• Anonym (Är jag homo?)

    Suger kuk och och blir knullad allt mer ofta...

    Hej! Är en kille som bara kollar bögporr och ha sex med killar. Älskar det helt enkelt! Har till och med köpt en stor dildo också. Tänder inte lika mycket på tjejsex längre, men jag blir fortfarande kär i tjejer. Vad är jag?

    Uppskattar svar!

  • Svar på tråden Suger kuk och och blir knullad allt mer ofta...
  • Venenum

    Frisexuell? 
    Det är väl bara att gilla läget - endera dagen upptäcker du att du både är kär i och tänder på någon - man eller kvinna spelar ju mindre roll så länge det är en person som gör dig lycklig :)


    >> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv
  • Anonym (Mr Prefect)

    Är själv gift med en kvinna som jag älskar.. Har fantastisk sex med henne och tänder även på killsex. Som tur är tänder hon också på det så win-win ;)

  • Anonym (R)

    Du är bi-sexuell,och vad spelar det för roll njut med den du har sex med,och vill umgås med.

  • Anonym (R)

    Du är bi-sexuell,och vad spelar det för roll njut med den du har sex med,och vill umgås med.

  • Anonym (R)

    Du är bi-sexuell,och vad spelar det för roll njut med den du har sex med,och vill umgås med.

  • Anonym (AB)

    Behagligt balanserad diskussion. Drömmer själv om att får träffa och kanske ha sex med en transa, men har inte hittat något forum för sådana kontakter.

  • är skönt

    Jag hade en riktigt skön kill träff i går det var både oralt o analt;) är lycklig i dag för det.


    Lack o läder sex
  • Cl4udio
    är skönt skrev 2016-01-31 09:55:34 följande:

    Jag hade en riktigt skön kill träff i går det var både oralt o analt;) är lycklig i dag för det.


    Lack o läder sex
    är du öppet med det eller är du gift/offentligt straight o gör det i smyg?
  • Anonym (nice!)
    är skönt skrev 2016-01-31 09:55:34 följande:
    Jag hade en riktigt skön kill träff i går det var både oralt o analt;) är lycklig i dag för det.
    Lät härligt. Var det du som tog emot eller satte du på?
  • Anonym (läkaren)

    Jag fantiserar om att dejta en man. Aldrig gjort det förut. Kanske mer som vän/älskare. Har tydligen killtycke, de flesta som klickat ja på Badoo är killar.

  • Anonym (varför?)
    är skönt skrev 2016-02-01 16:04:38 följande:

    Både satt på och blev på satt;)


    kom han in i dig?
  • Skorpionguy_82

    Svaret vet bara du.

    Att tända och att bli förälskad är stor skillnad.
    Jag är på samma sätt mer att jag tänder på tjejer men förälskar mig mer i killar,
    Skulle absolut kunna leva polygami med tjej och kille samtidigt då jag blir förälskad i en personlighet.
    Det som du skriver låter mer som att du kommer igång på bögporr mer än att du ser kälek i så tror mer att du är åt hetro hållet!

Svar på tråden Suger kuk och och blir knullad allt mer ofta...