• gkllcc

    storlek på bröst killar?

    Japp killar hur viktigt är det med tuttar igentlige

  • Svar på tråden storlek på bröst killar?
  • Kinkyromance

    Jag gillar bröst i rätt proportioner - små smala kvinnor får gärna ha små bröst och större kvinnor får gärna ha större bröst. Sedan är det tyvärr så att andras bröst alltid är intressanta att titta på oavsett hur perfekta bröst kvinnan i ens liv har Cool

  • MrFlex

    Att tjejen har tuttar är så klart önskvärt men hur stora de spelar ingen roll. Alla tuttar är fina på sitt sätt.

    Det är nog viktigare att kvinnan trivs med tuttarna så att jag får se och leka med dem:)

  • Anonym (tycker)
    Kinkyromance skrev 2016-02-18 20:43:25 följande:

    Jag gillar bröst i rätt proportioner - små smala kvinnor får gärna ha små bröst och större kvinnor får gärna ha större bröst. Sedan är det tyvärr så att andras bröst alltid är intressanta att titta på oavsett hur perfekta bröst kvinnan i ens liv har Cool


    Håller med ovanstående talare!

    Dock är bröst tämligen oviktiga för mig.
    En smal tjej kan mycket väl ha så små att man knappt lägger märke till dem. Det är inget jag tänker särskilt på. Tänker bara att hon är en söt attraktiv tjej. 
    På en tjock tjej, ja, där förväntar man sig bröst men de behöver inte nödvändigtvis vara stora. De allra största jättebomberna är dock varken praktiska eller eftersträvansvärda.

    Bröst av alla storlekar och former är förvisso intressanta att skåda (och knåda), men de definierar inte en tjejs attraktionsförmåga, till skillnad mot vad tjejerna själva tycks tro. Skulle önska att de slutade jämföra sig med andra.
  • Smastor

    Storleken skall vara snygg.. Finns stora som små. Snygga är rätt storlek!

  • Anonym (Mannen)

    Spelar ingen roll alls, alla storlekar har sin charm ????

  • Efraim Barkbit

    Alla bröst är vackra och är man förälskad så har deras storlek liten eller ingen betydelse.

    Med det sagt så är bröst med tyngd och påtagligt häng tokigt fint!

  • Anonym (Blover)

    bröst funkar i alla storlekar BARA de GILLAR beröring och sug och är en stark erogen zoon för kvinnan. Bröst som är totalt okänsliga eller t o m helst slipper beröring och sug är det värsta som finns!

  • Sven Erik Johansson
    gkllcc skrev 2015-12-25 21:43:01 följande:

    Japp killar hur viktigt är det med tuttar igentlige


    Det är mindre viktigt än många tror i genomsnitt. Jag faller ju för kvinnan som person och hurdana bröst hon har påverkar inte vem hon innerst inne är nämnvärt och vem hon innerst inne är påverkar inte hennes bröst nämnvärt.

    Men bortsett från detta mycket viktiga: Jag kan tycka att en kvinna med små, stora eller mellanstora bröst är attraktiv. Visst kan jag tycka bröst är sexiga , men hurdana de är är inte så viktigt som många tror-anser åtminstone jag.
  • Anonym (Yr)

    Verkar som många inte tycker det spelar roll, trist tycker jag. Älskar killar som älskar bröst..

  • boomstar
    Anonym (Yr) skrev 2016-02-26 14:11:13 följande:

    Verkar som många inte tycker det spelar roll, trist tycker jag. Älskar killar som älskar bröst..


    Isåfall är jag inte som många. Jag är fullständigt besatt av bröst. Alldeles för besatt...
  • Sven Erik Johansson
    Anonym (Yr) skrev 2016-02-26 14:11:13 följande:

    Verkar som många inte tycker det spelar roll, trist tycker jag. Älskar killar som älskar bröst..


    Bröst är sexiga och kan vara trevligt att ta på och göra det skönt för kvinnan, men det är inte så viktigt med storleken. Det kan vara trevligt med stora, små eller mellanstora. Vad gäller min älskling är det faktiskt hennes ögon och kärleksfulla blick som på något sätt känns sexigast, men visst gillar jag tuttar.

  • Anonym (Yr)
    Sven Erik Johansson skrev 2016-02-26 14:32:27 följande:

    Bröst är sexiga och kan vara trevligt att ta på och göra det skönt för kvinnan, men det är inte så viktigt med storleken. Det kan vara trevligt med stora, små eller mellanstora. Vad gäller min älskling är det faktiskt hennes ögon och kärleksfulla blick som på något sätt känns sexigast, men visst gillar jag tuttar.


    "Trevligt att ta på".. Light the fire.
  • ensampappatill3

    Älskar bröst !


    Men det finns inget facit hur bröst ska vara. Det viktigaste är att de ska vara äkta. Sitter de på en kvinna som fött barn, till exempel, så ska det märkas med naturligt slitage som hängiga och bristningar.
    Kvinnor är fantastiska varelser!

  • Anonym (OST)
    ensampappatill3 skrev 2017-03-17 07:32:43 följande:

    Älskar bröst !


    Men det finns inget facit hur bröst ska vara. Det viktigaste är att de ska vara äkta. Sitter de på en kvinna som fött barn, till exempel, så ska det märkas med naturligt slitage som hängiga och bristningar.
    Kvinnor är fantastiska varelser!


    Verkar som du har små krav.
Svar på tråden storlek på bröst killar?