• Anonym (*.*)

    Buttplug i vardagen?

    Ni som använder buttplug. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.

  • Svar på tråden Buttplug i vardagen?
  • Anonym (1992Kille)

    Brukar ha en analplugg inne ibland när jag är hemma o fixar med annat. Blir kanske 1 h eller till jag är för kåt och måste onanera. Grymt skönt! Tycker att det är viktigt att pluggen är nog stor så att man blir skönt uppfylld och att den är smal innan bottenplattan. Den ska sitta ordentligt och det ska spänna lite lätt i början..

  • Anonym (vidrigt)
    Anonym (1992Kille) skrev 2018-09-04 11:48:17 följande:

    Brukar ha en analplugg inne ibland när jag är hemma o fixar med annat. Blir kanske 1 h eller till jag är för kåt och måste onanera. Grymt skönt! Tycker att det är viktigt att pluggen är nog stor så att man blir skönt uppfylld och att den är smal innan bottenplattan. Den ska sitta ordentligt och det ska spänna lite lätt i början..


    lägg av bara
  • Anonym (Ja)

    Hm har med funderat på en plugg men vet inte vilka som är bra när man går omkring och jobbar. Någon som har förslag på en bra och skön plugg?

  • HasseA
    Anonym (Ja) skrev 2018-10-31 16:52:22 följande:

    Hm har med funderat på en plugg men vet inte vilka som är bra när man går omkring och jobbar. Någon som har förslag på en bra och skön plugg?


    Det finns ju vissa grundläggande problem. Många pluggar stannar inte kvar utan hjälp, för de har för liten "midja". Metallpluggar med sån "kristall" på slutet gör ont mot skinkorna efter ett tag. En del pluggar har en bas som är alldeles för tunn, så hela alltihopa åker in.

    Jag har aldrig haft något på jobbet, eller så väldigt länge hemma heller, men bäst hemma har varit en enkel prostatastimulator. Jag har skrivit om den och ett antal andra sådana stimulatorer och om pluggar på vår blogg, om intresse finns. Dels kan man scrolla igenom inläggen under "Recension", och dels kan man frisöka på text.
    hasseochanna.wordpress.com/category/recension/

    Min favorit:
    hasseochanna.wordpress.com/2014/01/03/lite-nya-sensationer/
  • Mullbär

    en gång lät jag pluggen vara i medan jag tog en tur till mataffären o handlade! onanderade direkt när jag kom hem, kom extremt fort och hårt! 
    kanske man borde göra mer, är ganska upphetsande och känns busigt att gå runt med sådan hemlighet! 

  • Anonym (1992Kille)
    Mullbär skrev 2018-11-03 03:14:46 följande:

    en gång lät jag pluggen vara i medan jag tog en tur till mataffären o handlade! onanderade direkt när jag kom hem, kom extremt fort och hårt! 

    kanske man borde göra mer, är ganska upphetsande och känns busigt att gå runt med sådan hemlighet! 


    Låter härligt! Det gäller att man hittar en plugg som sitter bekvämt.
  • Mullbär
    Anonym (1992Kille) skrev 2018-11-09 23:49:45 följande:
    Låter härligt! Det gäller att man hittar en plugg som sitter bekvämt.
    Ja precis :O Den där har en botten som liksom är avlång, så vinklar man den rätt ligger den perfekt i stjärtskåran haha :)
  • Underhill
    Mullbär skrev 2018-11-03 03:14:46 följande:
    en gång lät jag pluggen vara i medan jag tog en tur till mataffären o handlade! onanderade direkt när jag kom hem, kom extremt fort och hårt!  kanske man borde göra mer, är ganska upphetsande och känns busigt att gå runt med sådan hemlighet! 

    Härligt :)...mer bus i vardagen!
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (1992Kille)
    Mullbär skrev 2018-11-16 05:07:42 följande:

    Ja precis :O Den där har en botten som liksom är avlång, så vinklar man den rätt ligger den perfekt i stjärtskåran haha :)


    Det är riktigt härligt när man har en plugg som man håller på att stoppa in i rumpan o man riktigt känner när pluggen hamnar på rätt plats.
Svar på tråden Buttplug i vardagen?