Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

    Han fattar verkligen inte

    Sista chans?

    Behåller du barnet mot hans vilja, blir ni knappast gamla ihop.

    Barnet kommer få bo varannan vecka och han skaffar en ny tjej och barnet får en sk "bonusmamma".

  • Anonym (-)
    Anonym (Gravid) skrev 2016-04-13 08:00:35 följande:

    Nej. Behåller jag barnet känner han att vi måste bo ihop för han vill inte ha ett till barn vv. Och jag vill inte att vi ska bo ihop av den anledningen utan för att vi känner att vi verkligen vill. Vi pratade om att bli sambos under semestern så den sista den här månaden skulle jag säga upp min lägenhet.

    Jag har tagit bort en äggledare och äggstock pga sammanväxningar. Den jag har kvar är ganska intrasslad den med och det är oklart hur länge den hänger med. Diskuterade nedfrysning i februari men provsvar visade att äggen var av ganska låg kvalitet och få till antal så chanserna att lyckas med mina egna ägg vid en IVF är små. Då lät man den ena äggledaren vara kvar och jag skulle eventuellt försättas i konstgjort klimakterie för att svälta ut endometriosen. Tills dess skulle jag ha preventivmedel som förhindrar ägglossning och skjuta upp mensen för att undvika fler härdar men nu hann vi inte så långt.

    Så för mig är det inte så lätt som att bara ta några piller och glömma att det här har hänt.


    Okej, samma för mig men då kan du slappna av för det där tar sig aldrig förbi vecka 15 iaf. Jag har lyckats bli gravid 7 ggr men det tar sig aldrig ordentligt. Har samma problem som du = en äggstock, hög ålder, osv.
Svar på tråden Han fattar verkligen inte