• Majasstina

    Styvpappa klappar min dotter i rumpan

    Hej .

    Precis som rubriken lyder så klappar/ daskar min dotters styvpappa henne i rumpan .

    Spelar nog ingen roll vilken ålder hon är i men hon är 20 år. Hon har känt det obekvämt vid tillfället men inget sagt till mej förens jag hörde att styvpappan , min kille då "daskade " till henne. (Inte smisk )

    Har inget sagt till min kille än , ville höra lite åsikter från er först ,

    Är detta ok i era öron ?

  • Svar på tråden Styvpappa klappar min dotter i rumpan
  • gammelget
    Lord Hans skrev 2015-12-01 21:29:11 följande:
    Icke, hon vill bli påspänd av gubben. Sluta gör skillnad på kön, ett stjärtdask är ett stjärtdask oberoende om man är kvinna eller man. Dottern är 20år ingen bebis.
    Jag är inte feminist, så jag tar mig rätten att göra skillnad på kön. Unga tjejer kan hålla på så för att testa om de är attraktiva eller ej, det betyder inte att de vill bli påsatta av den de testar på. Jag tror de flesta av oss äldre män har upplevt detta ibland. Någon tonårstjej som tittar en djupt i ögonen och slickar sig om läpparna eller liknande, och när de märker att man går igång så fnissar de. Det betyder inte att de vill smaka gubbkuk, det är bara en lek de kör.

    20 år är ingen bebis, men det finns gott om 20åriga tjejer som är som 15 mentalt och 15 är fan inte gammalt.
  • Lord Hans
    Gunilla1957 skrev 2015-12-01 21:48:45 följande:
    Dina inlägg är ju helt urspårade på sistone.
    Ja, jag har varit ovanligt vass den senaste tiden.
  • Lord Hans
    gammelget skrev 2015-12-01 22:08:49 följande:
    Jag är inte feminist, så jag tar mig rätten att göra skillnad på kön. Unga tjejer kan hålla på så för att testa om de är attraktiva eller ej, det betyder inte att de vill bli påsatta av den de testar på. Jag tror de flesta av oss äldre män har upplevt detta ibland. Någon tonårstjej som tittar en djupt i ögonen och slickar sig om läpparna eller liknande, och när de märker att man går igång så fnissar de. Det betyder inte att de vill smaka gubbkuk, det är bara en lek de kör.

    20 år är ingen bebis, men det finns gott om 20åriga tjejer som är som 15 mentalt och 15 är fan inte gammalt.
    Haha;P
    Är du säker på att det inte är så att du inte fått fingret på avtryckaren?{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Lord Hans
    Nymphaea skrev 2015-12-01 21:45:29 följande:
    Är du dottern? Eftersom du vet precis hur hon tänker menar jag.
    Jag kanske är gubben?
  • Nymphaea
    Lord Hans skrev 2015-12-01 22:46:52 följande:
    Jag kanske är gubben?
    Jag måste missat att gubben var tankeläsare.
  • Lord Hans
    Nymphaea skrev 2015-12-01 22:54:56 följande:
    Jag måste missat att gubben var tankeläsare.
    Flickebarnet kanske berättade åt gubben vad hon ville? En 20årig rebell berättar nog inte allt hon håller på med till mamsen.
  • Nymphaea

    Jag förstår att det ligger i linje med dina önskningar i alla fall.

  • gammelget
    Lord Hans skrev 2015-12-01 22:45:41 följande:
    Haha;P
    Är du säker på att det inte är så att du inte fått fingret på avtryckaren?{#emotions_dlg.djavulsk}
    Ja, jag är tämligen övertygad om att en söt tonårstjej eller snygg tjej i de tidiga 20 inte vill ligga med en fetlagd, kortväxt ful liten gubbe som ser ut att vara 45. Så jag tar givetvis inte dylika ""inviter"" på allvar.
  • Zombie von Rymmen

    Jag röstar på att det är tafsande


    jagärjagvemärdu skrev 2015-12-01 01:08:37 följande:

    Behöver inte betyda något utan kanske bara är jargongen han har. Har min styvpappa också gjort (är 21) och tycker inte det är något konstigt. Å andra sidan är vi en öppen familj, har öppen dörr när vi är på toaletten och familjemedlemmar går fram och tillbaka. Idag satte jag två glas på brösten utanpå kläderna och dansade runt samtidigt som min syster (30 år) satte en plastpåse på fiffin och gjorde helikoptern och dansade runt, sen satte jag glasen på min styvpappas rumpa. Detta låter helt sjukt men är normalt för oss :)

    MEN om din dotter känner obehag bör det absolut avslutas, menade bara att det kan finnas en förklaring till hans beteende.


    Hahaha, helt fantastiskt!
  • Elin006

    Min mammas sambo gjorde likadant med mig och det är inte alls okej! 


    Dom är inte tillsammans längre idag och det visade sig i slutet att han var ett perverst äckel. 


    Han är intresserad av din dotter om han gör så. Punkt slut

  • MASolokvist

    Klart det kan upplevas som "flirtigt" för en utomstående, daskandet på röven. Andra människors interna kodspråk kan bara de tolka. Om TS tycker det är surt att hon inte förstår koden mellan sin snubbe och vuxna dotter (alternativt är sur för att hon inte får vara med och leka), då är det kanske dags att sära läpparna och ta ett snack.

    Sen snälla ni, sluta säga "i rumpan". Det heter "på". I rumpan är nåt annat det!

  • Elin006
    MASolokvist skrev 2015-12-02 11:00:31 följande:

    Klart det kan upplevas som "flirtigt" för en utomstående, daskandet på röven. Andra människors interna kodspråk kan bara de tolka. Om TS tycker det är surt att hon inte förstår koden mellan sin snubbe och vuxna dotter (alternativt är sur för att hon inte får vara med och leka), då är det kanske dags att sära läpparna och ta ett snack.

    Sen snälla ni, sluta säga "i rumpan". Det heter "på". I rumpan är nåt annat det!


    HAHA i rumpan.. Tänkte jag inte på
  • london
    HenryIronstead skrev 2015-12-01 21:44:04 följande:
    Tycker inte det är något konstigt. Här smiskar vi varandra på rumpan lite lätt för flera olika orsaker. Det kan vara "bra gjort gumman" eller "skynda på nu" eller "haha din busa!" bakom smiskslaget. Naturligtvis är det bara löst och ska inte framkalla någon smärta alls.
    Jamen precis såhär.
    Det beror väl på HUR det daskas.

    Det händer att jag daskar kompisar, syrran och mamma i baken men jag vill inte ligga med dom. Jag daskar maken i baken emellanåt också men det är liksom ingen parningsdans och ett försök att få honom att ligga med mig.

    Sedan är det ju så att om man känner obehag så är det såklart något som ska upphöra. Men att din kille är ett pervo går liksom inte att utläsa av enbart trådstarten, som många vill försöka få det till.
  • fkh
    Majasstina skrev 2015-11-30 16:39:47 följande:

    Min dotter tycker det känns konstigt och även obekvämt .

    Jag själv tycker det är äckligt . Men anser oxå att det är väl nåt som killen ska fatta själv att man inte kan göra så ?

    I mina ögon blir det nåt form av sexuellt då hon är så pass gammal .

    Han smäller ju mej oxå i rumpan !!


    Hur kan du inte ha tagit upp det med honom redan? Varför skulle det vara av större vikt vad folk tycker på fl än din egen dotter som får utstå trakasserierna? Luktar troll här
  • Lavish

    Nej, det är såklart verkligen inte alls okej. Din snubbe är en äckelgubbe som vill tafsa på din dotter.

    Din dotter är visserligen vuxen, det hade varit ännu värre om hon varit en tonåring som bodde hos er. Men det är ändå jävligt synd om henne här för hon sätts ju en skitjobbig sits av att han är din man och att då göra en scen och försvara sig riskerar hennes relation med dig. 

    Usch vilken äcklig gubbe du har, sorry. 

  • Nymphaea
    MASolokvist skrev 2015-12-02 11:00:31 följande:

    Klart det kan upplevas som "flirtigt" för en utomstående, daskandet på röven. Andra människors interna kodspråk kan bara de tolka. Om TS tycker det är surt att hon inte förstår koden mellan sin snubbe och vuxna dotter (alternativt är sur för att hon inte får vara med och leka), då är det kanske dags att sära läpparna och ta ett snack.

    Sen snälla ni, sluta säga "i rumpan". Det heter "på". I rumpan är nåt annat det!


    Nu tyckte ju dottern det kändes konstigt och obekvämt och inget annat.

    Men det är ju klart att man kan göra en väldigt vid tolkning av det och få det till "internt kodspråk" mellan dem Obestämd

    Sedan får ju TS visst "vara med och leka" då sambon daskar till henne på samma sätt. (Tycker personligen det är lätt fascinerande vad vissa väljer att stå ut med för att vara i ett förhållande...)
  • jeolpeol

    Jag tycker din sambo låter obehaglig ja.

    Och jag kanske är överdrivet pryd men jag tycker att man INTE tafsar på folks rumpor, bröst och könsorgan om man inte har den sortens relation där båda är okej att man rör varandra sexuellt... Och styvdotter-styvpappa-relation är inte en sån relation där sex borde förekomma.

Svar på tråden Styvpappa klappar min dotter i rumpan