Inlägg från: Jennska |Visa alla inlägg
  • Jennska

    BF september 2016

    Jag verkar också ha bf i början av september. Inte helt säker ännu dock :) hittar inte till den andra septembertråden,så jag testar väl här då ;)

  • Jennska

    Plussade på julafton här :) ska också ta ett nytt test nästa vecka tänkte jag, men veckoindikator :) försökt sen aug. Tog då ut min kopparspiral och efter det har min cykel varit förkortad. Känts som att mensen varit en vecka för tidig varje gång så nu beräknade jag utifrån 21 dagar. Förra mensen var i månadsskiftet nov / dec. Så vilken vecka kan jag vara i? :)

  • Jennska

    Ser ut som att jag nog får hoppa av den här tråden.. började blöda igår och har fortsatt idag. Ökar inte dock,men är färskt. Ungefär i mängd som vanlig mens och gör inte ont. Gravsymptom känns som att de avtar. Brösten ömmar inte längre och jag är inte längre yr på samma sätt som innan. Usch..känns så ledsamt!

  • Jennska
    Fröken R skrev 2016-01-01 19:21:54 följande:

    Åh, känner med dig! Samma sak hände mig i november. Det är verkligen ledsamt :( Vi får hoppas att det går vägen för oss båda väldigt snart!


    Första gången detta händer för mig.. varit gravid bara en gång innan och då gick det vägen. Inga konstigheter alls och slapp tom illamående. Har tid bokad hos bm den 18e. Då var även vul inbokat för att fastställa vecka. Enligt bm ska jag tydligen ha haft en mellanblödning den 2 dec då jag trott att jag hade min senaste mens. Den blödningen varade i 1,5 dygn. Jag har alltså plussat efter det.
  • Jennska
    Fröken R skrev 2016-01-01 19:39:20 följande:

    Första missfallet för mig med. Var gravid för många, många år sen. Slutade då i en planerad abort, vilket tyvärr var nödvändigt då. Bra att du går till bm så att de får kolla, kanske är du fortfarande gravid och allt är som det ska? Man kan ju blöda utan att det är ngn fara. Hoppas! Kram till dig!


    Ja besöket hos bm är inskrivningen och vul fick jag för att kunna fastställa vecka . Jag hoppas ju ändå fortfarande att det är harmlös blödning. Men just nu känns det som att jag har en helt vanlig mens och som att jag drömt att jag är gravid. Fast magen är sjukt svullen och brösten med. Undra när allt går tillbaka till normalt igen?
  • Jennska
    Fröken R skrev 2016-01-01 20:17:48 följande:

    För mig tog det några veckor innan hgc försvann ur kroppen, men grav.symtom försvann tidigare. Lycka till nu, håller tummarna!


    Tack rara du!
  • Jennska

    Jag var kedjesnusare , men trappade ner när jag började känna att jag kanske kan vara gravid. Slutade helt dagen innan jag plussade. Var hemskt första dagarna, men börjar bli lite bättre nu. Är inne på dag 12 som snusfri. Använder inget substitut utan kör all in. Kan ta ett tuggummi när suget är som allra värst. Sambon snusar,men tack å lov lössnus som jag aldrig gillat. ;)

Svar på tråden BF september 2016