• Anonym (Svarar)

    En till som vill testa sin mediala förmåga

    Ställ en fråga. Jag svarar i mån av tid :)

  • Svar på tråden En till som vill testa sin mediala förmåga
  • Anonym (Tell me)

    När kommer jag gifta mig? Har jag kontakt med personen idag? Ser du några barn? Killen jag är så hopplöst förälskad i, kommer han någonsin komma tillbaka? Händer det något mellan oss då? Sen vill jag veta allt du ser om mig.

  • Anonym (smilla)

    Vad tycker killen jag är förälskad i om mig? Finns det något jag kan göra för att charma honom? Och vad i så fall?

  • Anonym (sara)

    Jag har haft en tuff period i kärlekslivet och undrar vad som väntar runt hörnet. Kommer jag någonsin att prata med mitt ex igen eller va det sista gången jag hörde hans röst? Kommer jag finna kärlek och bli lycklig i en relation? När och hur ska jag finna rätt man?

  • Ailynea

    Hej,

    Jag har en komplicerad relation till min mamma och hennes man och hon har nyligen drabbats av akut sjukdom och överlevt. Lögner och ekonomi är centrala teman i varför relationen smärtar.

    Hur länge tror du min mamma kommer leva kvar då hon är sjuk?

    Kommer min mamma och hennes man lyckas få ett eget boende och en god ekonomi igen?

    Hur mycket energi bör jag lägga på att vårda relationen eller ska jag ge upp och försöka släppa taget efter alla besvikelser?

    Hur kommer jag bäst över mina återkommande besvär med depression?

    Jag önskar jag kunde känna hon åter igen är min mamma och stöd för mig men jag befarar den tiden är förbi och jag står ensam.

  • Anonym (Tanja)

    Hur, när och var träffar jag min nästa pojkvän? Hur är han och hur ser han ut?

  • Anonym (Hej)

    Hej, kommer min depression och osäkerhet att släppa?

Svar på tråden En till som vill testa sin mediala förmåga