Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

    Hur ofta får du bekräftelse?

    Får du höra hur snygg och härlig du är, ofta?

    Eller tillräckligt ofta som du vill? Hintar du när du behöver bekräftelse?

  • Svar på tråden Hur ofta får du bekräftelse?
  • Anonym (Anna)
    Bella1000 skrev 2015-11-27 19:04:51 följande:

    Flera gånger om dagen! Speciellt komplimanger om att jag är sjukt snygg , vacker och underbar mm.

    En drömtjej helt enkelt


    Gör ngt särskilt för att uppnå detta? Bombar du tillbaka lika mycket? Direkt efter, blir du stressad?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (t) skrev 2015-11-27 19:05:36 följande:

    Har jag aldrig varit med om.


    Du är snygg och härlig. Så nu har du fått vara med om det :-*
  • Anonym (Anna)
    Bella1000 skrev 2015-11-27 20:13:02 följande:

    Det låter konstigt kanske men jag är trött på att höra hur snygg jag är, får hellre komplimanger om att jag är en bra människa, mer om min personlighet istället , det går liksom rakt in i hjärtat, det gör inte komplimanger om hur snygg man är.


    Hur ser du ut? Bara undrar.
  • Anonym (Anna)
    Bella1000 skrev 2015-11-27 20:18:27 följande:

    Jag har långt blont hår, blåa ögon, tränar styrketräning så är rätt tränad

    Brukar få många komplimanger om mina ögon också

    Inga silikon eller onaturligheter någonstans, är the door next door liksom , killar verkar gilla det iallafall


    Okej.

    Jag saknar ditt långa hår. Är så poppis, ser helt ok ut ändå, kanske nästan 7:a om man ska dra till med en skala.
  • Anonym (Anna)
    Dixie skrev 2015-11-28 18:39:19 följande:

    ja, visst händer det - men det är inget jag behöver - visst är det kul att höra, men inget måste! 


    Undrar du aldrig varför du inte får höra det när du behöver det?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (L) skrev 2015-11-29 12:13:59 följande:

    Jag orkar inte bryta upp, ärligt talat väntar jag bara på att dö. Var i ett likadant förhållande i flera år och trodde inte jag skulle fastna i ett igen. Har ingen som helst kraft att göra nåt åt det.


    Jo, kom igen!! Bättre och vara singel och få göra hur du vill!
  • Anonym (Anna)
    Anonym (L) skrev 2015-11-29 13:42:22 följande:

    Det har jag också fått höra. Att min syster är den vackra dottern. Fram till faktiskt inte så länge sen har jag dock alltid tyckt att jag ser bättre ut. Men mamma var noga med att alltid påpeka hur fin hon var och hur ful jag var.


    Samma, till mig sa de inget om mitt utseende. Men en gång när jag var 16 så plötsligt var jag den snygga som killarna visslade på och började prata med. Det blev ett förändring som systern hade svårt att ta haha! Jag var verkligen poppis då haha. De såg inte ens henne.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (L) skrev 2015-11-29 19:26:04 följande:

    Jag har sökt psykologhjälp sen jag var 15 men aldrig fått nån. De skickar runt mig i några år, minst ett års väntetid på varje ställe, och när jag äntligen fått ett ställe där jag ska få hjälp så avslutar de kontakten av nån anledning.


    Det finns ju ngt som heter vårdgarantin 90 dagar. Du ska ha fått vård inom den tiden. Kan du inte få det då så kan du få det i annan stad. Rehabiliteringsgarantin gör att du kan välja en privat som är ansluten till detta.. Eller det visste du kanske?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Osynlig) skrev 2015-11-29 21:07:43 följande:

    Skönt för dig.

    Men att aldrig få bekräftelse från sina föräldrar även om man varit modell och ansetts snygg/vacker är jobbigt. Att få kommentaren att varför valde de inte min syster istället som är så vacker. Jag är i 50-årsåldern, vilket inte så många tror, och väntar fortfarande på positiv feedback från mina föräldrar...


    Modell till på köpet, undra varför de favoriserar henne. Låter inte rättvist :/
Svar på tråden Hur ofta får du bekräftelse?