• Anonym (anonym)

    Galen

    Hej.
    Min kille hade sex med en tjej (vi hade det tufft när detta hände och hon var lite som ett plåster på såren en kväll efter vi gjort slut och alkohol inblandat) han ångrar sig grovt och vi har tagit oss igenom otroheten. men tjejen är gravid och han kan vara pappan vilket vi båda tycker är väldigt konstigt då han har en sjukdom som gör att hans spermier inte simmar. Läkarna använder ordet steril.
    Tjejen behöll barnet enbart i hopp om att få killen och "jag har svårt o bli gravid" . vilket jag tycker är sjukt när man vet att man kommer få gå igenom allt ensam och inget stöd från pappan.

    Hursomhelst kommer/vill han INTE ha ngt med henne att göra (känner henne knappt) och han har försökt och prata med henne om detta.
    Han har bestämt sig om han är pappan efter faderskapstestet så vill han gärna adoptera bort när det är dags då han inte kommer finnas där eller vill det. Kontakten mellan dem är bruten. Det kan man tycka vad man vill om.

    Tjejen säger nämligen att det kan finnas en kanditat till.
    Så undrar hur många dagar före ägglossning kan man ha sex och det blir befruktat?

    Ngn som varit i samma sits får gärna skriva. Är sjukt jobbigt detta.

  • Svar på tråden Galen
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-11-30 11:20:23 följande:

    Hej.
    Min kille hade sex med en tjej (vi hade det tufft när detta hände och hon var lite som ett plåster på såren en kväll efter vi gjort slut och alkohol inblandat) han ångrar sig grovt och vi har tagit oss igenom otroheten. men tjejen är gravid och han kan vara pappan vilket vi båda tycker är väldigt konstigt då han har en sjukdom som gör att hans spermier inte simmar. Läkarna använder ordet steril.
    Tjejen behöll barnet enbart i hopp om att få killen och "jag har svårt o bli gravid" . vilket jag tycker är sjukt när man vet att man kommer få gå igenom allt ensam och inget stöd från pappan.

    Hursomhelst kommer/vill han INTE ha ngt med henne att göra (känner henne knappt) och han har försökt och prata med henne om detta.
    Han har bestämt sig om han är pappan efter faderskapstestet så vill han gärna adoptera bort när det är dags då han inte kommer finnas där eller vill det. Kontakten mellan dem är bruten. Det kan man tycka vad man vill om.

    Tjejen säger nämligen att det kan finnas en kanditat till.
    Så undrar hur många dagar före ägglossning kan man ha sex och det blir befruktat?

    Ngn som varit i samma sits får gärna skriva. Är sjukt jobbigt detta.


    Glömde skriva att "hon behöll barnet för hon visste det var osäkert mellan mig och min kille och antog att han skulle va med henne om hon behöll det. men det var inte han som var osäker utan JAG"
  • Anonym (vem)

    Vet inte vem som är galnast hon eller du som behåller han 

  • Anonym (Mnbvc)
    Anonym (vem) skrev 2015-11-30 23:16:58 följande:

    Vet inte vem som är galnast hon eller du som behåller han 


    Skriver under på detta.
  • Pussan

    Nu var det ju så att TS har det jobbigt och söker råd. Men det enda hon får är domare som berättar hur undermålig hon är.
    Om detta är representativt för FL så är det mer än bedrövligt

  • Anonym (Mnbvc)
    Pussan skrev 2015-12-01 23:18:34 följande:

    Nu var det ju så att TS har det jobbigt och söker råd. Men det enda hon får är domare som berättar hur undermålig hon är.

    Om detta är representativt för FL så är det mer än bedrövligt


    Du själv har ju inga råd heller vad jag kan se.

    Men ok då TS, jag tycker du ska låta honom själv ta ansvar för vad han gjort. Sitta o spekulera i när man har ägglossning är bara meningslöst, lägg inte skulden på dig själv för det här.
  • Pussan
    Anonym (Mnbvc) skrev 2015-12-02 12:17:59 följande:
    Du själv har ju inga råd heller vad jag kan se.

    Men ok då TS, jag tycker du ska låta honom själv ta ansvar för vad han gjort. Sitta o spekulera i när man har ägglossning är bara meningslöst, lägg inte skulden på dig själv för det här.
    Nej jag hade inget råd att ge men jag skrev inte heller
    ¨Vet inte vem som är galnast hon eller du som behåller han ¨, vilket du ¨skriver under på¨
    Det var väl till stor hjälp?
    Men TS, vad jag förstår verkar det ju inte troligt att din kille är far till barnet? I bästa fall har ni kanske inget problem
  • Anonym (vem)
    Pussan skrev 2015-12-02 22:41:31 följande:
    Nej jag hade inget råd att ge men jag skrev inte heller
    ¨Vet inte vem som är galnast hon eller du som behåller han ¨, vilket du ¨skriver under på¨
    Det var väl till stor hjälp?
    Men TS, vad jag förstår verkar det ju inte troligt att din kille är far till barnet? I bästa fall har ni kanske inget problem
    Nä du tyckte bara att du behövde vara domare åt alla andra som skriver, smacka om att kasta sten i glashus Flört TS har redan fått det bästa råd hon kan få, att göra sig av med idioten så försvinner hennes problem med honom
  • Pussan
    Anonym (vem) skrev 2015-12-04 09:17:57 följande:
    Nä du tyckte bara att du behövde vara domare åt alla andra som skriver, smacka om att kasta sten i glashus Flört TS har redan fått det bästa råd hon kan få, att göra sig av med idioten så försvinner hennes problem med honom
    Läs nu TS en gång till.
    Hon har redan bestämt sig för att inte ¨göra sig av med idioten¨ som du så finkänsligt uttrycker det.
    ¨vi har tagit oss igenom otroheten¨ står det i första inlägget.
    Så det är alltså redan klart. Problemet är hur hon ska hantera att en annan tjej eventuellt, möjligtvis, är gravid med killen som hon och han båda tror/trodde var steril. Det är uppenbart att TS vill ha en framtid med sin kille. Det är hennes val, känns det rätt för de båda så är det väl rätt.
  • Cl4udio

    alltså den andra hade sex med 2 olika killar under samma natt? var det dubbelmacka eller en i taget?

Svar på tråden Galen