• Anonym (Killefråndalarna)

    Tjej ljuger om avsugningar.

    Tjena! 

    Har börjat misstänka att min tjej ljuger så behöver er hjälp. Vissa kanske tycker att detta är löjligt men för mig är de en stor sak, avsugningar är det jag tänder på mest och tycker är skönast.  

    Iaf, så i början när jag träffade min tjej så sög hon rätt ofta. Sen när vi vart tillsammans så minskade det ordentligt. Hon berättade att hon vill göra det men kan inte pga sitt käk problem, det gör ont när hon öppnar munnen för mycket. Men hon ska operera sig om 1-2år, och har sagt att hon kommer kunna göra det oftare efter det. Så jag accepterade det, och nöjde mig med att hon gjorde det ibland. Även fast jag slickade henne varje dag. 

    Men nu har det bara minskat mer och mer, och nu har hon inte gjort det på länge. Och när man snackar med henne så har hon olika teorier varje gång.. Ibland säger hon att hon gillar det men kan inte pga sin käk. Medan andra stunden gillar hon inte det pga försatsen eller nått annat. Ena sekunden säger hon att hon kommer göra det mer i framtiden, medans andra sekunden säger hon att hon inte gillar det.. Så hur ska jag vet vad som stämmer? Hon har olika teorier varje gång... 

    1-2 år är en rätt lång tid för att vänta och se om det stämmer.. Har börjat misstänka att hon inte kommer göra de oftare då som hon sagt.. Vet inte om jag kommer kunna leva resten av mitt liv utan oralsex.. Och otrogen skulle jag aldrig kunna vara. 

    Vårt förhållande har brister på andra punkter med. Så har faktiskt börjat tröttna, men älskar henne så vill helst inte göra slut. Vad skulle ni göra i denna situation? Vi har vart tillsammans i 6 månader.

  • Svar på tråden Tjej ljuger om avsugningar.
  • Anonym (Man)

    Sluta tjata på henne om det. Du låter för övrigt väldigt egoistisk och ytlig.

  • Anonym (Mia)

    Vill hon inte,så vill hon inte!! Thats it!! Låt henne va.

  • Anonym (Väx upp)

    Omg. Du sitter och surar för att din tjej inte vill suga din kuk?! Väx upp barnrumpa. Och varför i hela friden vill du att hon ska "ställa upp" på något hon uppenbarligen inte vill göra?!

  • Man 78

    Är ni inte väldigt hårda mot TS nu?
    Han älskar ju henne säger han, men vill ha oralsex.
    Men kan faktiskt prata om saker i ett förhållande och komma fram till en lösning. Det har nämligen jag gjort och vårt sexliv blev mer spännande och innehållsrikt. 
    Sen kan jag ju tycka att 6 månaders förhållande inte var så väldigt länge, kom igen med ångest över att göra slut när ni har barn osv. 
    Men prata med varandra är ju det tråkiga men enklaste svaret. Ställ henne mot väggen, vad är egentligen problemet, är det så att hon inte gillar att suga så är det så. Då måste du ställa dig frågan om du kan vara tillsammans med henne ändå eller inte.

  • Asirna

    Hon kanske inte bara gillar att suga av killar, är inte ALLA tjejer som gillar det, vissa tycker tom. det är äckligt.

  • 100kgpappa

    Troligen så gillar hon det inte, och om det nu är det som du gillar mest (är likadan själv), så får du fundera på om du vill ha ett förhållande där du konstant är missnöjd med sexlivet.

    Bättre att avsluta nu än om 5 år när det kanske är barn inblandat också.

  • Anonym (Anna)

    Det är inte du som smakar illa då? Mitt ex gjorde det, var såå vidrigt så ville inte heller suga..

  • Anonym (Sköter du hygienen?)

    Hur ofta duschar du? Jag älskar att suga men om kuken luktar äckligt eller sperman smakar konstigt så uäck!
    Fråga henne om det är nått sånt det gäller för det går ju att göra nått åt.

    En man som äter mycket frukt och grönsaker får en mycket godare smak, den blir liksom söt. *tips från coachen :)

  • Anonym (Löpkatt)

    Om ni bara varit ihop i 6 månader och det redan är saker i förhållandet som inte stämmer, så kanske det är bäst att avsluta.

    Tjejer som inte vill suga kuk är helt normala. Likaså tjejer som vill. Man har olika behov helt enkelt. Ibland har man behov av olika saker vid olika tider. Jag har tex inget behov av jordgubbar mitt i vintern.

Svar på tråden Tjej ljuger om avsugningar.