• Kraftfullaste

    Finger i rumpan- ok eller ej?

    Hej därute!

    Ett finger i rumpan under sex, är det okej för dig eller är det förbjudet? Skriv gärna ålder och kön samt relationsstatus!

    //nyfiken

  • Svar på tråden Finger i rumpan- ok eller ej?
  • Anonym (Ej prövat)
    Times skrev 2016-04-25 13:06:10 följande:
    Tack för tipset. Förstår att det måste till någon teknik. Som i allt annat man gör under sexet. Vi får se. Känner att henne fingrar och tunga är underbart utanpå och runt omkring. Men det kanske kan stanna där?

    Det kan säkert behövas flera försök innan det blir jätteskönt, dels för att man ska komma över känslan att det är "konstigt" och dels för att man själv och partnern ska lära sig vad som ger njutning. Det gäller väl både att hitta prostatan och att stimulera den på rätt sätt, inte för hårt, men ändå tillräckligt intensivt. De som har prostatasex vittnar om att det är jätteskönt, så man ska nog inte ge upp efter ett misslyckat försök.
  • vargveum
    Times skrev 2016-04-25 13:06:10 följande:
    Tack för tipset. Förstår att det måste till någon teknik. Som i allt annat man gör under sexet. Vi får se. Känner att henne fingrar och tunga är underbart utanpå och runt omkring. Men det kanske kan stanna där?
    Kan rekommendera att du letar reda på den själv först, kanske med en liten dildo? Så blir det betydligt lättare att guida din kvinna rätt sedan. Själv uppskattar jag ibland prostatastimulans vid sex, men det är inte ovanligt att jag i så fall sköter den biten själv, medan kvinnan fokuserar på att suga, runka, eller vad det nu är för tillfället.
  • Times
    Anonym (Ej prövat) skrev 2016-04-25 13:22:37 följande:

    Det kan säkert behövas flera försök innan det blir jätteskönt, dels för att man ska komma över känslan att det är "konstigt" och dels för att man själv och partnern ska lära sig vad som ger njutning. Det gäller väl både att hitta prostatan och att stimulera den på rätt sätt, inte för hårt, men ändå tillräckligt intensivt. De som har prostatasex vittnar om att det är jätteskönt, så man ska nog inte ge upp efter ett misslyckat försök.


    Ja jag har hört massor om att det skall vara en väg till "en annan typ av" orgasm. Låter ju väldigt häftigt. Men vi får se. Visar hon mer intresse så kanske det skulle bli häftigt att prova igen. I just vårt fall känner jag nog att hon behöver visa mig att hon vill. Eftersom det, för mig förståligt, ändå är en "ovanlig" akrivitet. Snälla tolka mig rätt. Jag vill inte vara den som puschar på det så hon känner något typ av tvång från min sida.
  • Anonym (Ej prövat)
    Times skrev 2016-04-25 13:37:34 följande:
    Ja jag har hört massor om att det skall vara en väg till "en annan typ av" orgasm. Låter ju väldigt häftigt. Men vi får se. Visar hon mer intresse så kanske det skulle bli häftigt att prova igen. I just vårt fall känner jag nog att hon behöver visa mig att hon vill. Eftersom det, för mig förståligt, ändå är en "ovanlig" akrivitet. Snälla tolka mig rätt. Jag vill inte vara den som puschar på det så hon känner något typ av tvång från min sida.
    Man jag tycker att det framgår av din beskrivning att hon är intresserad och på gång med detta. Visa att du uppskattar det hon gör så kommer hon säkert att gå vidare och göra mera och mera. Jag skulle själv aldrig heller kräva att frun gjorde det på mig. En gång när hon antydde möjligheten avböjde jag.

    Appropå orgasmen så sägs det att den är både kraftigare och mera innerlig än en "vanlig",  att den sprider sig i hela kroppen och allt vad jag har hört. Jag tror inte att någon som har upplevt det ångrar sig eller vill avstå från prostataorgasm i fortsättningen.
  • Anonym (Inte)
    fae skrev 2016-04-20 16:10:08 följande:
    Jag hade nog inte vänt upp röven alls åt någon jag inte kunde slappna av med. Menar du att du har svårt att känna dig säker på att de män du ligger med inte ska hålla på med din rumpa om du ställer dig på alla fyra? Det är ju faktiskt helt fruktansvärt.
    Ja, jag har väldigt svårt för det. Litar inte på folk, tydligen :)

    Men det är långt ifrån alla jag träffat som gjort något sådant, de allra flesta är schyssta.
  • Asirna
    Lever så skrev 2016-04-25 12:26:21 följande:
    Ja jag tänker att det är just det som är ditt problem, att du tänker på det. Sluta med det så ska du se att det inte är andras sexande som stör och att du alltså inte behöver prata nedvärderande om andra människors kinks
    Jag har inget problem, jag får tycka precis vad jag vill om det :)
  • fae
    Asirna skrev 2016-04-25 18:07:47 följande:

    Jag har inget problem, jag får tycka precis vad jag vill om det :)


    Såhär brukar unga och/eller omogna personer argumentera. Det är troligtvis ditt användande av "tyvärr" du blir ifrågasatt pga här. Tyvärr så sysslar andra personer med något du inte gillar eller förstår. Verkligen... synd?
  • Asirna
    fae skrev 2016-04-25 18:14:56 följande:
    Såhär brukar unga och/eller omogna personer argumentera. Det är troligtvis ditt användande av "tyvärr" du blir ifrågasatt pga här. Tyvärr så sysslar andra personer med något du inte gillar eller förstår. Verkligen... synd?
    Omogen nej, jag vet precis vad jag gillar, men i sängen så har man faktiskt också en gräns, där går min gräns.

    Om andra vill göra det så är det inte min ensak, men det är något varken jag eller min partner någonsin kommer göra.
  • fae
    Asirna skrev 2016-04-25 18:21:58 följande:

    Omogen nej, jag vet precis vad jag gillar, men i sängen så har man faktiskt också en gräns, där går min gräns.

    Om andra vill göra det så är det inte min ensak, men det är något varken jag eller min partner någonsin kommer göra.


    Du missförstod vad du läste. Prova igen.
  • MrFlex
    Anonym (Inte) skrev 2016-04-20 16:05:33 följande:
    Oj, lät kanske lite våldsammare än vad som var menat, han var lugn och så, men det var absolut inget jag hade väntat mig och kände mig lite utnyttjad efteråt. Har tidigare alltid älskat doggystyle (vaginalt), men är numera lite småskrämd över att varje man jag träffar ska göra något liknande. Saknar vaginalt doggystyle där jag kan slappna av utan att riskera att någon ska försöka ta för sig över mitt andra hål, så att säga.

    Summa sumarum: Jag håller mig undan från anala lekar, helt enkelt :)
    Ett alternativ är väl att knulla med killar du känner eller ännu bättre, killar som känner dig och dina sexuella preferenser?
Svar på tråden Finger i rumpan- ok eller ej?