• Anonym (slickus)

    Killar gillar ni att slicka fitta

    Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.

  • Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta
  • blixtmannen

    Det är helt underbart att slicka. Både smaken och lukten är det mest erotiska som finns. Jag vill alltid slicka

  • j a d e
    Anonym (Mja) skrev 2016-02-23 22:28:58 följande:

    När blygdläpparna ser ut som rostbiff, aka "rostbiffsfitta", riktigt fult/oattraktivt och inget som jag går ner på.

    Nedan har du lite exemplar :p

    x.imagefapusercontent.com/u/HeekKink83/2520310/1268960292/g06cfd2486.jpg

    pingping.fantasti.cc/big/b/u/t/butt_eros/butt_eros_1a100f.jpg

    img.chan4chan.com/img/2009-04-30/1241119271174.jpg


    Jesus Kristus, vilka problem? Såhär började det, EN nolla på internet började referera till ej kritvita fittor som "rostbiff" och sedan ska övriga fjantar som du hänga på. Nej det är bra. Jag rekommenderar att du håller dig till att slicka övermogna persikor istället, för äckligare attityd till kvinnor får man leta efter.
  • Kinkyromance
    Anonym (Mja) skrev 2016-02-23 22:28:58 följande:

    När blygdläpparna ser ut som rostbiff, aka "rostbiffsfitta", riktigt fult/oattraktivt och inget som jag går ner på.
    Nedan har du lite exemplar :p

    x.imagefapusercontent.com/u/HeekKink83/2520310/1268960292/g06cfd2486.jpg
    pingping.fantasti.cc/big/b/u/t/butt_eros/butt_eros_1a100f.jpg
    img.chan4chan.com/img/2009-04-30/1241119271174.jpg


    Vadå fult? - Tycker det ser riktigt läckert ut (i alla fall de två första bilderna). Tänk att få suga och leka med de blygdläpparna i munnen - mums.
  • Anonym (Tips)
    Anonym (Mja) skrev 2016-02-23 22:28:58 följande:

    När blygdläpparna ser ut som rostbiff, aka "rostbiffsfitta", riktigt fult/oattraktivt och inget som jag går ner på.

    Nedan har du lite exemplar :p

    x.imagefapusercontent.com/u/HeekKink83/2520310/1268960292/g06cfd2486.jpg

    pingping.fantasti.cc/big/b/u/t/butt_eros/butt_eros_1a100f.jpg

    img.chan4chan.com/img/2009-04-30/1241119271174.jpg


    Aha, stora inre blygdläppar som hänger ut utanför fittan? Jag hade nog tyckt att det var kul att slicka en sån (är tjej, har ingen sån, min ser ut som ett streck, trist)... Man ser vad man gör och måste inte gå in med förstoringsglas typ.
  • Anonym (Mja)
    j a d e skrev 2016-02-23 22:38:09 följande:
    Jesus Kristus, vilka problem? Såhär började det, EN nolla på internet började referera till ej kritvita fittor som "rostbiff" och sedan ska övriga fjantar som du hänga på. Nej det är bra. Jag rekommenderar att du håller dig till att slicka övermogna persikor istället, för äckligare attityd till kvinnor får man leta efter.
    Någon som känner sig träffad? Och jag är nyfiken, reagerar du likadant på kvinnor som lämnar killar p.g.a. deras kukstorlek? Och anklagar du alla som drar skämt om små penisar för att ha en äcklig attityd mot män? Tveksamt.
    Kinkyromance skrev 2016-02-23 22:40:15 följande:
    Vadå fult? - Tycker det ser riktigt läckert ut (i alla fall de två första bilderna). Tänk att få suga och leka med de blygdläpparna i munnen - mums.
    Jag kräktes lite inombords när jag läste det där.
    Anonym (Tips) skrev 2016-02-23 22:48:22 följande:
    Aha, stora inre blygdläppar som hänger ut utanför fittan? 
    Som också är gråa/mörka.

  • j a d e
    Anonym (Mja) skrev 2016-02-23 23:24:27 följande:

    Någon som känner sig träffad? Och jag är nyfiken, reagerar du likadant på kvinnor som lämnar killar p.g.a. deras kukstorlek? Och anklagar du alla som drar skämt om små penisar för att ha en äcklig attityd mot män?


    Träffad av vad? Är det möjligt att diskutera med en anonym person på nätet som INTE beter sig som ett småbarn eller borde min egen rimliga slutsats här vara att DU känner dig "träffad" över din minikuk som du kanske t o m dumpats pga? Som svar på din fråga iallafall, så nej jag känner mig inte träffad, jag är heller inte här för att diskutera utseendet på min fitta. Vad gäller din sista fråga kan jag inte svara uppriktigt då jag inte känner några tjejer som dumpat killar pga liten kuk. Men som bonussvar anser jag att alla som såhär barnsligt nedvärderar utseende på andras könsorgan är löjliga.
  • vargveum
    j a d e skrev 2016-02-23 23:34:56 följande:
    Träffad av vad? Är det möjligt att diskutera med en anonym person på nätet som INTE beter sig som ett småbarn eller borde min egen rimliga slutsats här vara att DU känner dig "träffad" över din minikuk som du kanske t o m dumpats pga? Som svar på din fråga iallafall, så nej jag känner mig inte träffad, jag är heller inte här för att diskutera utseendet på min fitta. Vad gäller din sista fråga kan jag inte svara uppriktigt då jag inte känner några tjejer som dumpat killar pga liten kuk. Men som bonussvar anser jag att alla som såhär barnsligt nedvärderar utseende på andras könsorgan är löjliga.
    Rostbiffskuk här! Lever på hoppet :)

    Jag gillar rosbiffsfitta förövrigt. Älskar fitta och rostbiff är ju nice... vad är problemet?
  • Anonym (Mja)
    j a d e skrev 2016-02-23 23:34:56 följande:
    Träffad av vad? 
    Träffad för att du själv har en?
    j a d e skrev 2016-02-23 23:34:56 följande:
    eller borde min egen rimliga slutsats här vara att DU känner dig "träffad" över din minikuk som du kanske t o m dumpats pga?
    Jag har ingen "minikuk" om vi utgår ifrån det vetenskapliga medlet, jag har inte heller blivit dumpad p.g.a. min storlek, då jag alltid har varit den som har "dumpat".
    j a d e skrev 2016-02-23 23:34:56 följande:
    Men som bonussvar anser jag att alla som såhär barnsligt nedvärderar utseende på andras könsorgan är löjliga.

    Jag anser inte att det är att nedvärdera, inte heller när man säger "streckfitta", det är bara ett bra sätt att definiera en viss typ av fitta på.
    Jag har sett och hört många tjejer göra detsamma, både om fittor och kukar.
    j a d e skrev 2016-02-23 23:34:56 följande:
    Vad gäller din sista fråga kan jag inte svara uppriktigt då jag inte känner några tjejer som dumpat killar pga liten kuk.
    Råkar du vara ~40+? För i dagens gravt porrskadade och jämställda samhälle så har detta blivit ett relativt vanligt fenomen.
Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta