• Anonym (damn)

    Eskort, träffar gifta män - fråga vad ni vill

    Jäklar. 5000 kr? Dubbla standardpriset. Varför har du kommit fram till just det priset?

  • Anonym (damn)
    Anonym (hmm) skrev 2016-02-08 15:05:05 följande:
    Män med respekt träffar inte horor öht!!!! Det är bara fullkomliga idioter som gör det och det kommer en dag när DU kommer råka illa ut om du inte mognar och slutar med detta snarast.
    Haha och hur mycket erfarenhet har du för att kunna uttrycka dig så säkert?
  • Anonym (damn)
    taquine skrev 2016-02-07 23:55:35 följande:

    Stackare där 

    Har en dotter som börjar närma sig  dig i ålder och tack gud har hon både klass, stil och smak samt pengar att hon inte behöver bresa upp sig för gubbslem.. 

    Hoppas du får den hjälp du behöver så småningom 

    Kram på dig 


    Stackare där. Hoppas ditt barn växer upp mindre förminskande och elak mot andra människor än sin mamma. Hoppas går ju.

    Hoppas du får den hjälp du behöver så småningom <3
  • Anonym (damn)
    Anonym (Ung tjej) skrev 2016-02-08 18:57:13 följande:
    Varför sätta ett lågt pris när kunder vill betala mer?
    Sant men när du först satte priset visste du ju inte vad män var villiga att betala för just dig. De allra flesta friska, normala tjejer som gör detta frivilligt tar 2500 kr för en timme. Så hur kom du fram tills just 5000? När jag researchade satte jag priset efter vad standardpriset var för min "typ" liksom. Såg kanske tre stycken tjejer som tog dina priser.

    Och kan du berätta om hur din första gång var, inte just de sexuella detaljerna utan bara helheten och hur det kändes?
  • Anonym (damn)

    Har du någonsin åkt på semester med någon kund? Jag har fått förfrågningar om det men känner mig tveksam.. Har du gjort det får du gärna berätta hur du lagt upp det.

  • Anonym (damn)
    Zarch skrev 2016-02-08 21:21:10 följande:

    Blir orolig när man inte är ett dugg kritisk till sin egna livssituation, det bådar illa (oavsett vad man pysslar med o yrkesgenre). Har du inget förakt för "torskarna"? Något måste du dela med dig, skippa Mary Poppins-stilen för den går man inte på.


    Vadå, så ts måste erkänna att hon egentligen mår dåligt på något sätt för att det stämmer med dina fördomar och om hon inte gör det så måste hon vara en lögnare?

    Det känns ju som en bra strategi "erkänn att mina fördomar har rätt annars ljuger du".
  • Anonym (damn)
    Zarch skrev 2016-02-08 22:05:30 följande:
    Är du helt naiv eller? Jag skrev oavsett yrkesgenre, känner läkare som pustar över jobbet ibland så var inne på det spåret. Men illusionen om den lyckliga horan bör visst upprätthållas till varje pris?
    Precis. Illusionen. Säger allt om vad du egentligen tycker och att du bara vill få dina fördomar bekräftade.
  • Anonym (damn)
    Anonym (Typ) skrev 2016-02-08 22:18:18 följande:

    Jag undrar vilken av dess typer du är:

    1. Flåsande fet gubbe i 50-årsåldern som sitter hemma och drar i struten över att låtas vara en 22-årig eskort
    2. 17-årig, finnig tonårsnörd som sitter hemma och drar i struten över att låtsas vara en 22-årig eskort
    3. 22-årig ful, tjock tjej med 50 shades komplex, men som aldrig får mågot annat än desperata tokpackade drägg kl 03 på krogen som gillar att drömma sig bort anonymt på nätet

    Så, vilken av dessa är du?


    Haha här har vi en till "erkänn mina fördomar annars ljuger du bara". Solig
  • Anonym (damn)
    SmalaSara skrev 2016-02-09 15:21:48 följande:
    Jag tänkte lägga mig i lite. För att förklara skillnaden för dig;

    När man säljer sin kropp, säljer man något som är en intim del av sin personlighet, sin sexualitet. Den finns en föreställning om att om människor är lika mkt värda, så ska sex vara ömsesidigt: något man gör för att man verkligen vill. När man så säljer sex, så visar man att man har ett lägre värde; eller köparen visar att hen ser på personen, inte som en människa värd lika mkt som hen själv. Det är alltså en nedervärdering.

    On du jämför med frisören så är det inte så att handlingen "klippa en annan människa" är en intim del av personligheten, ej heller något man gör gratis, ömsesidigt med någon man är attraherad av. För att man vill och njuter av det. Samma med flera andra yrken.

    Däri ligger skillnaden.

    Du kan ju inte dömma ut alla andras handlingar efter din egna privata syn på sex. Tycker man som du att sex är en "intim del av sin personlighet" lämpar det sig förmodligen inte att jobba som eskort. Det du inte verkar förstå är att alla människor på den här planeten inte ser det så. Sex för mig är bara en kul njutningsfull grej. Inte heller säljer jag min kropp som du så förminskande vill uttrycka det. Jag säljer sexuella tjänster.


    Den enda här i tråden som värderar människor lägre för att de säljer sex är du och dina likar. Finns få saker jag hatar mer än människor som dig som vill klappa mig på huvudet, totalt förminska mina upplevelser och åsikter och bestämma hur det "egentligen" är. 


    Anonym (gubbjävel) skrev 2016-02-09 17:18:45 följande:

    Hur känns det att blåsa gubbar på pengar? Jag vet att de får ut något av grejen med, men jag gissar att det kostar dem rejält.

    När du sedan shoppar upp vad gubben gett dig hur känns det då att tänka på saker som: "ja de här stålarna hade han kunnat köpa ett x-box one till sina barn(eller sin fru, eller till sig själv) för, men istället blåste han dem på några minuters snabbt nöje med en tjej som egentligen tycker han är patetisk"?

    Hur känn det att vara den som får dessa män att agera så dumt, slösaktigt och oansvarigt?



    Hahaha. Skulle du säga samma sak till en tjej som jobbar i en sminkbutik? "Hur känns det att du blåser dessa människor och tar deras pengar som istället skulle kunnat gått till hens barns blöjor?! Va?!"

    Trist att du omyndigförklarar vuxna män. Personligen anser jag att de är vuxna mön som själva är ansvariga för sina handlingar och själva väljer vad de ska spendera pengar på. Även om en man så valde att köpa sex istället för att köpa mat till sitt barn är det inte eskortens fel eller ansvar. Det har inget med eskorten att göra.
  • Anonym (damn)
    Anonym (hm) skrev 2016-02-09 13:36:08 följande:
    Använder du frisörens fingrar/händer? Håller du alltså i frisörens fingrar och rör dem så att de klipper? När jag går till frisören brukar hon själv utföra handlingen och använda sin kropp. Brukar du ta massörens händer och trycka dem mot din kropp när du får massage? Så gör inte jag. Och om den prostituerade bara runkar av mannen kan man kanske säga att han köpen hennes handlingar, men han använder ju hennes kropp precis som om det vore en sexdocka.
    Haha ja eskorten utför själv handlingen och använder sin kropp. Hur har du fått upp den här bilden av att eskorten ligger som en liten docka medan mannen styr hennes kropp? Kollat för mycket på Lilja 4-ever?
  • Anonym (damn)
    SmalaSara skrev 2016-02-09 18:47:47 följande:
    Hoppla. Här trampade jag tydligen på en öm tå. Men det är sexköparna som jag ser ned på. Inte de som säljer. Precis på samma sätt som det är slavägare man föraktar. Inte slavarna.
    Haha.. "Jag ser inte ner på dig *klappar dig på huvudet och jämför dig med en slav*".

    (detta är inte till smalasara)
    Det roliga är ju att feministerna skulle äääälska mig och ts om det vi berättade stödde deras fördomar. Om vi sa att vi mår dåligt och att männen var fula tjocka gubbar med gula tänder. Då hade dom tagit in oss i deras famnar och trott på varenda ord vi sa. Så länge man underkastar sig älskar feminister en. Men gud förbude om man är en stark självständig kvinna med egna åsikter som faktiskt på riktigt anser att kvinnan äger rätten till sin egna kropp, då ska man veta pli. 

    Feministrörelsen i Sverige är en sekt. Du skall underkasta dig och följa varenda ord ledaren säger. Ledaren vet bäst så det finns ingen anledning för dig att ha originella åsikter. Trotsar du dina ledare ska du förskjutas och smutskastas som ett varnande exempel. 
  • Anonym (damn)
    Anonym (gubbjävel) skrev 2016-02-09 22:58:59 följande:
    Ja du blåser dem på pengar. Jag tvivlar inte på att du är väldigt attraktiv, trevlig att hänga med och bra i sängen. Men det är något de köper av dig, något du aldrig hade gett utan att de betalade för det. De köper en stunds fantasi, inget mer. det är inget de hade kunnat få utan pengar. Du säljer det såpass bra att de betalar multum och säkert flera ggr. De är alltså blåsta.

    De borde inse att de blir blåsta på sina surt förvärvade stålar och onanera eller ha sex med sina fruar istället. Det är säkerligen inte alls lika kul, men det fyller samma behov och kostar inte skjortan. Pengar som oavsett hur mycket man än har kan läggas på något vettigare.

    Jag har i mina ensammaste stunder också funderat på att köpa sex och sällskap någon gång, men så har jag alltid tänkt att sex kan jag ha med mig själv, och sällskap kan jag få av mitt x-box. Köpsex är helt enkelt inte värt det, vare sig ekonomiskt eller själsligt.
    Antingen förstår du inte vad blåsa betyder eller så använder du det bara fel. Blåsa handlar om att luras. Ts lurar inte dessa män. Båda parter är väl medvetna om vad allt går ut på. Sedan att du personligen inte anser att det är något värt att lägga dina pengar på är en helt annan sak.

    Svårt att se hur din xbox ger dig närhet haha. Närheten och upplevelsen man känner med en annan människa under sex kan varken onani eller xbox ge dig eller hur? Kyssar, smek, skratt, bli kliad på ryggen och ligga omslutna i varandra och prata om allt mellan himmel och jord. Det får du inte av att onanera. 
    Hade deras fruar gett dem allt de behövde hade de inte gått till eskorter. Så samma behov fyller det inte.
  • Anonym (damn)
    Anonym (hm) skrev 2016-02-10 07:43:24 följande:
    OK så kunderna använder inte din kropp alls då? De kommer inte in i din kropp? Intressant.

    Jag fördömer inte prostituerade utan kunderna, men det är irriterande när prostituerade ljuger för sig själva. Klart att du säljer din kropp. Gör det om du mår bra av det, men kom inte och säg att det är något annat du sysslar med.
    Börjar bli väldigt orolig för din syn på sex. Nej, kunderna använder inte min kropp. Vi har sex tillsammans där båda är lika delaktiga. :)

    Nej, min kropp skulle jag aldrig sälja. Den följer med mig hem serru.
  • Anonym (damn)
    Anonym (hm) skrev 2016-02-10 08:08:29 följande:
    Fast det är ju knappast så eller hur?! Det finns inga äkta känslor eller kåthet där. Kunderna behöver tömma sig och använder TS kropp. Så enkelt är det. De går till en prostituerad troligtvis för att de har ont om tid och de tycker att det är det mest effektiva. Förutom att deras människosyn gör det möjligt för dem såklart. TS betyder inget annat för dem än ett objekt för sexuell utlösning och om det är OK för TS får hon väl hålla på.

    Jag undrar bara hur det blir för TS sen. När hon blir äldre och mindre attraktiv eller när hon bara bestämmer sig för att sluta. Det kan bli svårt för henne när hon hittar en man som hon älskar. Jag minns en tråd jag läste för något år sedan där en fd prostituerad hade sån ångest för vad som skulle hända om hennes älskade man skulle få veta vad hon gjort.

    Varför skulle det inte finnas äkta känslor eller kåthet? Jag kan självklart inte tala för ts men jag både killar sällskapet och sexet. Stämmer inte personkemin fortsätter jag aldrig träffas då jag självklart vill njuta också.


    Kan inte heller prata för ts kunder men är dom något som mina kunder ser de inte henne som ett objekt att tömma sig i. Det finns absolut sådana kunder, de är förmodligen i överväldigande majoritet hos de tjejer som gör detta för att överleva. Gatutjejer eller bordelltjejer t.ex. Men att det skulle gälla alla är bara dina fördomar som pratar. Trist att du tror att folk ljuger så fort de inte vill bekräfta dina fördomar.

    "Äldre och mindre attraktiva" tjänar precis lika mycket som ts om de är duktiga.


    Det det finns självklart risker med yrket. Bara att vara ensam med en man som tjej är en risk i sig själv. Även att ordet på något sätt kommer ut om vad man gör eller som du pratar om att ens framtida kille inte gillar det. Det är något man måste räkna in innan man väljer att göra detta.

  • Anonym (damn)
    Anonym (hm) skrev 2016-02-11 14:09:52 följande:
    Så du är alltid kåt när ni har sex? Då är ju kunderna dumma som betalar. Du hade ju lika gärna kunnat ha sex med dem gratis eftersom du får lika mycket ut av det.

    De köper inte din kropp? De kommer alltså inte in i dig när ni har sex? Din kropp är inte med i sammanhanget?
    Alltid kåt. :) Nej, gratis får dem det inte då detta är mitt jobb. Bara för att jag gillar mitt jobb tänker jag inte göra det gratis, absurt. Det är just eskortyrket folk drar det argumentet, aldrig hört en jävel säga något till någon som gillar sitt jobb annars. 

    Nej, de köper ej min kropp. Hade de köpt min kropp hade de alltså ägt min kropp, fått göra vad dem vill med den, tagit med den hem och även kunnat sälja den. De köper sexuella tjänster. 
Svar på tråden Eskort, träffar gifta män - fråga vad ni vill