Inlägg från: Ingrediensen |Visa alla inlägg
  • Ingrediensen

    Återhämtning efter planerat ks

    UK Jennie skrev 2016-01-28 18:00:22 följande:

    Jag fodde genom elektivt snitt for 3.5 ar sedan. Aterhamtningen var snabb och jag behovde aldrig varktabletterna jag fick med mig hem. Stannade 2 natter pa sjukhuset, sedan hem. Darhemma var jag som vanligt, sprang upp och ner i trappan osv, men jag forsokte att inte boja mig ned till golvet samt inte gora situps nar jag reste mig fran sangen (alltsa rulla till sidan istallet). Det jobbigaste var att inte fa kora bil pa 6 veckor, samt inte kunna trana som vanligt, men jag kom anda igang med pilates, spinning och simning snabbt. Joggade forst 2.5 manader senare och lyfta vikter tog annu langre - minns inte riktigt nar. Jag ar inte riktigt lika smal som innan men ar i god form, och nojd med magen/arret. Hade absolut kunnat vara lika smal som innan men efter att ha fatt barn sa andrades min installning till kroppen; nu nar jag forstatt att jag kan gora nagot sa vackert sa tycker jag mer om mig sjalv och min kropp, och tillater mig att vara mindre nojjig over vad jag ater/hur mycket jag tranar. Lycka till!


    Fick du direktiv om att inte köra bil?!
    Har gjort två snitt och aldrig väntat med bilkörningen, varför skulle man göra det?
Svar på tråden Återhämtning efter planerat ks