• Anonym (gymröv)

    Går det att få så här stor putrumpa enbart med hård träning?



    Går det att få en så här stor och putig rumpa enbart av gymträning?

    Kan riktiga kvinnor bli avundsjuka på fiktion när påhittade karaktärer har kroppar som är överlägsna deras egna?

    Det är samtalsämnen som ska avhandlas i denna tråd.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Går det att få så här stor putrumpa enbart med hård träning?
  • Anonym (Män ja)
    Anonym (gymröv) skrev 2016-06-04 19:07:39 följande:
    Fast förstår du vad jag skriver? Kvinnor bryr sig om vad män tycker är sexigt eller attraktivt, och skapar män en fantasikropp förstår kvinnor att den kroppen är ett ideal att kämpa mot.
    Visst bryr sig kvinnor om vad män tycker - men det är väl knappast män som hetsar upp sig över en kvinnlig seriefigur utan småpojkar.

    Och det kvinnor tycker tycker om småpojkar är att det är skönt att slippa torka deras putrumpor när de gjort ner sig.
  • Anonym (gymröv)
    Anonym (Män ja) skrev 2016-06-04 19:40:06 följande:
    Visst bryr sig kvinnor om vad män tycker - men det är väl knappast män som hetsar upp sig över en kvinnlig seriefigur utan småpojkar.

    Och det kvinnor tycker tycker om småpojkar är att det är skönt att slippa torka deras putrumpor när de gjort ner sig.
    Det där är väl ungefär som att påstå att alla män slutar ha sexfantasier när de lämnat tonåren. Vi alla vet att det inte är sant.

    Sedan kan det iofs vara så att äldre män inte har lika hög sexdrift som tonårskillar, för all del. Den minskar ju med åren.
  • Anonym (Män ja)
    Anonym (gymröv) skrev 2016-06-04 19:47:34 följande:
    Det där är väl ungefär som att påstå att alla män slutar ha sexfantasier när de lämnat tonåren. Vi alla vet att det inte är sant.

    Sedan kan det iofs vara så att äldre män inte har lika hög sexdrift som tonårskillar, för all del. Den minskar ju med åren.
    Ja, särskilt snabbt går det om man aldrig får till det utan får nöja sig med färdigförpackade fantasibilder för pojkar.

    Jag menar inget illa, bättre det än inget alls.

    Ha en skön kväll med dina fantasirumporFlört
  • Anonym (gymröv)
    Anonym (Män ja) skrev 2016-06-04 20:03:59 följande:
    Ja, särskilt snabbt går det om man aldrig får till det utan får nöja sig med färdigförpackade fantasibilder för pojkar.

    Jag menar inget illa, bättre det än inget alls.

    Ha en skön kväll med dina fantasirumporFlört
    Så du tror att gifta män aldrig kollar på andra kvinnor? Hur naiv är du?
  • CarinaL26
    Anonym (gymröv) skrev 2016-06-04 20:48:31 följande:

    Så du tror att gifta män aldrig kollar på andra kvinnor? Hur naiv är du?


    Ingen tror att gifta män inte kollar på andra kvinnor. Däremot hör det till ovanligheterna att gifta män tänder på animerade figurer.
  • Anonym (Män ja)
    Anonym (gymröv) skrev 2016-06-04 20:48:31 följande:
    Så du tror att gifta män aldrig kollar på andra kvinnor? Hur naiv är du?
    Jag är gift och man och jag kollar på riktiga kvinnor, självklart gör jag det.

    Men jag delar inte din vurm för andras fantasibilder. Förhoppningsvis kommer du att  förstå varför om några år.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Män ja) skrev 2016-06-04 22:09:41 följande:

    Jag är gift och man och jag kollar på riktiga kvinnor, självklart gör jag det.

    Men jag delar inte din vurm för andras fantasibilder. Förhoppningsvis kommer du att  förstå varför om några år.


    Vad beklämmande det måste vara att aldrig få sätta på en animerad kvinna...
  • Anonym (gymröv)
    CarinaL26 skrev 2016-06-04 21:28:18 följande:
    Ingen tror att gifta män inte kollar på andra kvinnor. Däremot hör det till ovanligheterna att gifta män tänder på animerade figurer.
    Trots att de animerade figurerna skapas för att ha perfekta kroppar. Visst finns det en skuldbeläggning att titta på animerat, men det är ju inte så att de ser fula ut. De är skapade för att vara så vackra som möjligt, klart att man kollar.
    Anonym (Män ja) skrev 2016-06-04 22:09:41 följande:
    Jag är gift och man och jag kollar på riktiga kvinnor, självklart gör jag det.

    Men jag delar inte din vurm för andras fantasibilder. Förhoppningsvis kommer du att  förstå varför om några år.
    Jag tror mer det finns en norm som förbjuder dig att kolla på animerat, eftersom vissa människor vill få det till något skamfyllt. Att kolla på animerat är förknippat med att vara singel, vilket i sin tur är låg status, vilket i sin tur ses ner på i samhället. Denna skuldnorm finns även hos gifta män som egentligen inte borde känna av den.
    Anonym (Wtf) skrev 2016-06-04 23:00:30 följande:
    Vad beklämmande det måste vara att aldrig få sätta på en animerad kvinna...
    Det handlar ju inte om det. Det handlar om ögongodis. Du sätter in på porrbruden du ser på datorskärmen heller, eller tjejen som går i superkorta shorts på gatan. Däremot triggar alla dina fantasier ... om du har några.

  • Anonym (Wtf)
    Anonym (gymröv) skrev 2016-06-05 08:57:42 följande:

    Trots att de animerade figurerna skapas för att ha perfekta kroppar. Visst finns det en skuldbeläggning att titta på animerat, men det är ju inte så att de ser fula ut. De är skapade för att vara så vackra som möjligt, klart att man kollar.Jag tror mer det finns en norm som förbjuder dig att kolla på animerat, eftersom vissa människor vill få det till något skamfyllt. Att kolla på animerat är förknippat med att vara singel, vilket i sin tur är låg status, vilket i sin tur ses ner på i samhället. Denna skuldnorm finns även hos gifta män som egentligen inte borde känna av den.Det handlar ju inte om det. Det handlar om ögongodis. Du sätter in på porrbruden du ser på datorskärmen heller, eller tjejen som går i superkorta shorts på gatan. Däremot triggar alla dina fantasier ... om du har några.


    Finns bara ett ord: PATETISKT.
  • Anonym (Män ja)
    Anonym (Wtf) skrev 2016-06-04 23:00:30 följande:
    Vad beklämmande det måste vara att aldrig få sätta på en animerad kvinna...
    Cool

    Beror på vad man jämför med, tänk så beklämmande att bara få sätta på animerade kvinnor - och än mer beklämmande att tro att andra vill hålla takten efter småpojkslekar.

    Världens "Lille Birgrar" är inte avundsvärda utan ömkansvärda.
Svar på tråden Går det att få så här stor putrumpa enbart med hård träning?