Inlägg från: Sereht |Visa alla inlägg
  • Sereht

    BF 2016 Östersund

    Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?

    Själv ska jag ha i april :)

  • Svar på tråden BF 2016 Östersund
  • Sereht

    Ok, jag bor i Valla :) Jag har inga barn så det här blir mitt första. Har du barn? Hur gammal är du?

  • Sereht
    Första veckorna t.o.m v.15-16 någon gång så mådde jag verkligen jättedåligt. Illamående och yrsel hela tiden. Yrseln har jag fortfarande kvar men inte lika jobbigt nu som i början. Nu mår jag däremot rätt bra och äter som vanligt(iofs gjorde det inget att jag inte kunde äta första veckorna :P) 

    Jag är 28 :) Vilken vecka är du i?
  • Sereht

    Nä, jag hoppas för din skull också att det går över fort. Man kan ju typ inte glädjas över graviditeten när man mår så dåligt :/ 

    Jag ska få en liten flicka som det ser ut :) Har du några önskemål på vad det ska bli för kön? Gick din första förlossning bra? Jag börjar bli lite nervös över att hon faktiskt ska ut ocksåTungan ute

  • Sereht

    Åh vad roligt! Grattis också! Jag känner ingen som är med barn just nu så roligt att prata lite med några som är det :) Roligt ändå att dom är nära i ålder. 

    Jag antar att båda ni är i förhållanden?

  • Sereht

    Jomen precis så blir det ju:) Blir säkert hur bra som helst det där :) Hoppas du på tjej eller kille?

    Jag är faktiskt ensam och har varit det sen starten så det suger ju men jag har gett mig fan på att jag ska klara det :) Men man saknar ju att ha någon att dela det med men iofs så kan jag ju göra precis på det sätt jag vill om man ska se det "positiva" i det :P

    Gud vad skönt att någon har haft en bra förlossning. Körde du med något smärtstillande? Är tveksam till vad jag ska göra, hade helst velat prova helt utan men lär ju fega ur hehe

  • Sereht

    För mig spelade det ingen roll heller, jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle bli gravid så det kom som en positiv chock kan man säga. Däremot kan jag tycka att det är lättare att hitta namn till flickor :)

    Jo, det är väl det. Har nog en mamma och några syskon som mer än gärna sitter barnvakt och sånt kan jag tänka mig :)

    Det är många som pratar bra om epiduralen, men jag är lite skeptisk :P Hur lång tid tar det innan man återfår känseln och kan stå och gå som vanligt efter den?

    Vart går du mvc förresten? 

  • Sereht

    Jaha där ser man :P Jag tycker det är svårt med namn överhuvudtaget så den här lilla ska vara glad om den får sig ett :)

    Ok, jag har typ ingen känsel på huden i benen redan då jag opererade ryggen tidigare i år. Därför det känns lite sådär att dom ska ta spruta där bak också :/

    Jaha, då går vi på samma då :D Ja, precis jag har precis flyttat till valla :)

  • Sereht
    Villhaenbebbe skrev 2015-12-14 09:18:11 följande:

    Ah men då förstår jag att du tvekar! Jag tror dock absolut man kan klara det utan bedövning, kvinnor har ju gjort det i urminnes tider! :)

    Åh kul! Vem går du hos? Jag har Linda, hade det förra graviditeten också :) trivs jättebra med henne!


    Jo precis, så tänker jag också

    Jag har gått i lillsjön hittills så har inte hunnit träffa någon där än, bara pratat i telefon Ska dit i januari när jag är i v.25 så jag får se då. Hoppas jag får någon snäll bara hehe.

    Jobbar du i vanliga fall, eller förresten du kanske är mamma ledig kom jag på:-P
Svar på tråden BF 2016 Östersund