet så hittar jag mer och ,mer saker jag blir svartsjuk på. 

  • Anonym (svartsjuk)
    Anonym (Kille) skrev 2015-11-26 20:57:45 följande:

    Komplicerat. Men fram tills nu är det ju du som har haft två olika. Hon och han är väl de som har haft anledning till svartsjuka fram tills nu? Eller?


    Ja men de visste ju båda två långt innan att jag vill ha dem båda och inte vill välja bort någon av dem.
    Cl4udio skrev 2015-11-26 21:16:00 följande:

    hur gick penetrerings delen till? vm satte på vem? och i vilket hål( detta gäller givetvis bara tjejen)? var stark!


    Min fästman var ju först väldigt försiktig med henne,  kyssar, smek och lite pussar men båda var ju mest med mig först men sen dök hon liksom på honm och de gick ner på varandra och sedan red hon honom först och sedan var han den aktive. Så man kan säga att det var nog mest hon som satte på honom. Jag växlade in emellan givetvis.

    Det var hon som fick honom att komma första gången det var härligt att se och vara med då men såhär i efterhand känns det väldigt fel.


  • Anonym (svartsjuk)
    Anonym (vem va vad) skrev 2015-11-26 21:53:11 följande:
    Antar att hon inte vet hur du känner o tänker kring det som hände då när hon svarade så?

    Nej. Det är svårt att uttrycka det då jag är med dem båda, hur kan jag då bli arg för att de var med varandra dessutom på mitt initiativ med mig i delaktig? Framstår ju som värsta egoisten isåfall.

    Men ändå. Hon är ju förfan lesbisk och påstår sig inte gilla killar, men min kille verkar hon ju mer än bara gilla. Hon verkar ju gilla att vara med honom mer än med mig dessutom. Han är min fästman och säger att han älskar mig men blir så tänd att han nästan exploderar av att vara med henne?
  • Anonym (svartsjuk)
    Anonym (vem va vad) skrev 2015-11-27 07:02:32 följande:
    Ops! Ni har en del att prata igenom...
    ...uppenbarligen har din lesbiska kompis fattat tycket för din fästman...antagligen har det varit så sedan den dagen ni träffades...möjligt att hon varit lite svartsjuk/avundsjuk själv på dig och er!?...vore nog inte fel om ni pratade ihop er om ni önskar ha kvar det upplägget ni har tillsammans...din lesbiska kompis kanske inte är så säker på sin identitet heller för den delen längre!?...vissa kommer ju ut ur garderoben...vissa kanske går in igen, delvis!?

    Men om det är såhär du vill ha det, ni tre tillsammans, så prata igenom det hela och kom överens om hur NI vill ha det framöver så det inte blir som det blivit :)
    Hon har kanske det ja, fattat tycke för honom, och kanske han för henne? Det hade vart något faktiskt om ja får se på det med lite galghumor. Två introverta blyga tafatta personer, varav den ena är kille och den andre är lesbisk. Världens mest dysfunktionella förhållande?:D

    Jag vill inte ha oss tre tillsammans utan relationerna med dem båda separat. Tror det är bäst.
    Anonym (Vet du...) skrev 2015-11-28 15:37:30 följande:

    Jag tror ärligt talat inte du behöver oroa dig alls över detta, men det är nog ingen bra idé att göra om det. 


    Tack! näe skall inte göra om det.
    Anonym (Wtf) skrev 2015-11-29 18:07:40 följande:

    Hur kan man ha både en flickvän och en pojkvän? Hur kan dessa gå med på det? Du måste se VÄLDIGT bra ut.


    Jag ser inte VÄLDIGT bra ut. Jag får höra ofta att jag är söt och snygg...men det är långt från "väldigt"...mer "ganska". Alltså båda två vet ju att jag är bisexuell och inte vill välja mellan dem.
    Anonym (M) skrev 2015-11-27 17:05:34 följande:

    Ja, jag tror hon inte är så lesbisk som hon påstår. Jag känner ett par lesbiska och de skulle inte klara av tanken ens. Fast detta är ju individuellt naturligtvis. Men ändå. Jag tror fortfarande att det var första gången de tjöt som de gjorde. Han hade kanske kunnat gå ner utan att ens röra henne så hade hon stönat ändå pga situationen. Frågan är hon och han gjorde så nästa gång?. Men rekommenderar dig att aldrig testa det....

    Fästman förresten, ni är förlovade? Planerar ni bröllop? Kommer du i så fall bryta med flickvännen? Behöver inte svara - bara nyfiken.


    Jag trodde inte heller att hon skulle klara det innan. Hon har aldrig ens visat intresse för en man (annat än att testa i tonåren) men min man går tydligen bra:(

    Vi är förlovade, vi skall gifta oss, och nej jag skall inte bryta med henne för det:)
    Anonym (vida loca) skrev 2015-11-27 17:55:03 följande:

    ja hon verkak älska kuk o uppenbarligen också att bli rövborrad av din fästman. är han välutrustad?



    Han är normalt utrustad. Kanske lite större? Hon blev inte "rövborrad" av min fästman om man inte räknar med ett finger som en "borr". "Rövborrad"??? Vilket jäkla uttryck:D
    Anonym (usch då) skrev 2015-11-27 19:23:30 följande:

    Tycker synd om dig. Vilket beteende. Det där borde de coolat ner, inte bli helt crazy av. Av respekt för alla inblandade. Så nu har moralpinnen talat. Finns nog inte mkt du kan göra åt detta?! Har också upplevt det...


    Tack för sympatin! ja de borde coolat ner. Nej kan nog inte göra något åt det förutom att inte låta dem göra det igen:(




  • Anonym (svartsjuk)

    Nu ser min flickvän ut som en förälskad småtjej som tittar på min fästman som om han vore hennes favorit i ett pojkband:( Seriöst kan man bli sämre på att vara lesbisk än så? :(

  • Anonym (svartsjuk)
    Anonym (vem va vad) skrev 2015-12-03 07:11:32 följande:
    Vet ej om det framgår eller har framgått hur gamla ni är...hm... men ni låter relativt unga. Hur det än är med det så håller jag med föregående skribent när det kommer till trygghet i relationen. Sen låter det som din flickvän gått från att vara något till att bli något annat...bi exempelvis som du. Kan ju vara så att din flickvän ser upp till dig en del och när hon fick uppleva något hon inte tidigare har upplevt öppnade sig en ny värld framför hennes ögon. Pratar ni något om och kring det hela? Gör ni inte det, riskerar det ju att bli mindre bra :)
    Vi är runt 25 alla tre. Hon ser upp till mig ja, hon har alltid gjort det. jag är extrovert, hon är introvert. Hon är svårpratad, lugn, snäll, kontrollerad och tyst väldigt blyg och väldigt...ja...hämmad skulle man kunna säga? Så hennes utspel med min fästman var verkligen udda. Det var fantastiskt att se då båda släppa loss så men efteråt upplever jag det som skrämmande. Så bra är han inte. Han är rätt tafatt och nervös. Hon är verkligen inte så bra heller, som sagt hon har nästan ingen erfarenhet alls av killar och är förfan lesbisk och är väldigt söt men inte så sexig utan mer på ett flickaktigt oskuldsfullt sätt och han blev som galen av henne?? Hon är inte alls hans typ heller han gillar kurvor, blondiner och stora bröst (som mig :D) . Hon har kort frisyr och är smal och nätt med a-kupa.  
    Anonym (Liknande) skrev 2015-12-03 08:48:11 följande:

    Jobbig sits. Jag förlorade min fästmö i en trekant, så det kan nog vara att leka med elden.


    Jo absolut det var verkligen att leka med elden men vädigt härligt just i stunden, synd att jag verkar sakna förmåga att kunna planera framåt och förstå eventuella konsekvenser:(
  • Anonym (svartsjuk)
    Anonym (Liknande) skrev 2015-12-03 10:22:10 följande:
    Jo, det var fantastiskt i en kvart tills jag insåg vad som höll på att hända. För de båda andra blev det en härlig fortsättning medan jag åkte ut från alltsammans. Hoppas att det ordnar sig för dig. Ingenting blir väl riktigt detsamma efter en sådan upplevelse, men det kanske kan blir bra "på ett annat vis".
    Själv insåg jag inte det förrän dagen efter. Jag har ju haft trekant innan både med en extra tjej och en extra kille fast då var det ingen jag älskade inblandad, och nu var det två:(

    Skall jag ha det igen får det vara så att jag är "gästen" och ingen av de är med. Nu skulle båda de två inte acceptera att jag gjorde det men jag är sugen på det. Om inte annat för att återställa mitt ego. Jag vill nog helst se mig själv som den som är sexigast och bäst i situationen och inte bli brädad på det sättet som jag blev. Det är kanske barnsligt men det känns faktiskt tungt att bli brädad av två personer som saknar erfarenhet och har haft väldigt få partners. Tillsammans har de två vart med fem olika innan mig, kanske inte ens det:(  (det är tillsammans max en tiondel av så många jag vart med - jag borde alltså vara bäst)
  • Anonym (svartsjuk)
    Anonym (vem va vad) skrev 2015-12-03 11:40:32 följande:
    Njaeo...det där med att både hon och han anses vara lite tafatta och blyga kan ju vara en sak och en sak som du bidrar till att de faktiskt blir i ditt sällskap. Balansen infann sig kanske på ett annat sätt mellan dem än mellan dig och hon och han och dig. Alla vet, åtminstånde du , hur det ligger till mer eller mindre och när de kanske förutfattade meningarna och "reglerna" suddades ut vid detta tillfälle släppte en del hämningar!? Kan ju vara ett tänkbart scenario iaf. Du kanske hindrar din blivande man i det sätt du ger signaler och pratar och säger och inte säger!? 

    Jo absolut. Jag kan vara ganska dominant och styrande även utanför sängen med dem båda. Vilket båda två, separat har tagit upp med mig på sina väldigt lika försiktiga ursäktande sätt:D De är väldigt lika på det sättet att de båda är mer den lugna snälla försiktiga typen.

    Så det var det som var så himla härligt att se de båda släppa loss såpass men det kändes ledset efteråt. Jag vill vara den som fick dem båda att släppa loss på det sättet. Nu var det ju på mitt initiativ men det känns som de tände mer på varandra än på mig även om ajg inte var utanför på något sätt. Hon stönar väldigt tyst med mig men skriker för full hals med honom och liknande för honom. Jag kämpar i en halv evighet med bra teknik på henne men han slarvar runt lite med tungan och det går på en halv minut?? Jag får honom inte att njuta så som hon fick och hon är så gott som oskuld och förfan lesbisk. Dessutom ser jag ut så som han föredrar, jag är hans typ utseendemässigt hon är inte det. Hon är söt men jag är sötare och dessutom sexig. Killar vänder sig efter mig men inte efter henne ändå tänder han mer på henne än på mig?

    Det känns och mitt självförtroende har blivit lågt.
  • Anonym (svartsjuk)
    A.K. skrev 2015-12-04 09:31:41 följande:
    Ja det är väl där skon klämmer för dig. Du får inte den uppmärksamhet du är van. Du har två partners som du kan köra med hur du vill och blir sur när de för en gångs skull får till det utan din hjälp. Du tål inte konkurensen och blir svartsjuk. Jag tycker du verkar ha ett väldigt gott självförtroende, killar vänder sig om efter dig, du är så sexuellt erfaren och så vidare. Det kanske är så att de två klickade för att båda är blyga och känner för varandra på ett helt annat sätt medan du är bossig och hämmar dem. Du är van att sitta på pedistalen och nu rasade det lite för dig.

    Ja, men nu är det ju så att han är min fästman, hon är min flickvän. Relationen de har är att de kommer överens och tolererar varandra. Men ja, jag rasade rejält från piedestalen:( Jag blev "besegrad" av två oerfarna. Jag är snyggare än henne och hon är lesbisk men hon får honom ändå att njuta mer än vad jag får.Jag är dessutom en tävlingsmänniska i allt. I idrott, sällskapsspel, femkamp vadsomhelst. Jag vill vinna!  Så det är svårt att ta en sån sak...
    Anonym (samba) skrev 2015-12-04 18:33:29 följande:

    I detta fallet tycker jag nog att du ska säga till fästmannen vad du känner. För även om du tidigare ansetts snygg och sexig och kunnat leva livet så är ju läget nu inte kul heller

    Ledsen är ordet och har man också rätt att få vara... det blir heller inte alltid som man tänkt sig alltid. Festen man skulle träffa en blinddejt på blev en annan dejt. Dejten som verkade så trevlig avlöstes av en annan dejt samma dag. 
    Nu var det två blyga och känsliga som det blev en  spontan reaktion dom fick med varandra  Det var oväntat
    Ha inte grupp på ett tag.Träffa goda vänner  och försök tala om hur det känns om det går.. Faran med trekanter eller att partnern går loss på en annan eller andra i ens närhet är att det kan kännas svårt efteråt


    Det var bra råd, tack!
  • Anonym (svartsjuk)
    Smecker skrev 2015-12-05 10:10:29 följande:
    Han kan väl vara hennes fästman med? Låter oerhört logiskt att de också skall få vara med varandra, precis som du får ha två.

    Hon är lesbisk. Han är MIN fästman som skall bli MIN man (bigami är illegalt, han får inte ha två fruar även om han vill). Dessutom är de båda införstådda med och har accepterat att jag älskar dem båda, separat. Jag är bisexuell.
Svar på tråden svartsjuka efter trekant