• Mammatilljesperochkevin06

    Vi som har BF i okt

    Hej på er startar en ny grupp som ni kan hålla koll på

    SJ är jag gravid med 3barnet har två pojkar sedan innan 13-10år

    Så detta är en liten sladdis med min stora kärlek är nu i vecka 6 :)

    Så vill ni följas åt å diskutera allt från mamma kropp till hur bebisen växer eller symptom

    ????????

  • Svar på tråden Vi som har BF i okt
  • Dalkullan

    Mammatilljesperochkevin06 - beklagar verkligen.. Kan tänka mig att det känns enormt snopet. Vad tror dom kan ha hänt??

  • Tyret1501

    Fan vad tråkigt att höra :( Gav dom dig en förklaring? Man går ju inte runt och tror att man är gravid i 4 veckor utan anledning!

  • Mammatilljesperochkevin06
    Tyret1501 skrev 2016-03-01 18:51:09 följande:

    Fan vad tråkigt att höra :( Gav dom dig en förklaring? Man går ju inte runt och tror att man är gravid i 4 veckor utan anledning!


    Nä dom sa inget jag fattar men skulle dit på torsdag igen för åter koll å se om dom hittar något då
  • mamma till L

    Gick inte riktigt som jag tänkt mig idag. Syntes en kraftig blödning och hon förklarade att de va ett missfall. Hon kollade noga och ja undrade varför. Ville ju bara upp ur stolen och ut till bilen och gråta. Tillslut sa hon. Titta! Där va de -, ett litet tickande hjärta. Ja hoppas hoppas nu denna lilla ärta stannar kvar där innan. Men gör ändå ont i hjärtat att ett inte klarade det. Någon som vart med om liknande.

  • Mammatilljesperochkevin06
    mamma till L skrev 2016-03-02 16:38:11 följande:

    Gick inte riktigt som jag tänkt mig idag. Syntes en kraftig blödning och hon förklarade att de va ett missfall. Hon kollade noga och ja undrade varför. Ville ju bara upp ur stolen och ut till bilen och gråta. Tillslut sa hon. Titta! Där va de -, ett litet tickande hjärta. Ja hoppas hoppas nu denna lilla ärta stannar kvar där innan. Men gör ändå ont i hjärtat att ett inte klarade det. Någon som vart med om liknande.


    Hur gick det för dig?
Svar på tråden Vi som har BF i okt