Inlägg från: Anonym (Anr-tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anr-tjej)

    Finns det killar som skulle vilja amma på en tjejs bröst?

    Vuxenamning är bland det bästa jag vet! Heeeelt underbart. Tyvärr är inte sambon intresserad av det (han rör knappt mina bröst alls faktiskt...) så det är ett vilande intresse nu kan man säga....

    Dock har jag aldrig haft mjölk så jag har bara utövat torramning.

  • Anonym (Anr-tjej)
    Anonym (Bröstsugen) skrev 2016-01-08 09:48:58 följande:

    Beklagar! Varför har du inte mjölk då?


    Har inga egna barn och att då få igång mjölkproduktionen verkar vara väldigt svårt... jag har gjort några försök tidigare men inte lyckats... än ;) närå, men drömmen är ju onekligen att få amma någon när jag har mjölk att ge... :)
  • Anonym (Anr-tjej)
    Anonym (gbg man) skrev 2016-01-08 09:49:47 följande:

    Hade varit kul att få suga på bröst och amma


    Mm det är supermysigt :)
  • Anonym (Anr-tjej)
    Anonym (Bröstsugen) skrev 2016-01-08 10:02:48 följande:

    Nice! Det lär väl dock inte ske med tanke på att din partner inte vill, eller?


    Nej, så länge jag är tillsammans med honom så lär det inte bli nåt tyvärr :(
  • Anonym (Anr-tjej)
    Anonym (Bröstsugen) skrev 2016-01-08 10:04:05 följande:

    Brukar man tänka att det är en liten bebis man ammar, eller hur går det till?


    Nej så tänker jag inte alls. För mig är det väldigt viktigt att känna att det är just en vuxen som ammar en vuxen.

    Det finns såklart människor som vill leka barn/förälder, ibland med blöjor och sånt, men det är inget för mig.
  • Anonym (Anr-tjej)
    Anonym (ANR) skrev 2016-01-08 15:54:15 följande:

    Men det ligger ändå en del moderlig omvårdnad i begreppet ANR adult nursering relation. Där mannen blir ammad och omhändertagen även om han sedan knullar kvinnan utan inslag av ageplay.


    Absolut finns det det. Det är en närhet, ett omhändertagandr och en väldigt speciell känsla som jag inte kan förkara. Men jag känner nog ändå inte att det är mitt "barn" som ammar. Eller, jag har intr gjort det hittills iaf :)
  • Anonym (Anr-tjej)
    Anonym (superman) skrev 2016-01-08 17:03:15 följande:

    Hål enbart käften ditt korkade slödder!

    En sån här pervers diskussion ska man inte tillåta. Så brutalt sjukt och äckligt.

    Man skulle önska att man visste vilka idioter som skriver anonymt här så att allmänhetens vrede kunde drabba dem.


    Bryr mig inte nämnvärt mkt om ditt inlägg, mer än att jag undrar varför du enbart riktar din ilska mot mig.
Svar på tråden Finns det killar som skulle vilja amma på en tjejs bröst?